• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Magazin

Müge Anlı "Adam olanın bir tane eşi olur!" dedi. Sizce haklı mı? (Sayfa 2)

AşofmanlıHoca
AşofmanlıHoca Takip Et
Xper 5 Yaş: 31
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
1910
Yapay Zekaya Sor
Müge Anlı "Adam olanın bir tane eşi olur!" dedi. Sizce haklı mı?
Cevapla
Sizce Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
29 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

111

Cevap

125

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • _Çᴀᴠʙᴇʟʟᴀ_
    _Çᴀᴠʙᴇʟʟᴀ_ Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    Boş yapmış önce kendisi insan olsun sonra da millete laf atmasın mk

    1
    0 Yorumla
  • Sweetwitch13
    Sweetwitch13 Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Mugeyi pek sevmem takip etmem ama bu konuda bu sözlerine hayranlık duyuyorum helal olsun

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Haklı ama reailist değil Erkekler asla tek eşli kalamıyor bunu hala anlamadınız mi? O adam dedikleri yok gibi bir şey tabiki bende tek eşliligi savunuyorum ama realistlik olmak gerek.

    1
    9 Yorumla
    • QNøbødy
      QNøbødy
      +1 yıl

      kadında çok eşli o zaman saçmalığa bak

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @QNøbødy Kadınlar çok esli değil bu bilimsel tatlimmm kafamdan uydurduğum bir şey değil erkekler asla tek eşli kalamazz

      Yorumla
    • QNøbødy
      QNøbødy
      +1 yıl

      gayette kalanlar var kadınlarda tek eşli olsa aldatmazdı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @QNøbødy Yani erkekler kadar değiller tabi ama tek eşli kalamayan bir sürü kadın var tabi benim çevremde bile dolu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @QNøbødy En dindarım diye geçinen adamların dışarda karı kız süzdügunu gördüm daha çok küçüksün ilerde anlarsinn.

      Yorumla
    • QNøbødy
      QNøbødy
      +1 yıl

      dindarım diyenler zaten dindar değil küçüklüke de alakası yok bem küçüksem sende yaşlısın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @QNøbødy Adriana Lima aldatmis sen hâlâ aldatilmam de aslında kendini kandırarak yaşamakta güzel

      Yorumla
    • QNøbødy
      QNøbødy
      +1 yıl

      soruyu ve seni ss alarak

      Yorumla
    • QNøbødy
      QNøbødy
      +1 yıl

      dava

      Yorumla
  • caNözüMm
    caNözüMm Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 42%
    +1 yıl

    Bayılıyorum, hastayım şu kadının dobralığına 👏👏👏

    1
    0 Yorumla
  • Şeyma16ks
    Şeyma16ks Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Müge Anlı Türk Kızılay AŞ Evleri açtı, cinayetler çözüyor, insanları bulunca bir birine kavuşturuyor daha çok var ama hepsini yazmam çok uzun sürer Müge Anlı anlatırken sanki bende çözüyorum Müge Anlı ile beraber.

    2
    0 Yorumla
  • Dadash251q
    Dadash251q Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 53%
    +1 yıl

    Doğru diyor malum. ırk şehirde de evli karılarını aldatıyorlar malum ırk ışte

    0
    0 Yorumla
  • lizz08
    lizz08 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 94%
    +1 yıl

    Çok haklı 1 kalbi daha kaç kişi ile paylaşabilirler ya iğrenç 😒

    0
    3 Yorumla
    • eşekcenneti
      eşekcenneti
      +1 yıl

      Kızlar paylaşırken sorun değil ki sadece erkekler yapmasın bizim toplumdakı kadınlar düşüncesi pefff yersen 🤣

      Yorumla
    • lizz08
      lizz08
      +1 yıl

      Kızlar paylaşsın dedim mi lan? Hiç biri paylaşmasın ya iğrenç. Hemende dislike kötü yorum 🤨

      Yorumla
    • eşekcenneti
      eşekcenneti
      +1 yıl

      Hiçbiri paylaşmasın diyorsun da bizim kızların ne haltlar yediği de ortadadır

      Yorumla
  • suskunm3
    suskunm3 Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 46%
    +1 yıl

    Evlenmeyi her gece farklı kızla takılanlar şimdi çok eşliliğe laf ederler

    0
    0 Yorumla
  • beyazyakalıanarşist
    beyazyakalıanarşist Takip Et
    Guru Yaş: 45 , eic 94%
    +1 yıl

    Doğru demiş ama söz yanlış anlaşılmaya acık olmuş benim eşim yok ne yanı simdi ben adam değilmiyim😄

    0
    0 Yorumla
  • Hayalperest7898
    Hayalperest7898 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 75%
    +1 yıl

    Haklı tabiki ne o sanki kıyafettir birden fazla olsun. Eş bu eş bir ve tek olmalı

    0
    0 Yorumla
  • gülpembe44
    gülpembe44 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 82%
    +1 yıl

    Son derece haklı adam olana 1 eş yeterli olup fazlası her şeyde olduğu gibi eş konusunda"da zararlı.

    0
    0 Yorumla
  • yorgunyalniz
    yorgunyalniz Takip Et
    Guru Yaş: 42 , eic 32%
    +1 yıl

    Olması gereken o da, bizim memleketin çivisi çıkmış bi kere geri nasıl düzelir kimbilir.

