1998 doğumlu 23 yaşında, Neslihan Atagül, Fahriye Evcen, Hande Erçel hepsinden daha genç. Onları sollar mı sizce Serra Arıtürk. No makeupNesli bu fotoğrafı kıskanmadi mi acaba? Kadir de çok itici lavukk
Bu yeni oyuncu kız güzelliği ile hepsini sollar mı sizce?
Afra Saraçoğlu varken bu kim ya. Çok daha güzel yeni nesil oyuncular var, bu o 3 kadından da daha güzel değil ayrıca. Berkcanın eski sevgilisiydi galiba Neslihan daha güzel, Kadir de evde Neslihan varken sırf genç diye bundan hoşlanmışsa onun basitliğidir
0
11 Yorumla
Soran
+1 yıl
Kıza çok yakın davranmış, daha önce birini aldattığını söylemişti Kadir başkasını aldatan herkesi aldatir
Ehehe Bencede hoşlandı, nasıl Sarılmış o benim kocam olcak bir kıza öyle sarılcak fotograf ayağına gebertirim 😅Hadi dizi de dizi icabı öpüşüyorlar okey ama sahne arkasi bu yakınlık kabul edilir değil
Bence de. Kadir’in yaptığı hiç normal değil kıza baya yakın davranmış. Kadir’le Neslihan’ın hep biz aşığız en cok biz aşığız havaları da söndü gözümde 😃Neslihan istediğin kadar hava atmaya devam etse bile, kocasının gözü dışarıda bunu görmüş anlamış olduk.
Ben zaten hiç samimi bulmuyordum 😅Bu Kadir de ısınmadığım bir şey var. Kötü biri gibi geliyor abazann geliyorr. Neslihan'i sevmem fazla ama ona bile şunla evli olduğu için acıdım ya. Burak Özçivit'e bak fazla hanımcı ama rol aldığı dizideki hiç bir kıza öyle ahtapot gibi satılmıyor. İnna ile reklam çekti ona bile elini sürmedi adam ya
Vay be helal, Burak gözüme girdi şu an. Kadir bana da çok itici geliyor, daha önce sette bir kadın oyuncuya yumruk attığı ve eski sevgilisinin boğazını sıktığı haberleri de vardı Kadir’in
Oha valla ateş olamayan yerden duman çıkmaaz, hepsi doğru bence dengesiz bir adam sağlam ayakkabı değil Neslihan a cidden acıdım şu an nesiyle evlendi onun ya tipte yok
Aynen. Kadir ve Neslihanın fatih Harbiye dizisinde oynayacağı kesinleşince ofiste tanışmaya gelmişler o sırada Kadir başka biriyle sevgili, Neslihanı görünce çok hoşlanmış ve yanındaki adama söylemiş, adamın kolunu dürtmüş kıza bak diye ve o sırada Kadir’in başka bir sevgilisi varmış yani Neslihan görünce diğer sevgilisini aldattı ve bıraktı. Bide Kadir azıcık yeni kelime öğrenmiş kültürlü desinler diye kelimeleri söyleyip duruyor. Aslında kültürlü değil, çok boş adam.
Aynı durum Fahriye-Burak çiftinde de olmuştu Fahriye’yi görünce Ceylan’ı bırakmıştı. Ama burda Fahriye’nin ve Neslihan’ın suçu yok çünkü erkekler ilişkilerini noktaladıktan sonra neslihan ve fahriye onlara baktılar, uzun bir süre Yüz vermediler yani. Fahriye Burak’la hemen sevgili olmadı, Neslihan da Kadir’le hemen sevgili olmadı o dönem hatırlıyorum. Suç erkeğin. Sonuçta neslihan ve Fahriye onlara ayrılın demediler onlar daha güzelini görünce karaktersizlik yapıp bıraktılar
Ama Ceylan Çapa, Burak’la ilişkisinde suçlu çünkü Burak Başak Özer’le sevgiliyken gece klüpte başağı aldattı , ceylanla dudak dudağa görüntüleri var. Ve Ceylan, Burak’ın sevgilisinin olduğunu bildiği halde Burak’la öpüştü ve onu ayırdı hatta Başak, burağa koca kafalı dingil yalancı falan demişti. Ceylan zaten bir sürü erkekle sevgili oldu ama bazı insanlar olayı yanlış bilip Fahriye’ye laf söylüyorlar ama Fahriye’nin bu konuda bir suçu olduğunu düşünmüyorum.
Örnek verirsem aynı yerde çalıştığım bir adam var benden yaşça büyük bir abim evli, genç kız gelirse dış görünüşüne bakmadan kabul eder birlikte olurum geri çevirmem diyor, karısını da bir görsen çok güzel
Sapık oldukları için.25 28 yaşındaki kadınların kendini yaşlı hissetmesine hiç gerek yok çünkü o abi gibi düşünenler sapıklar zaten. Düzgün erkekler de var benim çevremde kendi karısı dışında başka kimseye bakmayan karısına aşık,25 altını çocuk olarak gören. Sapıkları takmamak lazım, bu toplumda sapıklar da var maalesef. O benim dediğim adam da sapık bence mesela, bu ülkede ensest ilişki içinde olanlar bile var o yüzden 25 28 yaşındaki kadınların kendini yaşlı hissetmesine hiç gerek yok sapık olan insanlar yüzünden onlar niye kendini kötü hissediyor etmesinler. Çünkü normal olmayan kişiler sapıklardır
Çok haklısın, başıma ne geldi benim sürekli alkol alan bir arkadaşım var neyse işyerindeki patronun abisi bunu tehdit ediyormuş karşılığında arkadaşını (Yani beni bana ayarla) diyormuş. İnanabiliyor musun? Benim yaşıma yakın kızı var evli haliyle utanmadan o kızı bana ayarla diyormuş aşağılık herif. Tiskiniyorum bunlardan ya keşke bunları öldürmek suc olmasa
Haklısın, iğrenç bir durum. Bunlara yüz veren kızlara da yazık, böyle adamlar kızlara zarar veriyorlar haberlerde neler görüyoruz çok kötü. maalesef ülkede çok fazlalar böyle adamlar. Kızlar kendini korumayı öğrenmeli en azından, sen de kendini koruyabilen onların karakterini çözmüş, akıllı birine benziyorsun, iyi ki yüz vermemişsin yakandan düşmeyebilirdi sonra haberlerde hep görüyoruz kızların başına bela oluyorlar yakasından düşmüyorlar.
Iyy ne yüz vermesi, görmedim bile görsem en ufak rahatsız edici davranışını görsem savcılığa veririm. Ben bu sapıklarla çocukluğum dan beri mücadele ediyorum. alıştım artık. Bunları asmak lazım
Olum işiniz gücünüz yok mu sizin. Şu ünlüleri bırakın artık. Kadir sana ne yaptıda lavuk diyosun. Bir ara büyümeyi deneyin. Sizin bu halleriniz ünlülerin s*kinde değil
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Kadir'i savunuyorsun ama sende onun umrumda değilsin, kadir itini sevmiyorum kötü biri gibi geliyor
Kadiri savunmadım, umrumda değil. Ünlülerden bana ne. Sizin bu tavırlarınız çok saçma geliyor. Sadece tv de gördüğünüz birine karşı nasıl nefret hissedip veya hayran olabiliyosunuz onu anlamıyorum. Onlarda bizim gibi insan.