AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
142Cevap
boş insanlar boş mevzular konuşur diyerek sinirlenmemeye çalışıyorum
Kimseyi ilgilendirmez cinsel yönelimi.. Saygı duymalı herkes birbirine.. Keyifli geceler..
Ben de ebrar gibiyim tarz giyim saç. Kızlara daha fazla ilgi duyuyom ne var bunda
Herkesin kendi hayatı isteyen istediğini yapar. 60 yaşında cami önünde öpüşen riyakar dayılardan değil en azından
Ebrar Karakurt ADAMDIR ! Bu konuda tartışmaya kapalıdır herkes hayatına baksın bence…
Bizim milletimiz hep böyle, ülkede yangın olur ciğer yanar ama magazindeki insanların ayrılıp barışmasını daha çok konuşurlar, deprem olur şeyma subaşı peşinde koşarlar. Bomboş bir millettiz tescilli aptal üretiliyor ülkemizde
Kendisi ben eşcinselim dediyse çok saçma çunkü ben hayatım boyunca kadınlardan hoşlanıyorum demedim.
Kendisi eşcinselim demedi… kendisi sevgilisi ile fotoğraf paylaştı. Sen sevgilin ile fotoğraflar paylaşmıyor musun?
@zumzara10 Şuana kadar hiç paylasmadım. İnsanlar onun sevgilisi olduğunu nereden anladı çok saçma.
Kimseyi ilgilendirmez. Herkes sevgilisi ile fotograf paylaşabilir
Ben Hande Baladınla ilgileniyorum gerisi beni bağlamaz 😄😅
Kimsenin özel hayatı kimseyi ilgilendirmez nokta varsa eig alırım
İnan ki başarısı zerre umrumda değil ne halt yiyorsa kendi başına yesin
O kim ya. Kiz diyon fotoda kadin erkek var. Neyin kafasindasiniz ya. Avukatlik yapip soru basligi acacaksaniz adam gibi dogru ve duzgun icerikler koyun!
Hayır, fotoğrafta bir erkek yok
:D KS kullanırken alkol almayınız
Ya bizim millete zaten belden aşağı haberi olsun bitmediniz bee bitmediniz !!!
Çünkü kafamız seksten başka şeye basmıyor. Banane lezbiyense. Kimi ne ilgilendirir.
@OmenTonrimDidim Malesef dostum haklısın
gözümüze gözümüze sokmasa kimse konuşmayacaktı herhalde
gerçekçi olalım... bu devirde homoseksüeller linç filan yemez. Aksine bunun gözümüze gözümüze sokularak propagandasının yapılmasına itiraz edenler linç yer... Ama yine de linç edenler lince uğradıkları savıyla yaptıkları linci meşrulaştırırlar...
şimdi size soru:
Ebrar bu milli takımda iyise oynamalı, formdan düşerse kesilmeli... doğrusu budur...
Şimdi bu resimlerden paylaşımlardan mesela Ebrar karakurt hala milli takımda olursa mı antrenörü "hala nasıl oynatırsın" diye linç yer? yoksa 6 y sonrqa takımdan kesilirse mi "vay sen lezbiyen olduğunu ilan ettiği için takımdan kestin" diye mi linç yer...
cevabın ne olduğunu çok iyibiliyoruz
Abaza ve o... Dolu toplumda cinsel aclik hatsafada baska ne konusulacak Allah icin surda kultur sorusu 4 tane cinsellik sorusu 400 tane sencede normal degil mi?
Kendi hatası. Özel hayatıyla ilgili bir paylaşım yapmamalıydı. İnsanlar tabi ki eleştirir böyle birşeyi.
Yaptığı hata?
Sende heterosun sanırsam bunu da dile getirmen hata mı oluyor?
@ekaterinaaa homoseksüelliğin normallştirilmesi bir küresel proje... herkes buna uymak zorunda değil
👍 👏
Paylaştığı şey neyse doğal olarak ona göre yorum yapar
Açıklamasa nolacak? Zaten belli oluyordu tipinden. Kime ne ki..
