AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
142Cevap
Ne başarısı varmış bunun
Özel hayatını millete paylaşmasın o zaman
tamam bundan sonra sende sevdiğin insanla fotoğraf paylaşma özel hayatın sonuçta dimi
Şu Ebrar insan bile değil benim gözümde
ebrar tertemiz günahtan beri olan demek, ne yazık
Her daim başarılarını konuşup övmicezya insanları
Kötü örnek bunlar
Saygı duymak zorundayım ama tasvip etmiyorum.
Neden
Öncelikle bir bireyin kendi hakları vardır ve bu haklara istinaden saygı duymak zorunda olduğumu tekrar dile getiriyorum. Eşcinsellik dörde ayrılıyor ve halen eşcinselliğin tam sebebi bilinmiyor ve kesin bir tedavisi yok bu çok önemli önecellikle bunuda belirtiyorum dört sebebe gelirsem
1Bedensel
2Hormonel
3Pedogojik
4 psikolojik
Bireyin yöneliminin olması bunu meşrulaştırmaz sinir hastası bir birey böyle bir durumda olduğu için birini dövebilir mi? Bu onun kavga edebileceği anlamına gelmiyor tedavisini olur hallolur dicem ama eşcinselliğin tam bir tedavisi yok ben böyle bir fikre sahibim çünkü toplum yapısına ve psikolojisine ters düştüğünü düşünüyorum. Şimdi diceksinki olmayan bir toplum yapısında nasıl bir terslik yaşayabilirki bunda haklısın ama bazı durumlar var eşcinsel bir bireyi dünyaya getiren bir kadın ve erkek eçcisnsel bir çift çocuk evlat edinmesi benim tasvip etmeme nedenlerinden biri. Bir bireyin dünyaya gelmesi hem psikolojik hem sosyal hem de ruhsal bir durum bu bireyin doğum büyümesi ve gelişmesi normal dışı bir ortamda bulunmasının saydığım faktörlere ters düştüğüne inanıyorum. Şimdi diceksin diğer ortamlarda sanki normal evet haklısın normal değil ama böyle bir durumun doğru olduğunu düşünmüyorum. Daha farklı sebepler var ama bu sebepler senin görüşüne ters düştüğü için söylemek saygısızlık olur. Umarım söylediklerimi anlayışla karşılarsın😊
Banane awk ya ne bk yerse yesin
Her boka saygı duyucular gelir şimdi...
Evet saygı duyacaksın başka napacaksın?
@Bipolar98 her boku yiyenlerin kendine saygısı yok onlar gibi tipler saygı duyar anca.
@Bipolar98 Haa bu arada ne bok yerlerse yesinler de bunu kanıtlama ihtiyacı duymasınlar zaten sevgileri yok herşeyleri göstermelik sahte sonra da saygı bekliyorlar bu ne iğrenç birşey ya. Hala dişi aslında sadece anne sevgisi görmediği için erilleşmiş. Yazık bir de bunu normal gören dangalaklar var
Başkalarının cinsel tercihleri neden senin bu kadar zoruna gidiyor ki lan
Herkesin cinsel hayatı kendine ve kimse kimsenin özel alanına müdahele edemez.
Senin eşcinseller hakkındaki düşüncelerin de kimsenin umrunda değil zaten herkes istediği hayatı yaşar git cahil bağnaz kendi seviyendekilerle tartış dur kişinin inancına cinsel yönelimine kimse karışamaz ve dokunamaz başkasının özel hayatına müdahele edip ona hakaret edemezsin ama bunu anlayacak beyin kırıntın olduğunu sanmıyorum.
@Bipolar98 senin beynin mi algısız diyorum ki ne bok yerse yesin de sergilemesin anladın mı? Adam olan yok ki anlasın.
@Bipolar98 hastalıklılar tedavi olmaları gerekir pedofili dsö hastalıktan çıkardı ama neden çıkardığı da bellisiz beynin yok ki bunu araştırıp anlayasın madem kimse umursamıyor ne diye balıklama atladın Sazan? 😂
Eşcinselliğin hastalık olduğunu söyledikten sonrasını okumaya gerek duymadım kör cahillerle tartışmaya gerek yok.
