AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
186Cevap
Özür mesajı yayınlamıştı en son. Ayrıca ben bu ünlülerin evde kal hayat eve sığar gibi reklamlarına da bu şekilde konuşmalarına da ayar oluyorum yav
100 kisiden kac kisi gitti acaba...
Biz turkiye fakir demedikki zengin daha zengin fakir daha fakir oldu.
Zengjn olan zumrelerde belli zumreler
Kendisi bir kaç ay önce sponsorları sayesinde bedava dan Miami ye tatile çıktı, hala utanmadan nasıl laf edebiliyor hayret doğrusu.
Çok güzel söylemiş kadın ülkede halkın alım gücü maşallah yerinde şimdi 2001 öncesini bilmeyen cahiller linç edecek kadını
Ben çok iyi biliyorum.. Bilgim dahilinde senin cahil olduğunu net olarak görüyorum. Ama bunun dışında diğer baağzı vasiflarin da olabilir ama sorsam doğruyu söylemezsin büyük olasılıkla.
2 milyon kişi tatile gitti param yok diyen de genellikle bu kişiler ama gerçekten parası olmayan garipler ise evde oturuyor bende oturuyorum
Herkes aynı değil durumu iyi olanlar gidiyor bizde babamın yazlığına geldik şimdi herkes mi geldi oluyor bu insanlar çalışıyor işyerlerinde hâlâ
Doğru söylemiş bu ülkede çok fazla. zengin var ama. fakir de çok malesef, zenginler filtresini zekatını, sadakasini verse bu kadar olmaz tabiî ama bir siz var ya tok acın hal8nden anlamaz. diye öyle işte
Param var ama aptal, görgüsüz, cahil ve bilinçsiz olmadığımdan evimdeyim.
Saçma sapan işler oluyor bu ülkede
Acayip canım sıkılıyor
"acayip"
Milletin wvi sahil kenarındaysa bu ona niyr batıyor ki
Bu kadının ağzından da paradan başka şey çıkmıyor..
Beyin çok önemli bir organdır at gözlükleri ile bakarsan sadece önünü görür ve yorumlarsın
Kendisini düşük ve orta gelirli kesimlerde vakit geçirmeye davet ediyoruz😂
Gidemeyenler değil; gidenlere bakın onlar daha çok ağlıyor. Çünkü açgözlülük hat safhada.
Bu kadını ciddye almayın,
Bu kadını ciddiye almayın,
Bu kadını ciddiye almayın...
Sahillere 83 milyon insan gidiyor tabii, haklı canım yaa😂
ıyy midem kaltı demet aklın diyince nereye kusuyum öğğğ
Ona bakarsak asgari maasa bakip ulkede kimse tokum demesin.
Su kadinin konusmasi kendi hatasi.
Bunu adam yerine koyup dinlemek de sizin hataniz.
Haklı diyenler neyin kafasını yaşıyorsunuz. Ülkede tatile çıkmak bile lüks bir şey sayılıyor te allahım. Ayrıca o tatile çıkanlar dediğinizin çoğu istanbuldan köyüne falan gidiyordur 😂 batık bu ülke batık kılıf uydurmayın artık
Sadece zenginlerin hakkı heralde gezmek tatil yapmak
Kafası o kadar boş ki önden bakan arkayı görür yazık
Beyni o kadar çalışıyor kapasitesi o kadar ne diye bilirim herkesi kendi gibi görüyor
ilber ortaylı deseydi yorum yapardım da çokta şaapma boşver demeti..
bakıs acısı avm ye gider tum insanlar orada dersin bu normal
Haklı.
İsteyen fakir acıtasyonu yapmaya devam edebilir ama inandırıcı değil, komik duruyor.
Aç ayı oynamaz düne kadar soğan patates icin ağlayanlar açız diyenler tatile çıkmış demet haklı
Nedense ülkemiz ünlüleri kadar dünyada başka hiçbir milletin ünlüleri saçmalamıyor.
Bölüm başı 20 bin aldığı söyleniyor ayda 400 bin yapar bu parayı Cumhurbaşkanı almıyor
Oha ciddi misin dünyanın adaletini
...
