AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
142Cevap
Lut kavmi gibi bir toplumun helak olmasına ve ona uyanların lanetlenmesine sebep olan eşcinselliği olağanlaştırmaktan ne zaman vazgeçeceksiniz acaba
Aghdhajdjjd. Block!
@Artgasm sensin block
Kıymet kopunca ancak vazgeçerler
Toplumun önünde bir insansan, her detayını konuşurlar.
Her detayını konuşmalarından rahatsızsan, toplumun önünde olan bir iş yapmayacaksın..
Ya ebrar cinsel kimliğini açıklamadan da cinsel kimliğinin o şekilde olduğu belliydi zaten. Ki kime neeee ne hissettiği, kimi sevdiği
YANLIŞ... Çarpıtmışsınız. Başarıları yatak ilişkisinden kat kat fazla konuşuldu ve halen de konuşuluyor... Bu sorunuz ile tipik Ortadoğu insanı davranışı göstermişsiniz... Gereksiz tepki.
Homoseksüelliği popüllarize etme çabası ülkeme de geldi, hayırlı olsun🥴
bunun ne hayrı olacak. Allah şerrinden korusun. Milletin çoluk çocuğu var.
@VoyagerA iğrençsiniz
Çokta önemli değil aslında biliyormusunuz Kimin ne yaptığı Biz kendimize bakalım BiZler ne yapıyoruz?
Beni veya bı başkasını rahatsız etmediği sürece banane var. Ama bizim toplum eleştirmeyi eziklemeyi rencide etmeyi çok seviyor.
Kimin kiminle yatağa girdiği sadece kendisini ve partnerini ilgilendirir. İnsanların özel hayatı ile ilgilenmeyi ne zaman bırakacaklar...
Homofobikler beğenmemiş, her tercihe saygı duymayı öğreneceksiniz.
Eşcinsellik o bu şu her şey normalleştirilmeye çalışılıyor ahir zamandayiz
Öff dünya çapında amma abartılıyor şu lgbtciler
ben homofobik degilim ama hergün gündem olmaları sizcede çok saçma değil mi?
Insanlar zaten ota b. oka laf yetiştirir bunun haber niteliği çinde bi cuval pirincin yere düşmesi ile aynı resmen.
Tamam da kadın mı dedi beni haber yapın diye, bunun suçlusu niye lgbti üyeleri oldu şimdi deli misiniz sjdjsk
@RüyalardanBirAdam kadının demesine gerek yok ki
genel olarak zaten yapılıyor sürekli görüyoruz
Psikolojik olarak geçmiş yaşantısında bazı travmaları olduğunu düşünüyorum. Saç kesimi olsun, konuşma tarzı biraz erkeksi bi yapıya sahip bir insan kadınların bu şekilde bağ kurması bana çok abartı gelmiyor kendince bir haklı sebebi veya açıklaması vardır. Bence takılmayın böyle şeylere
Bireyler olarak cinsel kimliğimizi seçme hakkımız var. İnanışlar da kişinin kendi içindedir. Toplumun kabul ettiği cinsel kimlikleri seçmek gibi bir zorunluluk olmamalı. Tokyo'da yaptığı başarıları konuşmak yerine bunları konuşuyor olmak çok gereksiz.
Ebra en sevdiğim oyuncu Başarılarının Devamını Diliyorum, Özel hayat cinsel yönelimler Şahsı ilgilendirir bunlar polemik edilmemeli siyasi malzeme yapılmamalıdır.
Homofobikler gine iş başında anlasılan. Kimsenin cinsel yönelimi ya da özel hayatı kimseyi ilgilendirmez ama maydanoz olmayı seven kesimler var ve olacaklar. O yüzden takmamak lazım...
Neden insanlara açıklama gereğinde bulunuyo özel hayatsa
Çünkü insanların susmaya niyetleri olmadığı için, bazı insanlar duracağı yeri bilmedikleri zaman onlara bildirmek gerekir.
Çok az kaldı bunların sonu geldi geleli. Lut Kavmi in helaklari bunların. LGbT normalleşmez!
Elalem hakkinda abuk subuk laf soylemeye hakki oldugunu dusunen herkesin malum yerlerini s
Millet sapık olduğu için başarı bilgi özgeçmiş değil de cinsel içerikli başlıklar daha çok tıklanma alacak diye ahlak bozuyorlar.