@Bipolar98 kanıtın bile yok bakar kör sana ne anlatsak o eşek beynin sana öğretileni papağan gibi dile getirecektir. Gerçekleri değil. 😂😉
Bu kıza bayılıyorum ya tüh sevgilisi varmış
Kızda zaten kamyoncu tipi var 😂 😂
beni ilgilendirmez rahatsizda olmuyorum
Herkesin kendi özel hayatı saygı duyuyorum
Ben hiç konuşmadım herkesin kendi özel hayatı
Bir insanın cinsel yönelimi kimseyi ilgilendirmez.
ülkenin tartıştığı şeye bak
Çok saçma zaten olay olması
ögrenemeyeler sig düsüncelilerr
Bunla olan kadına ne demeli esas. Erkek desen erkek değil organı yok. Kadın desen kadın değil. Bi kadının bu LEŞLE ne işi olur
Tam bir gaydar 'ım biliyordum
Bu ülkenin aklı bel altı çalışıyor normal
reklamın iyisi kötüsü olmaz demiş kendisi.
Çok güzel kız ya böyle bişi görmedim daha öncr.
Herkesin kendi hayatı kimse karışamaz
Böyle gidersek zor öğreneceğiz
Yok bizden olmaz hep geriye hep geriye gideceğiz
Hakkaten ya bizene kimin kiminle ne yaptığı
Ahirette de bu konuşmayı hatırlatırlar ona
herkes din kurallarına göre yaşamak zorunda mı peki ya karışmayın insanlara artık herkes istediği gibi yaşar islama göre yaşamak zorunda olduğunu bırakanlar cunta dan ne farkı oluyor
İki günlük boş yaşantın için burda prim yapmaya çalışma kardeş Din tek din İslam Kur'an'ın bize sunduğu yaşantıya göre yaşamalıyız hepsini uygulayamazsakta uygulamaya gayret edeceğiz inkar edenlerin sonu ne olmuş Kur'an'ı aç oku bir
bilader bak prim yapmaya çalışanın mk lakin ben islam kurallarına göre yaşamak zorunda değilim bunu anlayabiliyor musun istemiyorum ya islama göre yaşamak istemiyorum tamammı net mi tek cümle söylüyorum
din din din diye diye iç savaş çıkartacaksınız yakında zaten
Allah akıl fikir versin ne diyeyim
allah size akıl fikir versin din din din diye diye topluma fitne fesat sokuyorsunuz din ile adamlık olunmuyor kardeş ben her şeyden önce karater sahibi vicdanı hür bireyim bir tane atesiti bin tane müslümana (!) değişirim adamlarda akıl fşikir var otur karşına konuştur zeka fışkırır bir tane müslümanı konuştur adamdan cahillik akar müslümanım diyenleri gördük iki yüzlü şerefsizleri namusa geldimi müslüman olurlar kul hakkına çanak tutarlar ee nerde kaldı ahlak demekki karakter sahibi olmanın din ile kitap ile alakası yokmuş hadi kal sağlıcakla yolun açık olsun
Din ile adam olunur ama senin gibi düşüncelerde olanlar yüzünden malesef nesil gittikçe Allah'ı unutuyor ve senin gibi nesiller yetişiyor malesef
Her eline kitabı alan müslüman olmuyor malesef tıpkı senin kimlikte İslam yazıp ama İslamla alakan olmadığı gibi. Dini bütün müslümanlara denk gelmemişsin yoksa herşeyi gözünden sakınırlar Allah korkusundan
yukarıda da anlattım din ile adam olunmaz adam allahu ekber namaz kılıyor ama yemediği pislik yok kaç tane ataist arkadaşım var diyorum ya bin tane sahtekar müslümana değişirim sen istediğin kadar 5 vakit namaz kıl istediğin kadar hacca git oruç tut afedersin de senin kalbin skişiyorsa bana islamdan ondan bundan bahsetmeyeceksin gmörüyoruz müslümanların iki yüzlülüğünü ülkeye gelen turistleri kazıklar işten haksız yere çıkartır gelir kendi adamını kyar ama bak adamın prifiline allah adı ağzından düşmez sen bana ne anlatıyorsun abicim bana müslümanları sakın savunma her ne iğrençlik varsa müslümanlarda var hani yukarıda demişsin ya sana şu kadar diyim o allaha inanmayanlar varya hani sizin gözünüzde aşağılık olan bin kat bir müslümandan daha onurlu daha namuslu daha şerefli daha haysiyetli yaşıyor zamanında madımak katliamıda yaptınız din elden gidiyo diye kaç tane masum insan öldü ne için kim için din için tamam kardeş daha fazla tartışma benimle kimin ne bk olduğu ortada şimdi istediğini söyleyebilirsin