    0
    0 Yorumla
  • Hayatgercek
    Hayatgercek Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 59%
    +1 yıl

    Bunu birinin demesine gerek yok, çünkü tartışılır bir yanı yok... Olması gereken...

    0
    0 Yorumla
  • ExpectoP
    ExpectoP Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 97%
    +1 yıl

    Bu ne saçma soru Ya. Haksız diyen cahil olabilir mi cidden

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    Hayır. 3 rrr li erkelerin 3 tane karısı olur. Errrkek. Bak mesela zengin adamlar eşi bilmesine rağmen başka kızlarla zaman geçiriyor. Aslında sizin de gönlünüz var değil mi kızlar?

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Eziqler

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Kadınların yüzde 99u çapkın erkeğin dördüncü metresi olmayı, sadık erkeğin tek eşi olmaya yeğlediğine göre bırakalım bu palavraları...

    1
    1 Yorumla
    • Shevval
      Shevval
      +1 yıl

      %99 luk kesim kim acaba yaa abarttın sanki ha?

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Sorumu bu tabikide bir eşi olur. Birden fazla kadınla evlenmek asla normal bir şey değil hayvanlar bile onlar gibi değil

    1
    0 Yorumla
  • respectemir
    respectemir Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl
    Magazin konusunda 479 cevap paylaştı.

    Haklida garibim kadinlar hep aldatıliyor kimi kadınlar ömrünü ceyiz sandıklarına adar kimi adam sandıklarına

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Talibanla Afganistan'a şeriat geldi.
    Türkiye'ye de gelse de 4 karı alsak :D

    2
    0 Yorumla
  • Olya10
    Olya10 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 22
    +1 yıl

    Çokta haklı. Adam olan yüreyini bir kadına verir o kadını yüreyinin kalbinin sahibi baş tacı yapar. Ve o yeri de kimseye vermez. Eyer adamsa adam gibi sever kadınını

    2
    0 Yorumla
  • crz-l
    crz-l Takip Et
    Xper 3 Yaş: 25
    +1 yıl

    Müge anlıyı ciddiye almak istemiyorum iyi işler de yapsa TC feministliği var bu da onu bana karşı itici yapıyor.
    Adam olanın 1 tane eşi olur haklı.
    Ama adam olan insanın eşi olmaz
    İçiniz de azda olsa şerefsizlik olsunn

    0
    0 Yorumla
  • çiçek4565
    çiçek4565 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 29
    +1 yıl

    Tabiki haklı,
    Hak vermeyenlere soruyorum güzel kardeşim metrede nekadar geliyor boynuzun olcuusu 😊

    3
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    hiç sevmiyorum şu kadınını ya, yüzünü agzını gıcık bi tipi var

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      ve aşırı feminist birisi, kadın kocasını aldatmış. adamı haksız çıkarmaya çalışıyor

      Yorumla
    • Ariaaa
      Ariaaa
      +1 yıl

      Feministlik kadını öne çıkarmak değil. Toplumsal cinsiyet eşitliğidir. İlk öğrenseydin keşke.

      Yorumla
  • yecüc_mecüc
    yecüc_mecüc Takip Et
    Bilge Yaş: 104 , eic 96%
    +1 yıl

    10 tane olacak değil , her halde 1 olacak

    6
    0 Yorumla
  • BloodyGamer
    BloodyGamer Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 35
    +1 yıl
    Magazin konusunda 643 cevap paylaştı.

    Haklı.

    8
    0 Yorumla
  • Yazey47
    Yazey47 Takip Et
    Yoda Yaş: 50 , eic 71%
    +1 yıl

    Haklı tabii ki, bence de öyle olmalı.

    7
    0 Yorumla
  • Yalnızıkkk01
    Yalnızıkkk01 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27
    +1 yıl

    Kadınlar olarak duygusalız sevgiyi ilgiyi hakediyoruz ama nankör erkekler bizim gibileri sevmek yerine gözleri dışarı kayıyor nerede hadi işine var onu seviyor.

    0
    1 Yorumla
    • Yalnızıkkk01
      Yalnızıkkk01
      +1 yıl

      S ü r tük

      Yorumla
  • AdeM07
    AdeM07 Takip Et
    Guru Yaş: 50
    +1 yıl

    Doğru söylemiş gerçekten seviyorsa ondan başkasını gözü görmez

    0
    0 Yorumla
  • BuzPerisi34
    BuzPerisi34 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 26
    +1 yıl

    Bence haklı eskiden karadeniz ve doğu kısmında olurdu 1 erkeğe 3 kadın gerçi doğuda hala var

    2
    0 Yorumla
  • Shevval
    Shevval Takip Et
    Xper 3 Yaş: 25
    +1 yıl

    horoz değilsen tek eşli olursun zaten. kuma denilen ve çok eskilerde kalan bi saçmalığı isteyen kadınlar da var ve onlar tavuk.

    0
    0 Yorumla
  • Bilmemne3636
    Bilmemne3636 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 22
    +1 yıl

    Arkadaslar merhahaba benim arkadasim 15 yasinda yeni giridi ve adet en son temmuzun 19 olmus ve daha olmamis karnindada siskinlik var

    0
    7 Yorumla
    • BuseDesuu
      BuseDesuu
      +1 yıl

      Ya s. g mal mısın 1 aylık hamile birinin karnı mı şişer allahın sapkın pedofilisi

      Yorumla
    • eşekcenneti
      eşekcenneti
      +1 yıl

      Busedesı senı diğer yorumlarda da gördüm okudum nedense hep bi kadınlar savunman var kız anlatıyor işte hamıle diye sen hala yalan diyorsun senın ne yapmak istediğini anlayamadım pislikleri mi örtmeye çalısıyorsun ne yapıyorsun?

