Katılıyorum Necla daha güzel ve ben eskiden de böyle düşünüyordum yaprak dökümü ve aşkı memnu dizilerini izlerken. Tuba’yla da karşılaştırırlardı Ben Tuba Büyüküstün’e bayılırdım mesela ama Beren saati gözleri dışında pek beğenmezdim neden bu kadar beğenildi ön plana çıktı anlayamıyorum heralde aşkı Memnudaki rolü sayesinde.
1
2 Yorumla
Cevap sahibi
+1 yıl
O zamanlar beğendiğim üç kadın vardı Tuba Büyüküstün, Fahriye Evcen ve Ceren Hindistan. Ceren de eskiden çok güzel gelirdi bana şimdi doğal durmuyor gibi. Beren bana güzelden ziyade tatlı gelirdi gözlerini beğeniyorum o kadar. Hande erçel ise şu an çok sıradan geliyor bana
Ceren Hindistan bence çok güzel ya, Hele gözleri inanılmaz. Fahriye Evcen'i sadece Necla olarak çok güzel buluyorum güzel olan her zaman güzeldir yine güzel ama eskisi kadar güzel gelmiyor gözüme. Bereni göz dışında bende beğenmiyorum aslında sadece göz rengini seviyorum gözleri küçük ve şekilsiz. Tuba Büyüküstün özellikle ıhlamurlar altında da çok güzeldi öyle böyle değil