Bakıyorum da ne yapsa aynısını yapıyor, Önce onla aynı gelinliği ve aynı gelin topunuzu yaptı. Şimdi de sefirin kızı dizisindeki giyimin ve saçın aynısini yapmış. Ondan daha güzel yanı neden taklit ediyor ki.
Güncellemeler
+1 yıl
Fahriye Evcen gizli Neslihan Atagül hayranı değilse ben bir şey bilmiyorum başarılı diye imreniyor bence.
Fahriye Evcen Neslihan Atagül'ü taklit mi ediyor sizce?
Buradaki giyimi markaya göre giyinmis kendi seçimi değil. Neslihan daha yetenekli ama Fahriye çok daha güzel bence özenmez daha güzel kadınlar varken neslihana mı özensin.
Taklit etse ne etmese ne senin eline ne geçicek onu anlamadım? Bu kadar taktığına göre Fahriyeden nefret ediyorsun sanırım. Çünkü herkese aynı yanıtı vermişsin kıskançlık seziyorum sakin ol😂
Tamam Neslihan daha başarılı zaten aksini iddia etmedik bunu niye vurguluyorsun ki onu anlamadım? İkisini kıyaslama gereği duymanı ve Fahriyeyi gömmeni saçma buldum. İkisi de güzel kadınlar ama ben Fahriyeyi daha çok beğeniyorum su gibi
Neslihan Atagül güzel de estetikli değil. ihtiyacı yok ama şu göz altı şişlikleri halletse çoğundan daha güzel olur bence. Fahriye Evcen eskiden su gibiydi şu an estetikten başka insana dönüştü bir Yaprak dökümündeki bebeksi güzelliğe bakıyorum bi buna aynı kişi olamazlar diyorum tamam burnu kötüydü orda ama abes durmuyordu
Bana göz altı torbaları kötü gelmiyor gözüme batmıyor makyajla kapatılır ben yüz hatlarını çenesini vs pek beğenmiyorum torbalarını aldırsa da benim fikrim aynı olur onun hakkında ama diğerlerini bilemem.
@Gezegenn__ Ama bak o senin görüşün bu da benim görüşüm yorumuma bulaşman çok ergence mantıklı birşey için atlasan ergence bulmicam, güzellik göreceli ya hani bilmiyorsun sanırım?
@Gezegenn__ O zaman neden Fahriye’nin güzel bulunması sana batıyor?😄 Ne Fahriyeymiş arkadaş zaten kıskanıldıgını biliyordum ama bu derece kin kusma derecesinde olduğunu da yeni öğrendim.
@Gezegenn__ zaten biriniz de dürüst olup güzel kadınları kıskandıgınızı kabul etseniz şaşarım. Madem kıskanmıyorsun neden başkasıyla kıyaslayıp diğerini üstün tutmaya bayılıyorsun? Sen Neslihan değilsin o kıyaslamada sen kıyaslanmıyorsun peki bu savunman niye? neslihanı övünce senin çıkarın ne olucak? Amacın karşı tarafı küçük düşürmek Fahriyeyi bu da eşittir kıskanclık demek oluyor, kıskandıgın anlamına geliyor.
@Gezegenn__ Şu neslihanı da doğal diye ne abarttınız be. Birşey demiyim kadına diyorum ama bu kadar da birini kötüleyip diğerini abartmaya sessiz kalamicam. Bak canım sen hayatında ilk defa mı doğal kadın görüyorsun? Bu kadar mı doğal kadın yok senin çevrende. Doğallık çok güzel bir şey ve bu sadece neslihana ait değil, doğallık eşittir çok güzellik de değil.
Fahriyeden daha doğal sen de Buna ağlaaa kıskansam Hande erçeli kıskanırım. Handenin o siyah gözleri uzun kirpikleri barbarayı bile geçti Fahriye kim be?😂neslihanın da yeşil gözleri yeter. Handenin de oyunculugu yok ama dizileri tutuyor çok güzel olduğu için dizileri tutuyor. Fahriye çok yeteneksiz bir oyuncu dizileri de tutmuyor
@Gezegenn__ Kıskansam Hande erçeli kıskanırım diyorsun ya hani, Hande fahriyeden daha güzel diye bir bilgi mi var? Güzellik görecelidir bir bilgiymiş gibi net birşey söylenilmez. Ben Fahriyeyi handeden daha güzel buluyorum bunu söylerim herkes kendi fikrini söyler geçer ama gidip de ısrarla handeyi küçük düşürmeye çalışırsam adama derler sen bu kadını kıskanıyor musun, kıskanmıyorsan eğer neden onun hakkında bu kötülemen, bu özel çaban neden diye.