      Yorumla
    • BuseDesuu
      BuseDesuu
      +1 yıl

      Arkadaşım bunlar pis zihniyetli insanlar hamilelikte ilk ayda karın mı şişer çocuk daha serçe parmaktan bile küçük bir et parçası ayrıca hayırdır benimle ileri geri konuşuyorsun noldu kuyruğuna mi bastım?

      Yorumla
    • eşekcenneti
      eşekcenneti
      +1 yıl

      @BuseDesuu doğru ol doğru konuş yalana yalan demesini doğruya doğru demesini bil için dışın bir olsun ama nerde bellıkı sende verenlerdensın

      Yorumla
    • BuseDesuu
      BuseDesuu
      +1 yıl

      Yalana yalan dedim ayrıca ne saçmalıyorsun sen belliki senin fake hesabın Allahın sapığı

      Yorumla
    • eşekcenneti
      eşekcenneti
      +1 yıl

      @BuseDesuu vermeye devamkee tamam neyse bay

      Yorumla
    • BuseDesuu
      BuseDesuu
      +1 yıl

      Annen gibi

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Adam olan kadın da eşini elinde tutmasını bilir, senin gibi boşanmaz Müge…

    0
    0 Yorumla
  • bohemprenses
    bohemprenses Takip Et
    Xper 3 Yaş: 25
    +1 yıl

    Peygamberimizin birçok eşi vardı. Tercih etmeyebiliriz bende tercih etmem ama peygamberimize adam değildir diyemezler!

    0
    2 Yorumla
    • mrymmmmg
      mrymmmmg
      +1 yıl

      Onu kast etmedi ki tabiki peygamberimiz 4 eşi vardı ama nasıl oldu himaye altına almak için kocası şehid olmuş ki adın ezilmesin kötü yola düşmesin o yüzden 4 eşi vardı

      Yorumla
    • bohemprenses
      bohemprenses
      +1 yıl

      Biliyorum ama burada ne sebeple olursa olsun birden fazla eşi olan adam değildir diyor dinimizde zaten tek eşliliği daha uygun görmüş ama tercih eden 4 eşe kadar evlenebiliyor güzsl yorumun için teiekkür ederim

      Yorumla
  • fangoria u
    fangoria Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 46
    +1 yıl
    Magazin konusunda 881 cevap paylaştı.

    Müge abla haklı

    6
    2 Yorumla
    • BuseDesuu
      BuseDesuu
      +1 yıl

      Bunu eksileyen insanların olması cidden yazık üstelik birisi sahte pembe

      Yorumla
    • fangoria u
      fangoria
      +1 yıl

      @BuseDesuu malesef

      Yorumla
  • Coco__coco
    Coco__coco Takip Et
    Xper 1 Yaş: 45
    +1 yıl

    Adam olanın değil,,,
    İnsan olanın ve karakteri olanın tek eşi olur.!

    1
    0 Yorumla
  • Atom6EvreN
    Atom6EvreN Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    adam olanin bir tane eşir olur oda hak eden biri olursa

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Hahaha teyzem bu kadına ateş püskürüyor... tüm kanalları silmmiş değişik valla seveni de var sevmeyeni de hak vereni de var var hak vermeyeni de 😂😂😂😂😂

    1
    0 Yorumla
  • kolakolikbalici
    kolakolikbalici Takip Et
    Xper 1 Yaş: 87
    +1 yıl

    bu kadın turkish FBI değilmiydi ben mi yanlış hatırlıyom

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Bence haksız, bizim bir tane bile yok adam değil miyiz yani biz?

    0
    2 Yorumla
    • XavaXava
      XavaXava
      +1 yıl

      Aptal insan yavrusu seni. Anlamamışsın bile

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Atlama lan hemen sazan

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Abi haklımı diye soru bile sormamlısın tabiki haklı bide 2, 3 hatta 10 tane olsaydı şakamı yavşaklar topluluğunda yaşıyoruz gerçi insanlar artık normal görmeye basladı

    0
    0 Yorumla
  • rabia505
    rabia505 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 24
    +1 yıl

    Müge Anlı'nın dediği çok doğru eğer adamsa hele de bir müslüman ise tek eşli olmak zorundadır

    0
    0 Yorumla
  • exoarware
    exoarware Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37
    +1 yıl

    Bence hakli sevgiyi hakki olana vermek lazim nefse deyil

    0
    0 Yorumla
  • yamyambey67
    yamyambey67 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24
    +1 yıl

    Haklı annem de bu sözü duyduktan sonra git evlen oğul demeye başladı

    0
    0 Yorumla
  • UrlocalOğuz
    UrlocalOğuz Takip Et
    Xper 2 Yaş: 24
    +1 yıl

    Doğru zaten bir kişi olması gerek medeniyeti reddeden insan topluluğunda yaşamıyoruz dur herhalde

    0
    0 Yorumla
  • milf-sever
    milf-sever Takip Et
    Xper 5 Yaş: 44
    +1 yıl

    İşi gücü gaz vermek. Kendisinin tek eşli olup olmadığını biliyor muyuz?

