Kırk yılın başında evime güzel bir şey alayım dedim, onu da Ikea'dan beğendim. Bu fiyatlar bir ayna için normal mi? Ben 2k verip bakmaya değer bir şey göremeyeceğime eminim. :D

Kırk yılın başında evime güzel bir şey alayım dedim, onu da Ikea'dan beğendim. Bu fiyatlar bir ayna için normal mi? Ben 2k verip bakmaya değer bir şey göremeyeceğime eminim. :D

Arkadaşlar az önce bu soruda gördüğüm aynayı sipariş ettim hemen getirdiler. Aynaya bakınca kendimi Kıvanç Tatlıtuğ olarak gördüm, hepinize öneriyorum. 😂
2000 TL bi aynaya versem bana geleceği falan da göstermesi lazım ayna ayna söyle bana 😁😁 şaka şaka ben gülerek bakabilirim mesela seviyorum dekoratif ürünleri :)
Cevap
42Cevap
Muhtelemen hayır.
Bakabilirsin bence maalesef aynalarda pahalli aşırı eğer güzel ayna almak istiyorsan bu gekinlikcilerde prova yapmalari için aynalar var özellikleri zayıf göstermek kesinlikle ondan al tabi istersen daha güzel ve zayıf gösteriyor belki kendine ina gore motive edersin
solda ki çok güzel bende odama böyle bir boy aynası alıcam ama bişey diyim mi bu ahşap boy aynalarının daha uygunları var mesela trendyolda
Benzerleri mutlaka satılıyordur, çok farklıdır özel bir üründür o zaman para verilir
Bu kadar kendini yikma malzeme pahali sen daha pahalisin bir daha gelmiceksin
Seneye, almadigin icin pisman olabilirsin 😂 aman ölümlü dunya al gitsin
Aynaya baktığımda beni güzel gosterekcekse veririm tabiki 😂🤣
Bir defa alacaksın sonuçta kaliteli olsun sağlam olsun derim alırım...
Baktığını yer IKEA olursa fiyat illa ki şu şartlarda tuzlu olur fjfhhf
2k günümüzde para değil o yüzden rahat rahat gülersin
Gayet ucuz. Bugün ekmek yumurta aldım
65 tl tuttu
Sorma bende ayna bakıyorum fiyatlar hep böyle. Sinir bozucu
2 bin ver sen ben bir milyoncuda alsam daha mantıklı bence
Bence tam tersine gülerek bakılmalı değerli şeylere güzel bakmak lazım :D
Geçen yıl bu civara almıştım. Maalesef fiyatlar bu şekilde her yerde 🥲
$100 normal. Dışa bağımlı manda muz cumhuriyeti olduğu için sana çok geliyor.
O paraya değmesi için aynanın ters tepki vermesi lazım :d
Zorla gülerim. 2000'ni çıkarmak lazım. Karşısına geçip hep gülerim.
40₺ Japon pazarında var kral gibi ayna neden 2000₺ vereyim
Ben veririm bu zamana kadar cimrilik yaptık da noldu yok yine yok bundan sonra har vurup harman savuruyoruz atwgwhs
Bakmaya değer bi şey göremeyeceğine eminsen baya bi öz güvensizsin
Gecen sene 500 lira falandi bu ayna.. hersey 10 katina cikti bu yine insafliymis.4 katina cikmis
167 cm ile göğüs kıllarımı izlerim ancak. Bari boy kurtarsaydı.
Ben bakmazdım
Sırf eskimesin diye bakmam najaja
Mecbur gülecen, naapacan! ;) ;)
Bakamazsın bence ben bakamam
Ben bakamam şahsen...
Kafayı yemeyin az akıllı olun
Haddinden fazla pahalı
Konuşabiliyor mu
Ben 2000 liraya ayna alsam bakamam o aynaya 🤣
yüzüm o kadar etmiyor jknasdjknasdja
Sende daha uygununa bak o halde
Varaklı olsun bari 😀
yani normal bence alınabilir
Birde şöyle bak $ 100
ne özelliği varmış da 2000 lira acaba
Askokusko gösteren ayna
Her şey uctu.. daha da uçacak. Bence almalisin.
Güzel gösteren hileli aynadır
Ölçüleri ver ben ucuza hallederim
İçinde kalacağına al gitsin :D
Yuh be krdsm oha
Artık Normalmiş demekki
Ayna yatakta ben duvarda yatarım
aynısını bagcılarda 50 liraya keserler
bakamam aglarım asdfas
Bu beyinle evet
😂😂😂
Çok güzel bir ayna
Bakarsın bakarsın 😂😂😂
Evet
Ben bakamam.
Bencede bakma snjdjd
Bakarsın
Muhtelemen hayır.
mümkün değil
Gereksiz pahalı
Sıkıntı
sanmmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?