Şimdi kıskanmıyorum diceksin kesin ahahaha yemezler. Kıskanmıyorsan neden herkese Neslihanı taklit ediyor diye yazmışsın 😂😂 herkese aynı şeyi yazmış şaka gibi 😂 Taklit algısı yaratman da baya komik sanki o saç bir tek neslihana aitmiş gibi😂 gelinlik olayında da Fahriye 2015’ten beri zaten balık model istiyormuş özendiği falan yok yani neslihana😄😄😄😄
Fahriye en çirkin Türk ünlü. Neslihan ise güzeller güzeli yeşil gözlü Rus kökenli annesi Rus. Neslihan sıradan Türk güzelliğinde değil. Farklı güzelliği var
İyi de gelinliğin ve gelin topunuz da kopyasını yapmıştı, ki bunda giyimi de aynı bu saç modeli de moda değil fahriye bence gizli Neslihan Atagül hayranı
Yok be Fahriye güzel ama seksi değil efsunlu yok. Neslihana imreniyor bence daha başarılı küçük yaşına rağmen daha iyi yapımlar da oynadı aynı dizi de oynadılar yan karakterken fahriye yi geçti oda imreniyor her şeyin taklit ediyor güzellikten ziyade başarıya bakın
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Saçlar normal. Bu tür aktörler genelde fresh makyaj yapar zaten fahriye nin işi gücü kalmadı ona mı özenecek
Ne işi gücü var Instagram a fotograf atmaktan başka 😅
neslihan dogal ve gercekten cok guzel bi kadin fahriyenin eski tipine bakarsan kiyas bile edilemiycegini gorursun
Sadece Neslihan Atagül öyle yapıcak diye bir kaide yok ki.
Giyimi bile aynı gelinlik olayi var Fahriye bence gizli den gizliye neslihan'a imreniyor
Aman knka boşver
Bilmem ama sanmam. Aynı saçı geçenlerde Serenay da yapmıştı o da mı özeniyor
Serenay farklı yapmış ama bu saç, giyim her şeyiyle aynı olmuş. Ee gelinlik mevzuda var bence neslihan'a gizliden gizliye hayranlık besliyor
Buradaki giyimi markaya göre giyinmis kendi seçimi değil. Neslihan daha yetenekli ama Fahriye çok daha güzel bence özenmez daha güzel kadınlar varken neslihana mı özensin.
Baya baya taklit ediyor. Başarılı diye imreniyor bence giyimi bile aynı marka ile ne alaka? O kendi seçiyor bildiğin sefirin kısımdaki nare olmuş 😅
Taklit etse ne etmese ne senin eline ne geçicek onu anlamadım? Bu kadar taktığına göre Fahriyeden nefret ediyorsun sanırım. Çünkü herkese aynı yanıtı vermişsin kıskançlık seziyorum sakin ol😂
Tamam Neslihan daha başarılı zaten aksini iddia etmedik bunu niye vurguluyorsun ki onu anlamadım? İkisini kıyaslama gereği duymanı ve Fahriyeyi gömmeni saçma buldum. İkisi de güzel kadınlar ama ben Fahriyeyi daha çok beğeniyorum su gibi
Neslihan Atagül güzel de estetikli değil. ihtiyacı yok ama şu göz altı şişlikleri halletse çoğundan daha güzel olur bence. Fahriye Evcen eskiden su gibiydi şu an estetikten başka insana dönüştü bir Yaprak dökümündeki bebeksi güzelliğe bakıyorum bi buna aynı kişi olamazlar diyorum tamam burnu kötüydü orda ama abes durmuyordu
Bana göz altı torbaları kötü gelmiyor gözüme batmıyor makyajla kapatılır ben yüz hatlarını çenesini vs pek beğenmiyorum torbalarını aldırsa da benim fikrim aynı olur onun hakkında ama diğerlerini bilemem.
Neslihan daha güzel avrupai güzellikte. Fahriye Türk kızı tipinde koyu saçlı
@Gezegenn__ Ama bak o senin görüşün bu da benim görüşüm yorumuma bulaşman çok ergence mantıklı birşey için atlasan ergence bulmicam, güzellik göreceli ya hani bilmiyorsun sanırım?
Fahriye Neslihanı taklit ediyo Neslihan bariz daha güzel Herşeye göreceli denmez Neslihan avrupai doğal , Fahriye Türk kızı estetikli
@Gezegenn__ O zaman neden Fahriye’nin güzel bulunması sana batıyor?😄 Ne Fahriyeymiş arkadaş zaten kıskanıldıgını biliyordum ama bu derece kin kusma derecesinde olduğunu da yeni öğrendim.
@Gezegenn__ zaten biriniz de dürüst olup güzel kadınları kıskandıgınızı kabul etseniz şaşarım. Madem kıskanmıyorsun neden başkasıyla kıyaslayıp diğerini üstün tutmaya bayılıyorsun? Sen Neslihan değilsin o kıyaslamada sen kıyaslanmıyorsun peki bu savunman niye? neslihanı övünce senin çıkarın ne olucak? Amacın karşı tarafı küçük düşürmek Fahriyeyi bu da eşittir kıskanclık demek oluyor, kıskandıgın anlamına geliyor.