    0
    0 Yorumla
  • ReinFury
    ReinFury Takip Et
    Xper 4 Yaş: 23
    +1 yıl

    İslamda 4e kadar kadın alınabilir aralarında eşitlik sağlandığı sürece

    0
    48 Yorumla
    • GliTCher
      GliTCher
      +1 yıl

      Bu bence peygamber efendimizin dönemine göre yorumladığımızda mantıklı. 21. yüzyılda hiç de mantıklı gelmiyor.

      Yorumla
    • ReinFury
      ReinFury
      +1 yıl

      O zaman bu zaman yok hanımefendi kuran evrenseldir ve kuralları belli ve sonsuza dek aynıdır

      Yorumla
    • murdarilik
      murdarilik
      +1 yıl

      Evet Türkiye Cumhuriyeti Devleti İslam Hukuku ile yönetilmiyor. Bir Müslüman yaşadığı ülkenin kurallarına uymak zorundadır. Fitneye sebebiyet verecek hareketlerde bulunmamalıdır.

      Yorumla
    • ReinFury
      ReinFury
      +1 yıl

      Yakında o da olacak inşallah☝️☝️☝️şeriat gelince her şey düzelecek Allahın izniyle o yüzden 2023de akpye ve dava arkadaşlarına oy vermek farzdır

      Yorumla
    • GliTCher
      GliTCher
      +1 yıl

      kuranı bir kere bile okudunuz mu acaba çok merak ediyorum... Peygamber efendimizin 9 karısı vardı ve hepsi de duldu. Dul kadınlarla da neden evlendiğini az çok anlamışsınızdır. Peki sen 4 kadınla evlenme durumunu neden kabul ediyorsun? Yanında her gece başka birisini istediğinden mi yoksa dul kadın etiketinden kadını kurtarmak için mi?

      Yorumla
    • GliTCher
      GliTCher
      +1 yıl

      Erdoğan din ve devlet işlerini birbirine karıştırarak sizin gibi insanları ne güzel kandırmış öyle :)

      Yorumla
    • GliTCher
      GliTCher
      +1 yıl

      Ayrıca ne Türkiye bir müslüman ülkesi ne bu ülkedeki herkes müslüman kendi kurallarınızı kendi içinizde uygulamaya devam edin diğer insanlara bunu zorla kabul ettiremezsiniz.

      Yorumla
    • ReinFury
      ReinFury
      +1 yıl

      Nisa suresi 3. Ayet : Yetimlerin hakkına rivayet edemeyeceğinizden korkarsanız, beğendiğiniz kadınlardan ikişer üçer dörder nikahlayın...

      Yorumla
    • GliTCher
      GliTCher
      +1 yıl

      kuranı kerim Türkçeye doğru düzgün çevirilemediği için bu tarz algılar oluşturmanız normal. Bence sen gidip açıklamalarını adam akıllı oku cahil kalmışsın.

      Yorumla
    • ReinFury
      ReinFury
      +1 yıl

      Ayrıca Türkiyenin %99u Müslüman bir ülkedir ve 2023de isteseniz de istemeseniz de ak parti ve şeriat gelecek şimdi bunu ağlayarak günlüğünüze yazabilirsiniz

      Yorumla
    • GliTCher
      GliTCher
      +1 yıl

      Sizin gibiler yüzünden diğer insanlar da dinden soğuyor.

      Yorumla
    • ReinFury
      ReinFury
      +1 yıl

      4 yıllık imamhatip öğrencisiyim ve Kuranı hem Arapça hem Türkçe mealiyle 3 defa baştan sonra okudum bence siz düzgün okuyun

      Yorumla
    • GliTCher
      GliTCher
      +1 yıl

      %99'u mu o zaman bu 4 milyon ateist nereden geliyor?

      Yorumla
    • ReinFury
      ReinFury
      +1 yıl

      4 milyon mu HSJDJWJDQDKWKR bence siz sallıyorsunuz bi yerlerden

      Yorumla
    • GliTCher
      GliTCher
      +1 yıl

      bence şeriat gelmesini beklemeden siz Arabistana gidin daha güzel hem orası

      Yorumla
    • GliTCher
      GliTCher
      +1 yıl

      Araştır bakalım sallıyormuymuşum

      Yorumla
    • GliTCher
      GliTCher
      +1 yıl

      4 yıllık imam hatip öğrencisi olsan kuranın tam anlamıyla Türkçeye çevrilemediğini ve dolayısıyla bazı ayetlerlerin yanlış anlaşıldığını birtakım insanların da bundan algı yarattığını anlamış olurdun. Sen tüm yıllarını uyuyarak geçirmişsin sanırım.