Yani haklı herkesin yatak odası kendisini bağlar millete ne
Bu arada ne kadar ortada olsa da açıklaması büyük cesaret hele memleketimde
Geri kafalilik son buldugunda... banane ebrarin yatak odasindan ya... utanmadan bunu ulkece konusmamiz ayip
Kimsenin hayatına kimse karışamaz. 😌
şaka bir yana herkes kendi gözündeki çöpe baksın. O zaman kimsede kusur aranmaz.
Kusur görenindir.
Kim kimle mutlu oluyorsa öyle yaşamalı. İnsanların özel hayatına burnumuzu sokmayı bıraktığımız gün muasır medeniyetler seviyesine ulaşmış olacağiz
Maalesef insanlarımız o seviyeyi hiç göremeyecek. Bu kadar geri kalmış bir insan topluluğuı hiç bir yerde yok. Kendisinin beğenmediği her şeyi dini inanca göre günah sayar, kendi zevkleri için her günahı makul sayar. Yorumunda çok haklısın ama toplulumuz ne yazık ki çok çirkef.
Burası Türkiye bakış açısı belli. Sonuçları belli. Üzülürsün o kadar. Bir yere gelemezsin. Geldiysen dönersin.
Maalesef herkesin her konu hakkında fikri var, insanların hayatları ve akıbetleri hakkında oldukça eminler kendilerine dönüp bakmadan.
Valla kötü yorum yapmam. kendi yaşantıları ama benden uzek. oksun
Zaten eskiden de vardı veya bu aynı kız bilemem, hatırlamıyorum. Beni ilgilendirmiyor özelleri. ben icrate bakarım Milli sporcu olarak.
insanların yönelimi kimseyi ilgilendirmemeli. destekliyorsun desteklersin, desteklemiyorum görmezden gelirsin. çoluk çocuk görür edebiyatı yapanlar çocuklar o kadar hetero çiftlerin fotoğrafını, dizilerini görüp etkilenmeyecek de çok nadir olan bunğlkede lgbt çiftlerin mi örnek alacaklar? bu durumu tercih olarak gören zihniyet çok fazla
İnsanların cinsel yönelimleri değil yaptıkları sapıklıkları taşa tutulmalı. Yoksa herkes kimsenin hayatını suistimal etmediği sürece dilediğince yaşayabilir.
Bırakın kim nasıl mutluysa öyle yaşasın. O değilde Ebrarın Kertenkele Mustafa olduğunu öğrendiğimden beri kendime gelemedim daha
Yok artikn
Özel hayatını kamuoyuna paylaşırsan, herkese söz hakkı düşer. O yüzden özel özelde kalmalı.
Cahilliklerini haklılık olarak değerlendiren bir toplumun bu zihniyeti değiştirmesi epey zor görünüyor.
Milletin gözüne sokmadıkları sürece kimse kimsenin günahını araştırmaz. Görürsem bal gibi beni de ilgilendirir.
Cinsel yönelimi hemcinsine olabilir herkes karşı cinsinden hoşlanmalı diye bir şey yok. Çok başarı biri seviyorum kendisini
Ebrar basarili bi sporcu... Herkes onun kadar olabilsede ulkemizi temsil etsee. Kimi sevdiginden bizene kimenee love is love❤
Türk milleti böyle (O kesimdekileri diyorum genellemiyorum ) birisi bir şey başarırsa Türk derler istemedikleri bir şey oldumu sallarlar bizden değil derler bunun aynısını azerilere ve kürtlerede yapıyorlar
Birinin yarası mı var!!!
@cesaretyadadogruluk Ne yapıyim Çıkarcı kesim yüzünden geneliyimmj
Azerilere ve kürtlere ne yapılıyor!!!
@cesaretyadadogruluk ırkçılık yapan kesim var azda olsa yorumumdada belirttim bunu
Bu sadece Türk milletinde mi var,
@cesaretyadadogruluk Kanka şu an konu tr
gidiyim çin kore abd ya da italya halkımi diyim
Hayır, Kürtler diyebilirsin bence!
Hangi ülkede yaşadığını unutmayacaksın unutursan böyle olur
Lezbiyen ise saklayacak millet patlamaya yer arıyor zaten hayatı dar ederler insana
Aga siz niye sürekli ayrımcı ve nefret suçu mağdurlarını suçluyorsunuz?