Görünüşünden cinsel yönelimini anlamıştım zaten. Ama bundan kime ne yani? Herkesin kendi hayatı, kendi seçimleri...
Kimseyi ilgilendirmez tesettürlü olup nikahsız yaşayan kürtaj yaptıran ları bilirim Ünüvrrsite yıllarından
Ortadoğuda böyle insanlar konuşulur gelişmiş toplumlarda düşünceler konuşulur
Önce ensar vakfına ses çıkarsınlar sonra sıra lezbiyenlere gelir
sizin chp'deki tecavüzlere ses çıkardığınız gibi değil mi? ensardaki sapkın eski bir chp üyesi çıkmıştı. şaşırmıyoruz artık.
Bana burda siyasi ayrım yapma tecavüz kime karşı kim tarafından olursa olsun karşısındayiz
ben değil siz yaptınız. onu anlatmaya çalışıyorum. ensar deyip siyaset yapıyorsunuz. ensar derken amacınız toplumun bir kesimine çakmak. chp'deki tecavüzler, İzmir 'de bir kızın öldürülüp yakılıp varile konulup öldürülmesi deyince siyaset olmuş oluyor. hayır! sizinkisi siyaset değilse bu da değil. sizinkisi siyaset ise bu da siyaset. değişen bir şey yok!..
Benim için sapiklik sapikliktir toplumdaki bütün ruh hastaları tedavi edilmelidir siyasi ideolojisine bakılmadan buradsn sana ekmek çıkmaz ikiside bu ülkenin partisi bu toplumun değerlidir ayrıştırmalarin kazanamayacak hadi başka kapıya
eğer öyle olsaydı ensar gibi bir olayı dilledirip chp'de yapılan sayısız taciz ve tecavüzü de dillendirirdiniz. ama bunu yapmıyorsunuz sonra duyar kasıyorsunuz. dürüst olun braz. milleti salak hiçbir şeyden anlamaz konumuna koymayın.
CHP AKP umrumda bile değil ben hepsine karşıyım CHP de ki olaylarda kendini savunabilecek durumda olan insanlara karşı bir saldırı var ensar olayında savunmasız küçük çocuklar var neyle neyi karıştırıyosun bre cahil
Kendinden olmayan kendi gibi olmayan bizim insanimizi rahatsiz ediyor. Farkliliklara saygi duymayi daha dogrusu umrumuzda olmamasini saglamaliyiz. Bu toplumun sorunu herkesin herkese karismasi. Herkes kimseye karismasa sorunumuz kalmayacak.
Çunku herkes öyle alişmiş ki kendi kusurlarini, hatalarini, eksiklerini görmezken başkalarini eleştirmek. Oysa bu kadar milleti eleştireceğine herkes kendine çeki düzen verse coktan gelismiş bi ulke olmuştuk belki de.
nedense şu ülkede başarılı olunca totosu kalkıyor milletin. kendini reklam ediyorlar hemen. şimdiye kadar koymamışsın şimdi niye koydun. ya da daha önce koysa kimsenin haberi olmaz ünlü olunca herkes inceler oldu
Zaten tipini beğenmemiştim bu kızın bence milli takımdan çıkarılsın gençlerimize kötü örnek olmasın
yetenekli değil çok top bıraktı zaten tipi farklı gözüktüğü için ünlü oldu. Kol gücü iyi ama isabetli vuruşları yok. O olmasa kazanırdık da.
@cicimod aynen katılıyorum olmasada olur filenin sultanları yıllardır destan yazıyor bir kişiye bağlı değil zaten başarı
reklamcilik işte spora da bunları soktular ki iyice gençlik yok olsun.