      Yorumla
    • ReinFury
      ReinFury
      +1 yıl

      Hayır sizi suçlamıyorum arabistanı ırağı suriyeyi Afganistanı görüp şeriat bu diyorsunuz hayır şeriat kesinlikle bu ülkelerin uyguladığı gibi bir şey değil şeriat allahın kanunlarıdır ve en iyi en barışçıl yönetim şeklidir ulu yaratıcı size evrenin sırlarıyla dolu mükemmel bir kitap indiriyor ve içine biz insanların nasıl yönetilmesi gerektiğini dahi yazıyor söyleyin bu yaratıcı daha ne kadar bize iyilik yapsın bu sistemi kötü kullanan insanlardır insanların yaptığı şeyler yüzünden dini ve şeriatı suçlayamazsınız

      Yorumla
    • GliTCher
      GliTCher
      +1 yıl

      sizin 4 kadın istemenizin sebebini herkes biliyor. Gözünüz doysun biraz

      Yorumla
    • GliTCher
      GliTCher
      +1 yıl

      Siz bu cumhurbaşkanlarının yıllardır dini sömürerek sizi kullandığının farkında değilsiniz. Ben buna yanıyorum. Dinine göre seçiyorsunuz yaptığı şeyler umrunuzda bile değil

      Yorumla
    • ReinFury
      ReinFury
      +1 yıl

      Cehapenin yaptığı şeyler tam liste :
      Heykel
      Atatürk heykeli
      Makaryus heykeli
      Eşşek heykeli
      Çeşme heykeli
      Sgkyı batırması
      Reisin yaptığı şeyleri saymakla bitmez ama yine de birkaç tanesini yazacağım
      3. köprü
      İstanbul havalimanı
      Marmaray
      Rüşvetin kökünü kurutması
      Dev dev hastaneler ve zibilyon tane iş ve istihdam imkanı
      Oruç reis gibi onlarca gemi
      İhalar sihalar ve bilimum savunma sistemleri ile tam teçhizatlı bir ordu... Ve sayamadığım bir sürü şey daha aynen aynen yaptığı şeylere bakmıyoruz

      Yorumla
    • ReinFury
      ReinFury
      +1 yıl

      Cevap bekliyorum nasıl savunacaksınız acaba chepeyi 😄😄😄😄

      Yorumla
    • GliTCher
      GliTCher
      +1 yıl

      chp yi tuttuğumu tam olarak nereden anladınız?

      Yorumla
    • ReinFury
      ReinFury
      +1 yıl

      Türkiyede siyaset akp ve akpyi kıskananlar olarak ikiye ayrılır çünkü akpli değilseniz diğer taraftansınızdır 😄😄😄

      Yorumla
    • GliTCher
      GliTCher
      +1 yıl

      erdoğanın yaptıklarından 2 tane de ben ekleyeyim; Fetullh güleni başımıza sarması, sedat pekerin yaptıklarını bilmesine rağmen hapisten gizli bir anlaşma ile çıkarıp kendi partisinde görev vermesi.

      Yorumla
    • GliTCher
      GliTCher
      +1 yıl

      Birde selde evlerinden olmuş insanlara çay atmakla meşhurdur :)

      Yorumla
    • GliTCher
      GliTCher
      +1 yıl

      Türkiyeyi ve Erdoğanı tüm dünya kıskanıyor özellikle de Almanya o kadar kıskanıyorlar ki Putin kendisine Kâle bile almıyor

      Yorumla
    • ReinFury
      ReinFury
      +1 yıl

      Fethullah Gülen zaten en başta dürüst ve Allah yolunda bir hoca olarak tanıtmıştı kendini hiçkimse kimsenin içini ve saklı emellerini göremez ayrıca birçok öğrenciye de okuma imkanı ve burs sağlamıştır hiçkimse böyle birşeyi beklemiyordu siz olsanız siz de aynı şeyi yapardınız ama gerçek yüzünü belli ettiği an reis her türlü önlemini aldı ve onlara karşı şu an hala tam bir mücadele sürüyor

      Yorumla
    • ReinFury
      ReinFury
      +1 yıl

      Tutturmuşsunuz çay çay çay o adam mağdurların hepsine evlerini tekrardan yapma sözü verdi onları söyleyemezsiniz tabi

      Yorumla
    • ReinFury
      ReinFury
      +1 yıl

      Afetleri de Erdoğanın durdurmasını bekleyemezsiniz heralde? Hayır ve şer allahtandır

      Yorumla
    • ReinFury
      ReinFury
      +1 yıl

      Ki ben inanıyorum ki bu afetlerin olması da allahın yolundan çıktığımız için allahın bizi cezalandırmasıdır dediğiniz gibi 4 milyon ateist olursa Allahın bizi toptan helak etmediğine şükredin

      Yorumla
    • GliTCher
      GliTCher
      +1 yıl

      peki Sedat Peker için ne diyeceksiniz? adamın yaptıklarını bütün Türkiye'nin bilmesine rağmen kendi partisine almadı mı? O zamanda mı kandırıldı. Devletin halkın arkasından neler çevirdiğini bilmiyorsunuz ve takım tutar gibi partinizi savunuyoruz. Hangi parti ülkeye yararlıysa onu seçmelisiniz mantıklı insanlar gibi. . .

      Yorumla
    • GliTCher
      GliTCher
      +1 yıl

      Neyse daha fazla bu konu hakkında konuşmayacağım kim hangi partiyi tutarsa tutsun. Fakat kesin bir dille yaklaşmamanızı öneririm zira seçim henüz olmadı sonuçlar da daha belli değil...

