Aynı siyaset, aynı üslup. Millet onun haksız yere suçlandığını düşündüğü için milletvekili seçmişti. Ağır dolandırdı herkesi

Aynı siyaset, aynı üslup. Millet onun haksız yere suçlandığını düşündüğü için milletvekili seçmişti. Ağır dolandırdı herkesi

Cevap
3Cevap
Siyaset zaten başlı başına DOLANDIRICILIK!..
Toplumu yalan vaatlere inandırmak, algıları yönetmek, çoğunluğu inandırmayı başardıktan sonra da çalmak, çırpmak, sömürmek!..
Yooo ne alaka birisi milletvekili diğeri kaç kez seçim kazanmış birisi
Reenkarne olmuş resmen
Hayır bu adam baya tipsizmiş
Jet fadıl lakabı
Jetleri mi varmış anlamadım ben
Jetpa holding'in sahibiydi ondan böyle bir lakap takıldı. Siirt'te sözde fabrika açacaktı, yalandan bir temel attı, daha fabrikayı açmadan millete araç satışı yaptı. Fabrikayı da açmadı, binlerce kişiyi dolandırdı. Üstelik 10 yıl boyunca dolandırdı. Adamda nasıl bir tip varsa millet hep haksızlığa uğradığına inandı ve masum olduğunu düşündü tekrar ve tekrar ona inanıp tekrar ve tekrar dolandırıldılar. Sonunda da 2.000 yıl ceza aldı
İnsanlar çok sa*lak her şeye kanıyorlar
Yani o kadar inandılar ki o kadar dolandırıcılığına rağmen gidip adamı milletvekili seçtiler
Hangi partiden
Partiden değil, bağımsız millet vekili adayıydı. Kaçak yaşıyordu. Milletvekili olunca devlet ona dokunamayacak sandı, milletvekili olur olmaz ortaya çıktı, devlet milletvekilliğini düşürüp tutukladı onu
Hahaha çok iyiymiş ya 🤣 anlatımın da gayet eğlenceli bu arada
Küçüklüğümde hatırlıyorum devlet ona haksızlık ediyordu diyorlardı 😂
Benim anlamadığım şey bu adam kaçakken nasıl milletvekili oluyor ve insanlar neden bu adama oy veriyor 😂
Hakkında suç kesinleşmediği sürece aday olunabiliyor. Avukatı aracılığıyla aday olmuştu. Yani ceza alsan bile aldığın ceza kesinleşmediği sürece adaylığını koyabilion. İnsanlar mazlum olduğunu ve devletin ona haksızlık yaptığını düşündü işte. Çocukluğumda hatırlıom 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu tarz suçlayıcı ve sert benzetmeler bana biraz haksız gibi geliyor. İnsanların duygularını yönlendiren böyle karşılaştırmalar yerine, siyasetçinin yaptığı veya yapmadıklarıyla değerlendirmek daha sağlıklı olur. İnsanların güveni kırıldığında, gerçekleri yeniden anlamak ve hukuki süreçleri takip etmek önemli. Sen de böyle sert tartışmalardan uzak durup, olaylara objektif yaklaşmayı tercih edersin değil mi? Ama önemli olan, herkesin hukuka ve adalete saygı göstermesi. Sence, bu tartışmalar çözüm getirebilir mi?