@cicimod birde bana dislike atmışlar millet gerçekten allahtan korkmuyor artık çok güzel birşeymiş gibi LGBT insanlar onların tarafında gerçekten şu dünya batmıyorsa Allah’ın sevdiği azda olsa kulları var dünyada LUT kavmini Allah niye helak etti erkek erkeğe kadın kadına ilişki yaşadıkları için helak olmadılar mı nasıl müslüman ülkeyiz anlamıyorum sözde müslümanız üzücü ne deyim
yani hemen din açısından bakıp yaftalıyorlar oysa dincilik yapanlardan az mı sapklık çıkıyor? dislika atan da ergn falandır. Artık nasıl beyinlerini yıkadılarsa onca içeriği normal bişeymiş gibi gösteriyorlar ya genç bakıp kimden ne öğrensin? Bunlar kitap mı ouyor da bunun hastalık olduğunu anlasın ki birilerinin hormonsel problemleri yüzünden olan bişey bu yok efem tercih yok özel hayatı yok bilmem neyi. Madem özelmiş o ne biçim selfiler ki sermişler ortaya... Bilerek isteyerek insan sayısını azaltma yönde giden siyaset bu her tür sapkınlık olunca çocuk da olmaz halklar azalır. TV ve medya bunun için elinden geleni yapıyor ve çok hedefe de ulaşıyor bunların sayı artıyor çünkü.
Ünlüler reklam istiyorlar
Valla çok baskın bir kadın. Benim de gözüm vardı 🙊😜
yok artık
Cinsel tercihler kişinin tercihi.. Lakin erkeksi bir stili var..
Kimseyi ilgilendirmez tabii ki. Ama özel hayatı kamuya açınca millet de konuşur.
Alışkın olmadığımız için bize değişik geliyor genel olarak
Ne alakası var la ne alakası var 😄 başarı ile onun ne alakası var beyinsiz kadın
Ülkede felaketler üst üstüne gelirken Onun bunun nerede ne b** yedi bu milleti ne kadar ilgilendirir çok merak ediyorum
Dünya üzerinse lgbti olan birsürü insan var öncelikle insanımıızn bunun hastalık olmadığını kabul etmesi gerek ki daha normal karşılasınlar
Hastalık değil ama Normalde değil benim deyisime karşı Homofobik diyceksen buyur
Kendi seçimi madem neden rol model yapılıyor?
İki gönül falan değil bu her şeyi normalleştirmeyin !
Ota b*Ka saygı duymayı beklemesin kimse bizden.
Millet hayat kadınına saygısı var p4ç erkek tipine saygısı var da buna mı saygısı yok. En azından millete zararı yok... Gidin bunu yepın demiyor cinsel içerik de yok öpme falan
Yanlız yönelim sadece cinsellikten ibaret değildir.
Seçiminde serbest ama özel hayatıysa milletle paylaşması ne kadar doğru? Nerede kaldı o hayatın özelliği... özel hayat değil reklam hayat prim hayat bunlar...
Senin düşüncene göre neden başkaları kız arkadaşı ya da erkek arkadaşıyla foto paylaşıyor? Bundan da LGBT bireyleri aynı duruma düşüyor. Çok dar açıdan bakıyosunuz..
Dar açıdan bakan ben değilim malesef... eğer bir kişi özel hayatıyla ilgili bişey paylaşıyosa ve çoğu kişiye bu durum tersse o özel hayat vs değildir. Reklam edersen dillere düşürürsen millette tepki koyar. Eğer bunu böyle reklam edercesine paylaşcak kadar medeniyse gelen karşıt tepkileride hazmetcek kadar medeni olabilcek... neden tek bir tarafran değerlendiriyosunuz bu tarz durumları... şimdi bunu paylaşanın seçimine saygı duyulmalı diyosunuz ya, neden bu tarz şeylerin karşıtı olanlarda da saygı duyulmuyo vs. Sayfı duyulcaksa 2 tarafada duyulcak. Tek tarafa değil... herkes onun gibi düşünmem zorundamı... veya o herkes gibi düşünmek zorunda mı. Konu kilit. Dar açınla devam et
Tepki koyma hakları yok kimsenin? Çünkü o onun seçimi onun yönelimi ve bu kimseyi ilgilendirmez. Çünkü herkes aynı seçimlere sahip değil. Ve insanlar başkalarının tercihlerine saygı duymak zorunda. Zaten homo insanlar hetero insanlara herhangi bir karşıtlık beslemiyor.
