Demet Akalın, tam kapanmada sahil beldelerine gidenler için "Kimse param yok demesin." dedi! Ne düşünüyorsunuz?

Geçen sene geçinemiyorum diye ağlayan Demet Akalın sahil beldelerine gidenler için bunları söylemiş. Zaten tatillere akın edenler değil, edemeyenler geçinemiyor. Bunların kafasından yaşamak istiyorum bazen, siz ne düşünüyorsunuz? 🙄
Bu gönderiyi Instagram'da görüntüleyin
Demet Akalın, tam kapanmada sahil beldelerine gidenler için "Kimse param yok demesin." dedi! Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla