Yakışıklı oyuncu #HelpTurkey etiketine destek verdi. Bir takipçisi vatan hainisiniz ülkemi aciz duruma düşürüyorsunuz dedi. Duymaz takipçisine 'Kibiri bırakın vicdanınızın varlığını hissedin canlılar ölüyor' yorumunu yaptı.
Alperen Duymaz #HelpTurkey'e destek verince takipçisi vatan hainisin dedi! Ne düşünüyorsunuz?
Adamın kafa yapısını anlatayım böylelerin içinde çok bulundum bilirim bunları. Bunlar sadece türkiye, başka ülkeler gavurr diyenler sürekli başka ülkeleri kötüleyenler. Bunlar da asla başka ülkenin hiçbir şeyini kullanmayız kabul etmeyiz derler bu yüzden de Türk itfayesi yeter başka sözde gavur ülkelere dilenmeyiz diye düşünüyor. Başka ülkenin şeyini kullanmam der ama telefonun çin malı desen kabul etmez türk telefoncudan aldım kargoyla gelmedi der, Belçika çikolatası yer İtalyan makarnası kavurur markette gavur malı satacak değil der. Yardım çağırısını da bi bakımdan uçak helikopter olarak düşünmemiş olma ihtimali yüksek. İhtiyaç listesindeki olan şeyleri söyledi diye düşünmüştür. Bu yüzden paran var sen yardım göndereceğine başka ülkelerden dileniyorsun diye demiştir. Her halukarda cahil ve beyin kullanmayan insan
İstemeyeceğimiz kadar helikopterimiz olsa gene de gelsinler yardım etsinler. Dünyanın ormanı denip geçilebilecek bir nokta geridönüşünü zaten defalarca ülkelere yardım ederek göstermiştik bu bize geridönüş oluyor. Ama yok illa biz süperiz size ihtiyacımız yok demek için bir cümlelik artistlikleri var. Buraya gelip yaptıkları yardımı ileride oksijen olarak düşünmelerini isteyebiliriz. Siyasetten zerre anladıkları yok anca boy gösterisi yapsınlar. Gurur değil bu yaptıkları bu başka bu aptalca. Konuşmak yok. Anca ı ıh istemem. Aptallar. Siyasetten anladıkları yok.
Türkiye'de yaşayan duyarlı bir vatandaşımız kendisi. Destek vermesi de ülkemizi ne kadar sevdiğini ve sahip çıktığını gösteriyor. Devlet bu yangınlar konusunda yetersiz kaldığı için bende destek veriyorum. Bunda yanlış olan bir durum yok. Aynı şekilde başka bir ülke bizden yardım çağrısı talep etse gene destek veririm. Bunun vatan hainliği ile uzaktan yakından alakası yok.
Şaka gibi! Cahillik tam olarak böyle birşey işte...
Insanlar evini barkini yuvasıı kaybediyor.. hayvanlar canlarını.. doğa ise güzelliklerini..
Bu ateşin sönmesi tamamiyle devletin sorumluluğundadir!! Eğer onlar tüm çağrılara rağmen kayitsiz kalip 1 uçağı bile çok görüyorlarsa kimse k. bakmayin ama sonuna kadar #HelpTurkey... hiç kimsenin cani ve gururu o hayvanlardan daha değerli değil!!! Bunu artık tüm yobaz kesimler kabul etmeli..
"Yobaz" diye bilmiş bilmiş konuşan kesimler de bunun kendiliğinden çıkan bir orman yangını olmadığını unutmasın lütfen. Yan gelip yatıp şunu devlet yapsın bu da şunun görevi deyince gülesim geliyor. Huu komşu! burası senin de ülken ve o hayvanlardan sorumlu olan sadece devlet değil o zaman?