Estetik suratlı yapay Fahriye ahahahahah estetik güzeli. Neslihan atagül gibi doğal güzellik varken estetikli Fahriyeyi mi kıskancam
@gezegenn__ Bak ergen, Neslihan atagül dünyadaki tek doğal kadın değil tamam mı? Fahriye de dünyadaki tek estetikli kadın değil. Bunlarınbir anla
@Gezegenn__ Şu neslihanı da doğal diye ne abarttınız be. Birşey demiyim kadına diyorum ama bu kadar da birini kötüleyip diğerini abartmaya sessiz kalamicam. Bak canım sen hayatında ilk defa mı doğal kadın görüyorsun? Bu kadar mı doğal kadın yok senin çevrende. Doğallık çok güzel bir şey ve bu sadece neslihana ait değil, doğallık eşittir çok güzellik de değil.
Fahriyeden daha doğal sen de Buna ağlaaa kıskansam Hande erçeli kıskanırım. Handenin o siyah gözleri uzun kirpikleri barbarayı bile geçti Fahriye kim be?😂neslihanın da yeşil gözleri yeter. Handenin de oyunculugu yok ama dizileri tutuyor çok güzel olduğu için dizileri tutuyor. Fahriye çok yeteneksiz bir oyuncu dizileri de tutmuyor
@Gezegenn__ Kıskansam Hande erçeli kıskanırım diyorsun ya hani, Hande fahriyeden daha güzel diye bir bilgi mi var? Güzellik görecelidir bir bilgiymiş gibi net birşey söylenilmez. Ben Fahriyeyi handeden daha güzel buluyorum bunu söylerim herkes kendi fikrini söyler geçer ama gidip de ısrarla handeyi küçük düşürmeye çalışırsam adama derler sen bu kadını kıskanıyor musun, kıskanmıyorsan eğer neden onun hakkında bu kötülemen, bu özel çaban neden diye.
Şimdi kıskanmıyorum diceksin kesin ahahaha yemezler. Kıskanmıyorsan neden herkese Neslihanı taklit ediyor diye yazmışsın 😂😂 herkese aynı şeyi yazmış şaka gibi 😂 Taklit algısı yaratman da baya komik sanki o saç bir tek neslihana aitmiş gibi😂 gelinlik olayında da Fahriye 2015’ten beri zaten balık model istiyormuş özendiği falan yok yani neslihana😄😄😄😄
Fahriye en çirkin Türk ünlü. Neslihan ise güzeller güzeli yeşil gözlü Rus kökenli annesi Rus. Neslihan sıradan Türk güzelliğinde değil. Farklı güzelliği var
OHAAAAA lan bu Neslihan ne kadar benim miniğime benziyor
fahriye kim abi en son dizisi 8 yıl önce tutmuş
Burak Özçivit'in eşi şu an ünü onla 😅
3 yıldır yeni dizim çıkıcak diyor jdjdnxjdmd korkuyor bence tutmaz fıs çıkar diye
Bencede korkuyor o açıdan kendini reklam filmlerine verdi. Diziye cesareti yok ki benim de olmazdı 😅
Evet ahahahah
Tarzini neden degissin ki ikiside kendine has tarzi var..
Yetenegi farklidir
Ben benzetmeleri sevmem alakasi yok
Olabilir ya mantıklı geldi simdi
Sanmıyorum. O saç modelinin herkes yapıyor
İyi de gelinliğin ve gelin topunuz da kopyasını yapmıştı, ki bunda giyimi de aynı bu saç modeli de moda değil fahriye bence gizli Neslihan Atagül hayranı
işiniz gücünüz yok mu ya
Ee vakalar arttı hep evdeyiz 😔
Peki bu seni rahatsız mı ediyor
Sanmıyorum pekte taklit etmiş gibi durmuyor.
Giyimi saçı aynı baya baya taklit etmiş. Gelinliğin bile kopyasını gitmişti. Fahri gizli Neslihan hayranı bence 😔😅😅
İhtiyacı yok bence fahri ondan daha Seksi ve bakımlı. sacinin dalgalı olması normal şu dünyada birtek Neslihan saçlarıni dalgalandirmiyor 😃
Yok be Fahriye güzel ama seksi değil efsunlu yok. Neslihana imreniyor bence daha başarılı küçük yaşına rağmen daha iyi yapımlar da oynadı aynı dizi de oynadılar yan karakterken fahriye yi geçti oda imreniyor her şeyin taklit ediyor güzellikten ziyade başarıya bakın
Belkide hayatım bilemicem 😊
Evet kesinlikle. Bir an sefirin kızı nare sandım
Neslihan