Tuğba Özay yangını söndürmek için daha çok uçak lazım dedi! Sizce haklı mı?

Özay yangının evine sıçradığını duyunca hüngür hüngür ağladı. Hastane odasından video yayınlayan Özay, "Yanıyoruz, her yer yanıyor. Ne olur sesimizi duyun. Yangın uçaklarına daha çok yer verin" dedi.
Tuğba Özay yangını söndürmek için daha çok uçak lazım dedi! Sizce haklı mı?
Tuğba Özay yangını söndürmek için daha çok uçak lazım dedi! Sizce haklı mı?
Cevapla