Marmarisliyim ve hayatımda 1 kez olsun tatile gidemedim
Aradaki uçurum genişledikçe bu tarz anlaşılmazliklar daha çok olur
Herkese laf atmamış ki. Gidenlere laf atmış çünkü oralara gidip de geçinemiyorum diyen de çok.
Kendisi kocası yüzünden haciz geldiğinde boşanmıştı şimdi aptala mı yatmış?
Bu karaktersiz, arsız, haysiyetsiz, cehalet timsali şeyi konuşmak bile israftır.
Bence psikolojik olarak kriz kelimesi gündemde gerçek hayatta kriz diye bişey yok harcanan paranın haddi var hesabı yok
çalışıp kazanan harcasin bir zahmet istediği gibi size mı kaldı bunu yargılamak
Bence bu konuları konuşması gereken son kişi Demet Akalın.. İrite ediyor artık söylemleri böyle saçma saçma bu sözlerine kulak asanlar var mıdır şaşılası
Türkiyenin nüfusu 2 milyon oldu da benim mi haberim yok😄
Ben sahile gitmedim evimde oturuyorum. Gidenin imkanı var ki gidiyor.
Demet akalından bağımsız bir şekilde, bu düşünceye katılıyorum
Demet akalını takip etmiyorum ama söz olarak doğru diyor
ee çok doğru gerçekten açlık sınırındayız güya ama keyfimizden olmuyoruz
Ülkede geçinende geçinemeyende "geçinemiyoruz" der
normal yani
sahillere giriş 10 bin dolar mı niye yani geçinememek ne alaka :D
zaten o da gidenler için söyledi. gitmeyenler için değil.
Bakış açılarını asıl ihtiyacı olan insanlara çevirirse kimin aç olduğunu anlar.
Kocasının telefon kullanmasını şikayet eden kadın :)
Onun var nasilsa kimse umurunda d3ğilki herkeai kendi gibi görüyor
Doğru söylüyor parası olmayan adamın tatilde işi ne ki
Doğru söylüyor parası olmayan adamın tatilde işi ne.
Buna kendisinin de dahil olduğunu söylesin birileri.
Kendisi param yok diye ağlamış, cumhurbaşkanı desteğiyle konserler verip parayı bulmuştu. Savunması gayet normal! Gurur, onur kavramını öğretmedik bazılarına
Aman demet hanım siz sakın endişe etmeyij kimse bir gün kapınızı çalıp da bir su bile istemeyecek kimse sana gelip param yok demeyecek. Bu sahil belde evleri yıllar önce şans eseri alınıp değerlenmiş evler (en azından bizimki öyle)
Haklılık payı var ama her bir b. ka maydonoz olmasına sinir oluyorum
Çok konuda boş yapıyor
kimse haber yapıp gündem etmese... ben kimi diye sorgulasa kendini daha iyi olur... dikkate alınmaması gereken sözleri çok şahsi fikrimdir
parası olana konuşması kolay tabi a mq görgüsüz cahili
sen kendi kafanı çok mu sağlıklı sanıyosun? gayet doğru söylemiş, gecinemiyorum diye bi acıklaması da yok kadının.
Adam belki darlandı? belki sevgilisinden ayrıldı. Telefonunu göstercilerden sonra bir de bakın herkes geziyor diyen ırk çıktı çiçeğine koyayım. Açın Youtube'yi yaşlılar artık milletin gezmesine bile zenginlik göstergesi diyor.
Parayla bozmus kafayi. Bodrumda yasiyorum ben sagligimiz risk altinda. Kiloyla altinla gelsen napabilirsin ki heryer kapali ayrica!
30 tane yogun bakim yatagi olan ilcede 1milyon arac girisinden bahsediliyor. Su parayi bi gecelim canim ya...
Sahil beldelerine gidenler zaten paralı diye nitelendirilen %30 luk kitle. Algı yapmayı ne zaman bırakacak bu insanlar bilmiyorum.
En çok kendisi ağlıyo. Utanmaz, haklıyken bile haksız olabiliyor