müslümanlar allah korkusundan sakınacak dimi pardon buna bi kahkaha ile gülebilirmiyim :D :D :D :D :D :D :D
Her boku yiyor diye İslamı kötüleyemezsin sende kötüsün onlardan farkın yok şu an kötü olan birinin İslamla alakası olmadığını hala anlayamamışsın kalkmış burda bana birşeyler anlatmaya çalışıyorsun
Senin de hala anlamadığın bir şey var anlamak istemiyorsun diyorum ki sana kul hakkı yemenin bu kadar mestulastirildigi bir ülkede hala muslumanliktan gerçek muslumandan bahseden diyecek hiçbir lafım yok özetliyorum daha da yorum yapmak istemiyorum namaz kılan ama aynı zamanda kalbi fesat skişen bir o c olacağıma namaz kılmam ama onurlu haysiyetli ve şerefli yaşarım umarım artık dediğimi anlamışsındır hayırlı aksamlar
Anlayışsız olan sensin her şeyi yapan biri İslam zaten kabul etmiyor sadece yoldan çıkmış sözde müslümanlar onlar senin gibi uzatmanın gereği yok anlayacağın da yok. İyi akşamlar
Sen burda bana laf atmış oluyorsun yalnız kimseye karşı ne bi iki yüzlülüğü ne bi serfszligim var ama bunu sana anlatamadım işte veya anlamak istemedin
İslami kabul etmiyor da be olamaz gösteriş içinde Allahını adını kullanıp türlü şerefsizliklerin içinde o zaman
Ve bunun sayısı bir değil iki değil o kadar çok ki artık Allahını adını ağzına alandan korkar olduk
Herkesin hayatına kimse karışamaz derim ve giderim
Bu kız lezbiyen mi yani anlamadm
Hahaha aynen
Mıllı Kadrodan cıkartılır
Bana ne başarısından da özel hayatından da...
Kimseyi alakadar etmez
Paylaşıp reklam yapmasa zaten kimse onu kafasına takmaz , onun hatası , paylaşacaksan yorumlara da açık olacaksın bu kadar basit.
Anlamadım Ebrar Karakurt erkek mi kız mı
kadın
@Ri0tic0n egonu tatmin etmek için duyar kasmak için kadın diyorsun
Ülke manyadı
Kimseyi ilgilendirmez
Nerde paylaşım yapmış göremedim
İddialı
@Gizlibiruye22
En büyük ahlaksız sürekli ahlaktan bahsedendir
Erkek mi kadınmı bu kıź!
Maalesef hemcinsin
Siyasal islamdan kurtulduğumuzda
Türkiye bunu öğrenemeyecek.
İğrençlik moda oldu
Yazsana
mutluluklarr💓
Bayılıyorum bu kadına
Diyecek bir şey yok.
kimseyi ilgilendirmez
Ne boş beleş işler
Kim bu?
Valla bende tanımadım ne iş yaparki
Voleybolcu, milli takımda oynuyor
@GaribanYksci bayanmi erkekmiş ney
Çok itici ya
Bayan demeye bin şahit gerek, ama sorarsan bayan!!!
@cesaretyadadogruluk hahhhh
@Vivtora ☺️☺️
@cesaretyadadogruluk dünyanın sonuna geldik heralde
@Vivtora Yorumlara baksana, insanlar özgürlükte sınır tanımıyor
@cesaretyadadogruluk evt buda özgürlükçü oluyor cinsiyet degistrmek
Aaah ah
Ya cinsiyet degistirmeyi bile anlayabilirim, hormonları farklı çalışıyordur, kadın vücuduna deglide erkek vucut yapısına sahiptir ya da bunun tam tersi o bambaşka,, ama gay ya da lezbiyen olmak
@cesaretyadadogruluk himmm
Ebrar Karakurt kim
Zaten erkek gibi
Yazık kafasına
Beni ilgilendirmiyor
paylaşıyorsa tepkiyi de olumlu karşılayacak
Galiba hiçbir zaman
Yanlışa yanlış diyebilmek önemli
Vay be
sdasd
Çokta tın
zamanla ogrenirzi
lezbiyenmiymiş?
Aynen. . .
Miğdem kalktı