Cinsel yönelimi açıklamak zorunda da değil
Açıklamıyor zaten aptal herif. Sadece arkadaşıyla fotoğraf paylaşıyor ki bu normal ben sen gibi insanların da yaptığı bir şey. Bu kadar cahil olmak zorunda mısınız ya..
Sen bana hakaret etme hakkını nerden buluyosun?
Yasaklanmış bir şeyi niye normalleştireyim aw. Hastalık bu
Yorumlara bakıyorum da Müslümanlar ağlıyor yine, fazla ağlamayin sütünüzü icin
Göz önünde yapmasa daha iyi neticede müslüman bir ulkeyiz
peki yıllarca kul hakkı yiyenlere çanak tutuyorsunuz o zaman müslümanlık nerde bizim toplumu anlamıyorum konu namusa geldimi millet müslüman kesilir ne hikmetse ama kul hakkı yemeye geldimi bak o kişilewre sessiz kalır o zaman müslümanlıktan bahsetmeyelim
Valla isterse hayvan ile ilişkisi olsun kimseyi alakadar etmez ama insanların gözüne sokmasınada gerek yok
Saçma sapan insanları ünlü etmekte Türk milletinin eline kimse su dokemez 😅
Maalesef bizim insanımız sözdeok ahlaklı olduğu için başarı değil 18 şeyler dikkatini çeker
Milletin özel hayatında kime ne mk gündem olması bile saçma
Kime ne ya bir kızın kızla olması ya da bir erkeğin erkekle olması kime ne vicdandir benim dinim
ne yatagi ya babasiz buyumus belli
o kadar kolayvsize sevismek lan ben daha normal hetero iliskimi yasamadim
ya kardeşim her şeyi de normalleştirmeyim artık be
Öyle konuşma bi oğlun olur kız gibi olur bi teyze tavsiyesi
Hiç bir yerde konuşulmadı medya salak salak her yerde çok konuşuldu diye haber yapıp duruyor. Çok kouşulması isteniyor çünkü amaç bu
Başarılı bir insanin örnekte olmasi sart bence
bize ne ulan ben onu anlamıyorum?
Hiç bizaman öğrenemeyiz herzaman brileri hakkında bir yorum yapıp kendi hayatımıza bakmayıp milletin hayatını yargılayabiliyoruz
Şanslı kadın, kadınlardan hoşlanıyor ve Türkiye in en iyi fizikli kadınlarıyla duş alıyor :)
Ne boş bir ülke. Bu ülkenin yatak işlerinden bıktım. Kadını da erkeği de aynı. Yesinler birbirinizi.
tamam karışılmaz ama. Boyle birseyi aciklamasina ne gerek var? Sonuçta unlu bir sporcu.
açıklayınca nooldu?
@babygirllol aynen acıklayınca ne oldu? ne var ünlü sporcuysa sporuyla ilgilenin o zaman yalnızca
Herkesin özel hayatı var kötü yorum yapmaya hakkınız yok
Ne yapsınlar işte herkesin derdi sıkıntısı bitti ya uğraşacak bir şeyler arıyorlar.
Aslında olay olmadı olay olunsun istendin isteyen istediğiyle istediğini yapar bunu herkes öğrenecek
İnsanlar başkalarının hayatlarına karışmayı kendilerine vazife biliyor artık
Doğru söylüyor yönelimi kimseyi ilgilendirmez
Bu kim ya banane ne b. k yerse yesinler