Bu kadına böyle laf eden herkes o çocuğundan başka bir şey değil. Zikerler mk hangi ülkede yaşayacağını unutmayacakmış kimse
Kadına laf edip duranlar 'başörtülü bacılarımızağ'' diye ağlamayı biliyorlar. Zamanında yapılanlar yüzünden.
Onlar da hangi ülkede yaşadıklarını bileydiler madem.
Haksızlığı kanıksamak itlikten başka bir şey değildir
Unutmayacaksın tabiki şimdi ne olacak spor kariyeri bitti önüne her türlü zorluk çıkacak belki ülkeyi terk etmek zorunda kalacak kendini unutturmasi yıllar alır ben onu suclamiyorum olacağı söyledim
Niye spor kariyeri bitiyor mk? Neden yani?
Olacağı söylediğin yok, sadece kadına cinsel tercihleri yüzünden nefret suçu işlenmesini normalize ediyorsun
Aynen canim basarisini konusmak istiyorsan bu soruyu yazmayacaktın isiniz gücünüz prim kasmak
Maalesef din bakışı kendi farklı olması dolayı eleştiriyorlar
Rahatsız olan bakmaz. Seksi pozlar paylaşşsa aynı kesim agzının suyu akarak bakar
Özgür bir ülkede kimse kimsenin hayatına karışamaz.
Miğde bulandırıcı ve Türk toplumuna aykırı. 🤮🤮🤮🤮 tez zamanda takımdan atılır
Ne halleri varsa görsünler niye bunlarla kafanizi yoruyorsunuz
Bu kızın yaşantısı hiç kimseyi ilgilendirmez. Başkasını eleştirmeden önce kendimize bakmalıyız.
Dünyada bi sürü lez varken ve ülke b oka gidiyorken insanların gündem ettiği konuya bak 😑
Noldu anlamadım bir voleybolcu lezbiyenmiymiş?
Ee ne var şimdi bunun nesi tartışılıyor?
g. tümüzde ayı bağırıyor insanların konuştuğu mevzuya bak. Şaka gibi ülke
Dervişin fikri neyse zikrinin o olması misali bizim milletin aklı sürekli başka yerlerde olduğu için böyle şeylerin konuşulması normal.
Yani bilmiyorum. İsteyen istediğini paylaşabilir. Ama bu paylaşım bana çok antipatik geldi bilemiyorum.🤷♂️
Dedikodu yapmayı iftira atmayı marifet sanan oturup iki kelam etmek istesen anlatacağı tek şey imillet "olan bir toplumdan çok şey bekliyorsunuz
Ben Ebrar'ı ilk gördüğümde konuşmalarıyla tarzıyla bu yakıştırmayı ona zaten yapmıştım ki banane Ebrar bana karışıyor mu ki ben ona karışayım Ebrar'ın b*kunu yesinler
Ulan yeter artık ya. Bana ne Ebrar da ya? Tek eşcinsel bu mu dünyada? Yeter vallahi yeter ya. Her yerde bu kız karşıma çıkıyor bıktım artık yeter ya.
Açıkçası sırf bu mevzu için hastane kurulmalı. Erkek olmak isteyen erkek, kadın olmak isteyen kadın olsun
Madem özel hayatı, gitsin özelinde yaşasın.
İnsanların gözüne soka soka ahlaksızlığını yaşayamaz.
Yanlış yolda , ama geç değil. Allah hidayet nasip etsin
Kabul edelim ki kimin kiminle yataga girdigi, kimin ne başarı kazandigindan daha eglenceli bir konu.
İtici bir tipi var
Ne bok yerse yesin
Yediği poku paylaşması mi normal oluyor
Ebrarın sonuna kadar arkasındayım. Zaten daha önce de ilişkileri vardı tekrar barıştılar
Paylaşımda ve yapılan yorumlarda her ikiside gereksiz
Karışmaya kimsenin hakkı yok, tek rahatsız edici nokta, bunu insanlara güzellemeleri ve özendirmeleri, gençler farklı olmak için böyle şeylere yönelebilir.