      Yorumla
    • ReinFury
      ReinFury
      +1 yıl

      Sedat Peker Türkiye derin devletinde zamanında görev yapmıştır ve hükümetin lehine çalışmıştır zamanında ermeni ve Rum çetelerine karşı bir mücadele göstermiştir sonra reisle ters düşünce şu an çamur at izi kalsın oynuyor dediklerine inanmamı beklemiyorsunuz heralde

      Yorumla
    • GliTCher
      GliTCher
      +1 yıl

      Siz doğru bildiğiniz yolda devam edebilirsiniz. Gerçekler illaki bir gün ortaya çıkacaktır. Neyse iyi günler

      Yorumla
    • ReinFury
      ReinFury
      +1 yıl

      Biz bildiğimiz yolda yürüyoruz umarım siz de doğru yolu görebilirsiniz hoş bir sohbeti iyi günler

      Yorumla
    • ReinFury
      ReinFury
      +1 yıl

      YA DUR DUR ABLACIM SLDKWKFKQLFKWKKFWLKFKQKF ALLAH BELAMI VERSİN AŞIRI İYİ ROL YAPARIM CHPLİYİM BEN DE SKDKWLDKWKFKLWFKWKF TROLL YAPMIŞTIM BİRAZCIK SİZİN PATLAMANIZI BEKLİYODUM Bİ YERDE

      Yorumla
    • ReinFury
      ReinFury
      +1 yıl

      Ama helal yani patlamadınız

      Yorumla
    • GliTCher
      GliTCher
      +1 yıl

      sdkalşskdlasşdk deli

      Yorumla
    • ReinFury
      ReinFury
      +1 yıl

      Ayy cidden yazana kadar gülmekten ölüyorum iki saattir bu kadar koyun olmamı bekleyemezsiniz

      Yorumla
    • ReinFury
      ReinFury
      +1 yıl

      Ama ben de çok iyi yazdım bence hakkımı verin inandırdım sizi

      Yorumla
    • GliTCher
      GliTCher
      +1 yıl

      yemin ediyorum akpli dayılar gibi konuşuyorsun dkaslkdjsaklj

      Yorumla
    • ReinFury
      ReinFury
      +1 yıl

      Yapıyorum bu sporu

      Yorumla
    • ReinFury
      ReinFury
      +1 yıl

      Biraz daha ilerlerseydik telefonunuzun markasını sorcaktım

      Yorumla
    • GliTCher
      GliTCher
      +1 yıl

      ay keşke sorsaydın olay çıkardı salkdjsakldj

      Yorumla
    • Hayal_dir_hayal
      Hayal_dir_hayal
      +1 yıl

      yalnız imam hatip okuduğunuza emin misiniz benim aile akrabamda da imam hatip okuyan ve okumuşlar var bu konuda herkes kafasına göre 4 kadınla evlenmiyor dininizde tek eşlilik öneriliyor ve mecbur kalındığı durumlarda birden fazla evlilik yapılıyor bütün eşlerine adaletli davranmak ve hepsininde rızası olmak koşulu ile savaşta devletin yöneten kişiler (babadan oğula geçme yöntemi ile) vb durumlar için çok evliliğe izin verilmiştir bir de peygamber efendimiz Hz. Muhammed Mustafa (sav) Efendimiz dinimizi yaymak ve ona gönderilen köleleri veya dul kadınları korumak amacıyla evlenmiştir. Yani zevkine göre ve kafana göre 4 kadınal evlenmek yok

      Yorumla
    • ReinFury
      ReinFury
      +1 yıl

      Hayır Anadolu lisesindeydim şu an istinye üniversitesi yazılım mühendisliği öğrencisiyim biraz eğleneyim demiştim skdkwkdlwlfkwkdlqlf

      Yorumla
    • Hayal_dir_hayal
      Hayal_dir_hayal
      +1 yıl

      yazılar uzun olunca hepsini okuyamadım pardon bir yerden sonra yazdıklarına sinir olunca daha fazla okuyamamıştım 😂

      Yorumla
  • ateşböcei
    ateşböcei Takip Et
    Xper 3 Yaş: 25
    +1 yıl

    Öyle zaten. Bunu dillendirip normal yapmaya çalışma çabalarının olması bile içler acısı.

    0
    0 Yorumla
  • Metkbarr
    Metkbarr Takip Et
    Bilge Yaş: 39 , eic 91%
    +1 yıl

    Eş birtanedir ikincisine metres denir

    3
    0 Yorumla
  • Üşüyenbuz
    Üşüyenbuz Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 92%
    +1 yıl

    bir kalbe bir kalp sığar

    2
    0 Yorumla
  • m0dnes
    m0dnes Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Haklı tabi soru mu bu?

    2
    0 Yorumla
  • SentinelAli
    SentinelAli Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 94%
    +1 yıl

    bence saçma bir düşünce

    2
    0 Yorumla
  • miss_misfit
    miss_misfit Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 98%
    +1 yıl

    Sadece bu sözü değil her sözü haklı

    2
    3 Yorumla
    • Unsocial_
      Unsocial_
      +1 yıl

      Daha once hatirliyorum söyle birsey demisti. Kadinlar gece disari cikamiyorsa erkeklerde cikamasin gibi birseydi. buna benzer tam olarak hatirlamadim. Bunun neresi doğru?

      Yorumla
    • miss_misfit
      miss_misfit
      +1 yıl

      Kadınlar gece erkeklerden korktuğu için çıkamıyor çünkü bu yüzden doğru

      Yorumla
    • Unsocial_
      Unsocial_
      +1 yıl

      Degil

      Yorumla
  • heyhandsomeioweuone
    heyhandsomeioweuone Takip Et
    Bilge Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    Haksız, adam değil İNSAN olan olması lazım.

