
Meşhur kahkahasını sattığını söyleyen Saba Tümer, satışından 90 bin TL kazandığını yazdı.
Bu gönderiyi Instagram'da görüntüleyin

Bu gönderiyi Instagram'da görüntüleyin
Millet nerden parayı vuracağını biliyor.
Güldür Güldür de kahkaha atan adam da yakında satar. Ve buna ciddi ciddi para verenler de var ya ne diyeyim. Yardım için bağış toplansa 1 lira dahi vermeyen insanlar gereksiz şeylere para harcıyor
İyi de alan ne yapacakmış bu kahkahayı. Ben de satayım o zaman bende de aynısı var. Biri yazmıştı whatsapp'tan at da kahkahanı neşelenelim diye, dikkate bile almamıştım...🤣 Bu arada adamın soyadı da pinti ama nasıl vermiş o kadar parayı...
Sizde satin
Allah akıl fikir versin gülüş satın almak nedir.😂
Valla bilmem ne kadar veririler. 😀
Cevap
42Cevap
Sattığı şeyin sadece bir kahkaha olduğunu sanmıyorum.
Bir manyak vardi banyo suyunu satan. Bu bir nebze daha kabul edilebilir bir sacmalik. 😊
Su olaylarin yasandigi bir donemde dunyaya gelmek icin ne gunah islemis olabilirim ben? Reenkarnasyon falan gercek olmali. Muhtemelen onceki hayatimda uyusturucu tuccari falandim ben.
Benim kahkahama paha biçilemez bence, çok içten geliyor ve çevreme de pozitif enerji yaydığını düşünüyorum. :D
Benim ki daha pahalıya satılır kesinlikle 😂😂 ailemde dahil olmak üzere kahkahami duyan gülme krizine giriyor😂😂
Şimdi gülüşünü satti ya hani ee şimdi sattığı şeyi yapamicak mi yani gulemicek mi ciddi bisey mi bu
Yemin ederim kafamdaki sorular
@Laticarieun ben de bir mantıklı açıklama bekliyorum ama belki saba tümer bizi kandırmıştır
Hahahahsna o kadından beklerim
Bir efekt falan kullanılacaksa onun sesini alandan başkası kullanamaz.
@Coollife01 naısl yani
@elif9559 bir programda gülme , ya da YouTubeda bir video hazırlıycaksın. Gülme sesi koyucaksın Saba tümerin gülmesini kullanırsan , gülme sesini alan kişiden izin almadan kullanamazsın. Telif hakkı onda. İzinsiz kullanırsan mahkemeye kadar gider. Ve para cezası alırsın.
En son ne zaman güldüğümü hatırlamıyorum. Zaten moralim bozuk. Uğraş didin gezdir yedir moral ver sonra biz arkadaşız.
Kahkahalarım paha biçilmezdir satmam
https://www.youtube.com/embed/dXsCgTSACtk5 kuruş etmez.
Bir kahkahadan 90 Bin TL kazanmak ne büyük şans. Gülerek para kazanıyorsun. İnsan daha ne ister ki...
90 bin size çok gelebilir ama zengin bir adam için doların 1dk da ki kur artışıyla elde ettiği kazançtır sadece 1 dk lık
Bir kahkaha yi sattiysa bizde satalım çıkar belki belli ki ülke de canım çok bizde öğrenci olarak ekmeğimize bakalım
Zerrin Özer 1 numara bu konuda "Ihhııııııııııııııııııı!" 😂
Fiyatı yok. Kimse benim o kahkahayı atarken ki mutlu anımı geri getiremez o nedenle paha biçilemez.
Şaşırdık mı hayır, bizde çok değisik insanlar oldukça böyle şeyler olması normal.
Valla benimki 5 para etmez zaten nasıl kahakaha attığımı da bilmiyorum hiç denemedim xd
5 kuruş etmez kahkaham en son ne zman güldük mutlu olduk hatırlamıyorum
Benim ki naif eşek gibi kişneyen arkadaşların para edebilir bak özelllikle metrodaysan 😂😂
bir de para mı vermiş kerizin biri bana bedava atsan 5 saniye tutmam telefonumda
Valla verseler 50 bin işimi görür 75 e bedenimi 75 +iphone 12 ye ruhumu satarım
100 bin TL eder benimkisi de o zaman. Almak isteyenler sekreterime söyleyebilir 😂
Şimdi güldüğü zaman korsan kahkaha mı atmış olacak :D
Gülmenin de hayası edebi ahlakı var bu kadın iyice cıvıttı hangi akıllı almış merak ettim
Etiketlemiş kimin aldığını, tıkla...
Her izlediğimde gülüyorum seviyorum Saba Tümer'i 😂
Bu kadının kahkahasına bayılıyorum ya ben de çok komik gülüyorum 10 bin liraya satardım😜
10 lira eder benimki 😅
Ne kadar yazık insanlar açlıktan intihar ediyor zenginlerde para bol tabi 90 bin lirayı böyle harcamak para kimlerin elinde :)
Tövbe ya daha neler görecez çok merak ediyorum. Bi kahkaha 90 bin edermi lan. Kahkaha para mı eder a m k😂😂😂😂
biz baya zenginiz o zaman 😂😂😂
Kendi sesini kendi satın almış aracılığıyla hava atıyor işte beş para etmez
Spwrmelrimi satmayı düşünüyorum kaç para eder acaba 🤔🤔
En son ne zaman içten bir kahkaha attığımı bilmiyorum. Hep dudakta olan bir tebessüm. Gercekten gülebilmek için 90B degil 1M verirdim.
Gerçekten insanlar artık ne yapacağını şaşırmış Allah sonumuzu hayır etsin
Daha neler duyacaz 😄 yok satmam gülüşümü
Artik kahkaha atmayacak mi yoksa kahkahasi her yerde çalan bisey mi olucak🤣
Hayat izin verse bende kahkaha atardım ama şimdilik sadece tebessüm ☺️
0,29 şuana kadar hiç bir işe yaramadı sonuç olarak bundan sonrasında da yariyacagini zannetmiyorum
insanlar iyice manyaklaşmış yaaa kadın kahkahasını bile parayla satıyo
Bu kadından daha güzel gülenler var yazık
Sattim derken nasil satmis ya
galiba montajlarda kullanıcak olabilirler
zenginlerin forsları işte, parayla elke oynuyorlar ne yapacaklarını bilemiyorlar çok paradan hpşgfklhfş
Ben kahkahamı Adana'da iki tl'ye sattım.
Benim daha fazla eder hıh.
NFT ne internetten bakamıyacağım 😂
Kahkaha satmak vay be
Zenginin horozu bile yumurtlar
Mal mı yok Türkiye’de
para etmez wşföwşxşsşs
Hiç etmez çünkü gülemiyirum biraz ciddiyim
Kimininde ciğeri beş para etmiyor 🙄
10 milyon dolara ruh parçası satan vardı bi ara.
Ben pek kahkaha atamam ya ucuza gider 😂
Ama gülüşü çok arsız bee🙈
Güldüğümüz mü var satalım
Yüzümdeki tebessüm bin kahkaya bedel. 🤣🤣
gülümsemede satılırmı ya
Millette para b. k gibi.
Omürlüktür benim kahkaham satin alamazsın;)
kadından daha iyi güldüğüm kesin
50 kuruş eder heralde.
Bu kadının kendisi etmez o parayı
Kahkahanın telif hakkını mı almış yani 😂
Benim kahkaham paha biçilemez.
Satmam kendimi niye madara edeyim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?