hayır yönelemez bu sonradan tercih edilebilecek bir şey değil, etrafta bir sürü biseksüel olduğu için ben de kendimi sorguladım ama straight olduğum için bi kadınla öpüşmeyi bile içim almıyo
@babygirllol 4 dislike'ı aklım almıyor, neden bir insan buna dislike atar? Bu konuda tam bir bilgim olmadığı için bir şey söylemek istemiyorum ama sonradan yönelen, özenti olan birçok kişi gösterebilirim size, ben onlar hakkkında fikrimi beyan ediyorum sadece, ben başkalarının fikirlerine saygı duyuyorsam, onlardan da bunu bekliyorum ama bazı fikirlerimi belirttiğim zaman ne yazık ki "yobaz" "cahil" şeklinde anılabiliyorum, bu şekilde kendileri de bazılarının özgürlüklerine mani oluyorlar. Oysa ki ben kimseye karışma hakkını kendimde görmeden, işin içine siyaseti veya dini karıştırmadan bir fikir belirtiyorum. Başkaları doğuştan gelen bir şey de olsa, yönelim de olsa beni rahatsız etmez, ben istediği yapan ve kimseye zararı olmayan insanları cezalandıran yönetim sistemlerine de karşıyım zaten, sadece bildiğim bazı şeyler beni böyle düşünmeye itiyor.
yanlış biliyorsun
@babygirllol çok merak ediyorum, siz yenilikçi, özgürlükçü, üst düzey, bilgili gençler, başkalarının ne bilim ne bilmediği konusunda nasıl bu kadar emin olabiliyorsunuz? Benim fikrim budur, ben saygı duyuyorsam, herkesten saygı beklerim. Kendine benzer fikirlere sahip olmayan kişileri dışlamak ve onlara hakaret etmekle bir yere varamaz kimse.
bazı şeyler subjektif bazı şeyler objektiftir, eş cinselliğin özenmeyle ilgili olmadığı gayet objektif bir konu o yüzden aksine iddia edene fikridir deyip saygı duymam cahil derim ha sen deseydn ki ben boklu kahve seviyorum çok subjektif doğrudur afiyet olsun der saygı duyardım
@babygirllol Tamam, hayatta başarılar.
Kendi özel hayatı. Bizim bir şey demek haddimize değil🙄🤚
Bunla olan kadına ne demeli esas. Erkek desen erkek değil organı yok. Kadın desen kadın değil. Bi kadının bu LEŞLE ne işi olur
Kardeşim sanane. Sevgililik ilişkilerinde seks olcak diye kural yok. Ha olmalı diyorsanız ön sevişme denilen bir şey var ve bu onlara yettiği için hala beraberler. Sevgileride var birbirlerine karşı. İnsanları yargılamayı bırakın. Aynı cevabı her yere kopyala yapıştır yaparakta boş yapmayın.
Sen bu ülke için bi takımda mücadele ediyorsun. Sonra hesabından eşcinsel fotolar paylaşıyorsun. Bunun gündem olacağını bile bile.
İşte o saatten sonra bu işin "Sanane" si olmaz. Herkes konusabilir de eleştirebilir de. Geçeceksin onu. Bu ülke milli takımının sporcusu eşcinsel olamaz olmamalıdır. Hemen milli takımla ilişiği kesilmeli. Sapkınlığını kendi hayatında yaşasın REKLAM YAPAMAZ.
Bu bir SAPKINLIK DEĞİL tam tersine NORMAL bir CİNSEL TERCİH. Sanane milli takımda eşcinsel varsa. Size zararı olmayan insanlar bu kadar neden batıyor bir yerinize. Yazık🙄
Bu normalleştirme çabaları nafile. Asla normal olmadı, normal olmayacak.
"Doğal" olan, normal olan eşcinsellik olsaydı
Şu an yeryüzünde insan diye bi varlık yoktu. Hangi normalden bahsediyosun lan sen?
Benim ağzımı bozdurma. Onların bana bi zararı yoksa bizim de onlara bi zararımız yok. Ben bu PİSLİKLERİ gördüğüm zaman gözümü kapatmaya mecbur değil. Defolsun gitsin kapalı kapılar ardında ne book yerse yesin. Sosyal medyada paylaşıp (gündem olmak için) insanların gözüne sokmaya hakkı Yok !
özel hayat adı üstünde özel olandır milletin ağzına neden veriyorsunuz bunu böyle olacağını bile bile lades yapıyor bun yapan
O değil de ben kız olduğuna şaşırdım erkek gibi bu be asıl erkekle böyle samimi görsem affalardım