    1
    0 Yorumla
  • elifdefneozkaya
    elifdefneozkaya Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 85%
    +1 yıl

    Muge anlı her zamanki gibi hakli

    1
    0 Yorumla
  • Guseeee
    Guseeee Takip Et
    Yoda Yaş: 39 , eic 42%
    +1 yıl

    Kadınlar kabul ederse birkaç tane yoksa tek 😅

    1
    0 Yorumla
  • Barbarok
    Barbarok Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Muhammed'in 11 karısı varmış ama.

    1
    15 Yorumla
    • Alimersin33
      Alimersin33
      +1 yıl

      13 değilmiydi

      Yorumla
    • Barbarok
      Barbarok
      +1 yıl

      @Alimersin33 Valla kanki 11 diye biliyorum.

      Yorumla
    • Alimersin33
      Alimersin33
      +1 yıl

      günümüzde çocuklarla evlenenleri sevmezler, ama muhammed 6 yaşında aişe ile evlendi 9 yaşında gerdeğe girdi, bi de 6 yaşındaki çocuğa anamız diyolar :D

      Yorumla
    • Barbarok
      Barbarok
      +1 yıl

      @Alimersin33 Bi' de bizim tatlı su Müslümanları Aişe 17-18 yaşında evlendi diyorlar. Yav önceden kim 17-18 yaşına kadar bekar kalıyormuş da Aişe o yaşlara kadar bekar kalsın. Neden 17-18 yaş dendiği de çok açık, Muhammed'le Aişe'nin evliliğini meşru göstermek istiyorlar. 17 yaşındaki bireyler kendi rızaları ve ailelerinin onayı olduğu takdirde evlenebililerler, 18 yaş ve sonrasında sadece evlenecek bireylerin rızadı kâfi. Bu sebepten zaten 17-18 diyorlar ama dünyadaki 50 İslam ülkesinden bi bizim Türkiye bunu diyor. Pakistan'dan İran'a, İran'dan Arabistan'a her yerde Aişe 6 yaşındaydı deniyor. Önceden insanlar bizim bugün çocuk dediğimiz yaşlarda evleniyorlarmış da kimse de gidip henüz regl bile olmamış bir kızla evlenmiyormuş. En azından bi' ergen olsaydı. Ama regl olmasını beklemiş ilişki için, ne kadar yüce gönüllü bir hareket (!) Lan bi' de Aişe senin arkadaşının kızı, arkadaşının kızı senin de kızın sayılır, sığar mı erkekliğe arkadaşının çocuk yaştaki kızını karı yapmak. Yaşlarınız yakın olsa, kız da büyümüş olsa yine neyse ama dedesi yaşındasin be. Tamam, geçmişteki olayları bugünün perspektifinden bakarak yorumlamak hatalı bir hareket ama günümüz dünyasında Muhammed'in bu yaptıkları bir erdemmiş gibi okutulmamalı. 7. yy'da Arabistan'da uyumuş olabilir lakin günümüz dünyasına uymaz onun yaptıkları.

      Yorumla
    • Alimersin33
      Alimersin33
      +1 yıl

      arap kültüründe ve diğer islam ülkelerinin kültüründe çocuklarla evlenmek ahlaksızlık değil, ama bizim kültürümüzde çocuklarla evlenmek ahlaksızlık o yüzden bizimkiler rahasız oluyolar aişenin yaşını 18 yapmaya çalışıyolar, ve şunuda unutmamak lazım 1400 yıl önceki çöl hayatından bahsediyoruz o zamana göre çocuklarla evlenmek normal bir şey

      Yorumla
    • Hayal_dir_hayal
      Hayal_dir_hayal
      +1 yıl

      @Alimersin33 eski zamanlarda kadınların yaşını regl olduktan itibaren söylerlermiş ortalama bir kız çocuğu 12 yaşında regl olmaya başlar 12+6=18 oluyor bir şeyi bilip bilmeden konuşmayın lütfen dinimizi kötülemeyin Peygamber Efendimize böyle şeyler söylemeyiniz

      Yorumla
    • Barbarok
      Barbarok
      +1 yıl

      @Hayal_dir_hayal Kendini kandırma, öyle bir şey yok.

      Yorumla
    • Barbarok
      Barbarok
      +1 yıl

      @Alimersin33 Bakma sen, 100 yıl öncesine göre bizim Türkler de çocuk çüküyormuş.

      Yorumla
    • Hayal_dir_hayal
      Hayal_dir_hayal
      +1 yıl

      kendimi kandırmıyorum inandığım dini biliyorum kadınlara önem verildiğini biliyorum sizin bana yalan yanlış şeyler anlatmanıza gerek yok inanıyorsanız açın kitabımızın türkçesini okuyun ancak internetten gelişigüzel yerden okumayın şayet sizin gibi peygamber efendimize çamur atanlar çok

      Yorumla
    • Alimersin33
      Alimersin33
      +1 yıl

      @Hayal_dir_hayal kızların yaşları regl den sonra sayılır diye bir şey yok onlar müslümanların aişenin yaşını büyütmek için uydurdukları yalanlardan birisi, neden utanıyosunuz? o zamana göre çocuklarla evlenmek zaten normal bir şey, aişenin 12 yaşında regl olduğunu nereden biliyosun? ve senin dediğin gibi olsa bile 18 yaşındaki birinin 40 küsür yaşındaki birisiyle evlenmesi doğru değil

