
Duygu Özaslan bazen de reklam yapmak için komik durumlara düşüyor.



bazı hayranları abarttığını söylerken bazı hayranları ise geçen hafta başka bir markanın ürününü paylaştığını hatırlattı.




Tepki göstermek için de bahane arıyorlar resmen. Bu fotoğraflarda ayıp olan bir şey yok. Millet bikiniyle fotoğraf paylaşıyor normal karşılanıyor da bu sadece omuz kısmını göstermiş diye mi ayıp oluyor? Saçmalık.
Genel olarak neden ünlü olduğunu çözemediğim ve güzel bulmadığım bir kişi kendisi. İlgilenmiyorum. Ne hali varsa görebilir. Serbest piyasa bunu istiyor sonuçta.
Kendim normal zamanda bile fotoğraf çok az çekinen ve çok daha az paylaşan biriyim. Duşta no no no.
Neresi çirkin bu kadının yaa
İnsanların kendilerini bu kadar göstermesi bana kalırsa hiç doğru değil. Yani vücudunu bir anlamda sunmuş gibi oluyorsun bana kalırsa bu hem çok utanç verici hem de uygunsuz bir şey...
Allah'tan tuvalet kağıdı reklamını yapmak için anlaşmamış , aklıma gelen başıma gelirdi 😅
Uber değil miydin sen?
Hayır , taze mod'um))
İyi :))
Cevap
17Cevap
hayır paylaşmam
bu kız da gündem olmak için her şeyi yapıyor
Arkadaş ben anlamıyorum ya. Kadın kendi hesabında kendini "istediği her şekilde" paylaşır. Eğer beğenmiyorsanız, yapmanız gereken engellemektir. Kötü yorum yapmak dünyanın en saçma şeyi. Sanane ya, sanane yani. Ne paylaşıp paylaşamayacağını insanlar birbirinden mi öğrenecek?
Günaydın;
"İsteyen istediğini yapar size ne? Kendi vücudu. Ayrıca ayıp mı siz duş almıyor musunuz? "
Diyecek insanlar olduğu için birşey demiyorum, ben namusumu orta yere sermem.💫
İsteyen istediğini yapar kimseyi ilgilendirmez. Ama reklam için bile olsa bu şekilde fotoğraf çekinmek bana göre değil. Para karşılığında yapılıyor netice de : )
gündemde kalma çabasıı kendini objeleştirmesii ve büyük iticiliğii neden özel bir anımı paylaşayım kii ne gereği varr saçmalamışş
Artık tuvalette ne yaptıklarını da çekerler videoya. Herkes kendine yakışanı yapar ben etik bulmuyorum her neyse..
Ya azıcık aklı olan bir insan şu asalağı neden takip eder anlamış değilim. Dikkat çekmek için yapıyor işte kimse umursamasa bu da böyle şeyler yapamaz
Bişey söyliycem ne var ki bunda😬 orası burası görünmüyor tek sorun duşta olduğunu bilmemiz mi🤣 ben paylaşmam evet ama bana garip de gelmedi
Parası bitmiştir gündemde kalma çabaları işte... fenomenliğin bedelini ağır bir şekilde ödemeye başladı... yakında depresyona girip intihar eder...
Millette hiç edep kalmamış. Bir s. ctığını paylaşmadıkları kaldı.
Sosyal medya kullanımının b*ku çıktı iyice.
Takipçileri takip etmesin o zaman ne perhiz ne lahana turşusu. Kadının içten yanmalı olduğunu bilmiyorlar sanki.
İyi yapmış duş aldığını görmeseydik nasıl yaşardık takdir ettim böyle faydalı işleri bize öğrettiği için
O zaman niye dört duvar içinde yaşıyoruz edep var haya var millet ite köpeğe özeniyor galiba
Onun işi bu 😀 benim işim eğitimcilik. Evet ben de işimle ilgili şeyleri paylaşırım😁
Artık normal insan görünce şaşırıyorum çok alıştım bu haberlere😒
Afedersiniz sosyal medya'nın b*kunu çıkardılar artık, yakında moda olmazsa şaşmayın.
Allahın Yozgatlısı sunny side up Türkçesini unutmuş of ya aman bu kızı kim niye takip eder anlamadım
Böyle şeylerin gündem olması bile komik dıygunun kendi vücudu kendi kararı paylaşır paylaşmaz bende duygu kadar para kassam paylaşırım ahaha
Abi artık bunu savunmayın, İnsanın özeli diye bir şey var iyice sapıttılar rezillik resmen.
Bu kadın bir şekilde hep gündem oluyor. Artık tw gündeminde görünce şaşırmıyorum
Gündem de kalma çabaları işte.
Paylaşılabilir, bu özgürlüktür.
Bu kadını ciddiye almıyorum
O kadarına gerek yok bazı şeylerde bende kalsın
İyi ki tüm vücudunu çekmemiş. 🤔
Kim bu gereksiz varlık?
ne kadar tipsiz oldugunu daha net gördük tşkler
Bu kadının neresi çirkin yaa
Neyseki ped reklamı yapmamış
Ne kadar gereksiz.
Yok be yapmam
Edepsizlik bu
Edep kalmamış
Normal bence çokta abartmamak gerekiyor
Tövbe tövbe 😂 ne demezsin hobimdir kendileri
Paylaşmam be
Paylasmam tabiki carsaf gibi niye yayayim ozelimi
Çirkin ve sevimsiz
Kumral mi sarışın mı anlamış değilim halaa
Boş işler
Edep..
Link var mı
Akıl ver yarabbiim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?