@bisilerolmus cebini doldurmak yerine alsalardı uçak her halükarda daha iyi durumda olacaktık ama bilmiş arkadaşlar bu durumu ifade ediyor destek vereceğine laf at tabii. o hayvanları ve insanları öldürende yangın değil senin o bilmiş diye eleştirdigin kişilerin "koca ülkede 1 yangın söndürme uçagı var senin bile 8 tane varken" dedigi kişiler o ölümlerin sorumlusu ki bu durumdaki absürtlügü anlamak için bilmiş olmaya gerek oldugunu da sanmıyorum tabii bilmişligimden ötürü umursamasan da olur
@bisilerolmus ya boş boş konuşmayı kesin çıkın artık şu dargözlülükten!!! Farkinda değilsiniz dimi sizden başka herkes sizlere gülüyor artık, şu konuşmanda ki mantik cahilliğine bakar mısın, bunun dünyanın neresinde gösterirsem gülüp gecerler kaale bile almazlar, bu zihniyet gerçek olamaz inanmak istemiyorum!!! Birincisi bu ülkenin ferah seviyesi %100 değil kimse yan gelip yatmıyor herkeste bir geçim kaynağı var!! Ikincisi devlet niyet var? Devletin anlami nedir? Devletin oluşumlarinda ki en önemli şey nedir? Devletin sorumluluk nedir? Devlet halkini ve topraklarını korumali, buna sürekli yeni önlemler alacak geliştirmeler üzerinde çalışmalı!! İstanbul 'dan bile küçük olan asırlarca dalga geçtiğimiz kıçı kırık yunanistanin bile 39 tane yangın uçağı var!!! Ulan adamlarin toprağı İstanbul kadar bile yok üstelik ama önlem amaclı 39 adet yangın uçakları var!!! Ama bizim ülkemiz 90 milyonluk ve bir tane bile çalışan uçağımız yok mu şimdi? Kimse bana palavra anlatmasin eğer o yangınlar saraya ulaşmış olsaydi çalışmayan bütün uçaklar bir anda çalışmaya başlardı ya da başka ülkeden getirirlerdi... ulan burda hayvanlar canlı canli yanarak can veriyor sizin düşündüğünüz itibariniz ise yaziklar olsun o zihniyete!! Insan olmamışsiniz demektir!! Biz zaten topraklarımız yanarken bi tane bile uçağımız yok diyerek sağda solda çay dağıtarak o rezilliği yaşamış olduk! Haa bide işin medya boyutu var! Yangınlar çığ gibi büyüyor ve hala bazi yerlerde büyük kayıplar var ama bunları tvden göstermek yasaklandi! Insanlari bu konularda aydinlatmak yerine yapılanlara bakar misin? Neyse yaa çay için çay sizin gibi zihniyetlere ancak bu yakisir... objektif olmayı deneyin dicem de o da yoktur sizde!!! Bir kez daha diyorum devlet topraklarımızı korumakla sorumludur! Butun dunyada böyle bu.. şimdi gelip burda bilgi yarışına hic girmeyelim bence çünkü bu konuda yerin dibine gomerim senin gibileri...
@bisilerolmus boşuna uğraşma burada bulunan cahillere ama okumuş cahillere laf anlatamazsın sadece eleştirir ve muhalefet olurlar ülkeye bir çivi kadar faydaları olmaz asla
Geriz*kalı olduğunu düşünüyorum. Bu tip insanlar için de help turkey diyorum. Gelsin o vatansever olduğunu sanan geriz*kalı takipçi kurtarsın ormanları o zaman.
Türkiye’yi aciz göstermek kimsenin haddi değil, bu tür insanlarında amaçsız ve bilgisizce yaptıkları bir hareket diye düşünüyorum, araştırmadan bilgi sahibi olmadan çoğunluğa uyarak yapılan saçma hareketler işte
İşte bir bilinçsiz daha, 163 yakın noktada aynı anda yangınlae başladı, başladığından bu yana yüzlerce kişi görevli olarak müdehale etti siz hangi bilgiye dayanarak bu kanıya vardınız, aaaa durun tabiki saçma salak bilgilere ve bunları yayan soytarılara inanacaksınız, o koltuklarınızda izlediğiniz ya da takip etttiğiniz soytarılar değildir resmi kaynak okuyun az bilgilenin cahiller, avıstralyada yangın tam 280 gün sürdü ve binlerce hektar arazi kül oldu ülkenin her ferdi eleştirmeden elinden geleni yaptı ama birisi çıkıp aciz duruma düşmek için salak salak bilgiler paylaşıp inanmadı şimdi siz o küçük beyinlerinizide alın az eğitin canım sonuçta eğitim şart dimi
Öylemi say desem apışıp kalıcak, bakın beyincikler doğal afetlerde insanı ve vicdani açıdan karşılıksız yardım edilir, aciZce yapılan bir istekten menfaat beklenir ve o dilendiğin ülke ya da siktrt ya kime neyi anlatıyorum yav hehe
Bugüne kadar tek bir kitap okumayan bütün hayatı sosyal medyadan ibaret insancık müsfettelerin gelip burada ahkam kesmesi kadar asalakca birşey olamaz, işte bu yaptığınız acizlik kafan basarsa eğer empati kur basmazsa da çokta önemli değilsin
Lan neremiz güçlü ekonomi yok adalet yok eğitim yok refah yok sen gelmiş ne anlatıyorsun millet açlıktan intihar ediyor ülke yanıyor canlılar ölüyor sen gelmiş ne anlatıyorsun burda birde yazmışsın tek kitap okumayan bütün hayatı sosyal medyada geçen insan müsfetteleri bunu sosyal medyadan yazmanda biraz komik olmuş
Cayetana en seksisi lu ckk gicik agzi kişneyen at gibi bi de idrar koklayan keçi gibi agzi var konusunca bi garip burun delikleride kocaman lastik gibi acilior. Cayetana en seksisiiiii
Maria bok gibi fizigi o donem leşte la case papelde de gordum gobusleri asiri sarkik gobegi hamile gibi cidden. Saclari da berbat bakimsiz duruyodu keçe gibi instasina bakgim memesi diklesmis karni dümdüz olmus yuzunden belli kilo verdigi. Carla yani estere gelince o kiza bayiliyodum cidden fizigini demiyorum bile o yüzüyle herkesi sollar ama son hali berbat. O kdr yapaylasti ki o hem masum hem çekici seksi yüzünu gitmis uzatmks 35 lik kari gibi olmus maymuna dönmus dogal guzelligi mahvolmus daha 2000 li bu kiz oysaki dkdkdkd. Eski carla🥺