      Yorumla
    • Alimersin33
      Alimersin33
      +1 yıl

      @barbarok araplaştığımız arap kültürünü aldığımız için 100 yıl önce bizde çocuklarla evleniyoduk, ben islam öncesi türk kültürünü kastettim

      Yorumla
    • Barbarok
      Barbarok
      +1 yıl

      @Hayal_dir_hayal Hay senin peygamberini. Bak senin hesabınla konuşalım, Aişe 9 yaşında regl olmuş. Muhammed Aişe 6 yaşındayken evlenmiş yani 9+6 dan 15 ediyor. Sence 50 yaşındaki adamla 15 yaşında kız birlikteliği normal mi. Bi' de Muhammed 3 sene beklemiş onu çükmek için. Neden beklesin ki bu durumda. Reşit diye bir şey yok, kız zaten regl oluyor. Ulan kendinizle çelişiyorsunuz be. Muhammed leş gibi bir adamdı.

      Yorumla
    • Hayal_dir_hayal
      Hayal_dir_hayal
      +1 yıl

      kardeşim tamam inanmıyorsun anladım ama sağda solda duyduğun şeyleri burada söyleme doğruluğundan emin olup söyleyebilirsin ben senin inançlarına saygı duyuyorum Hz. Aişe’nin regl yaşını tabiiki de bilmiyoruz biz ortalama kızların olduğu yaşı söylüyoruz şimdi yapay GDO’lu besinler tükettiğiniz için hormonlarımız bozuluyor ve erken oluyoruz o zamn ki insanlar da geç oluyordu anladın bu son yaptığım bilimsel açıklama yani kendimler çelişmiyorum benim inandığım din böyle ben sana inançlarından dolayı bir şeyi söyleyemem ama dinim ve peygamberim hakkında yanlış şeyler duymuşsun istersen güvenilir kaynaklardan araştırabilirsin?

      Yorumla
    • Barbarok
      Barbarok
      +1 yıl

      @Hayal_dir_hayal Güvenilir kaynaklardan araştırdım zaten, senin gibi temelsiz kulaktan dolma bilgilerle konuştuğumu mu sanıyorsun. Bu işin yenilen içilenlerle alakası yok. Göötünden sallama. Önceden insan ömrü kısaymış, bu sebepten çocukluk ergenlik vs. insanın biyolojik dönemleri daha kısaymış. Şimdi insan ömrü uzun olduğu için biyolijik dönemlerimiz de uzun ama bu Muhammed'in regl bile olmamış bir kızla evlendiği hakikatini değiştirmiyor. Zaten İslam'da 1 yaşındaki bir kız bile babasının izni olursa evlendirilebiliyor. Böyle bir din işte İslam. Böyle bir dine gram saygı duymam. Sen bana duyarsın duymazsın umrumda değil. Ben sizin gibi saygı dilencisi miyim.

      Yorumla
    • Alimersin33
      Alimersin33
      +1 yıl

      @Hayal_dir_hayal sağda solda duyduğun şeyleri burda söyleyen sensin, o zamanki kızların yaşı regl den sonra sayılır diye bir şey yok, hadi senin dediğin gibi olduğunu düşünelim aişe erken regl olmuş da olabilir 15 yaşında da evlenmiş de olabilir

      Yorumla
  • Akrep-Bir_Adam
    Akrep-Bir_Adam Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Bizim 1 tane de yok adam o nasıl olacak

    1
    0 Yorumla
  • ahsenhazan
    ahsenhazan Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 99%
    +1 yıl

    tabi ki haklı aksini iddia eden adam değildir

    1
    0 Yorumla
  • Zindanadasi
    Zindanadasi Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 52%
    +1 yıl

    Bir tane yetmiyorsa evlenmesinler.

    0
    0 Yorumla
  • HarleyQueen12232
    HarleyQueen12232 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 95%
    +1 yıl

    Sapına kadar haklı 🌸

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (116)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Magazin > Sorular > Müge Anlı "Adam olanın bir tane eşi olur!" dedi. Sizce haklı mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Hanımcı erkek oluyor da, kocamcı kadın olmaz mı? 188 cevap verildi
Asıl hanımcı kılıbık adamla evlilik güzel oluyor dedi haklı mı? 4 cevap verildi
Çapkın erkekten eş olur mu? 9 cevap verildi
Cimri bir erkekten koca olur mu? 65 cevap verildi
Bengü, "Evli adamın kadın kankası olamaz.” dedi. Sizce haklı mı? 286 cevap verildi
Rizeli erkekten koca olur mu? 20 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Özel günleri sever misiniz sizin için önemli midir?
  • Megane 4 mu focus 4 mu Hangi araba daha iyi?
  • Yaz akşamı dondurma ritüelin var mı?
  • Parkta közlenmiş mısır sevenler burada mı, siz nasıl yersiniz?
  • Gece gece nasıl içecek tüketirsiniz?
  • Siz de insanlardan hemen nefret eder misiniz yoksa size de bu duygu abartı mı geliyor?
  • İki kalp gerçekten kilometrelerce mesafe varken birbirine sadık kalabilir mi?
  • İnsan ne zaman vazgeçmiş sayılır; pes ettiğinde mi, yoksa artık kendine daha fazla zarar verdiğini anladığında mı?
  • Benim gibi aşure süslemeye kafayı takan var mı, siz aşureyi nasıl seviyorsunuz?
  • Çok uçlarda olmayan muhafazakar erkek ve seküler kız ilişkisi olur mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