



Beni ilgilendirmez eğer Tanrı veya Yaratıcı varsa kim cehennemlik Jim cennetlik ancak o bilir ki bizim gibi yaratılmış olarak kabul edilen canlıların tanrıya gene yaratılmış varlıklar üzerinden ulaşması mümkün değildir
normal bir durum. herhangi bir dinin doğruluğunu kanıtlayamayız ama kendimizi manevi olarak hangisinde huzurlu hissediyorsak ona yönelebiliriz. ya da hiç yönelmeyiz. tercih
Darısı diğerlerine inşallah
kendisini tebrik ederim. Allah kabul etsin
Cevap
5Cevap
Tanrının var olup olmadığını bizim gibi sınırlı akılla sahip canlılar bilemez
Hayır ben agonistim
Agnostisizm, bilinmezcilik ya da bilinemezcilik; Teolojik anlamda Tanrı'nın varlığının ya da yokluğunun, bilimsel olarak da evrenin nereden türediğinin bilinmediğini veya bilinemeyeceğini ileri süren felsefi bir akımdır.
Evet bilinmezliktir. İnananların veya inanmayanların hatası da burdan geliyor. Bi şekilde varlığını veya yokluğunu kanıtlamaya çalışıyolar fakat bu imkansızdır.
Tanrı vardır veya yoktur. Herkes içindeki düşünceye inanır. Ben varlığına inanıyorum ama kanıtlayamam. Agnostik olmak bu yönden mantıklı oluyor.
@Clemelqueen Kanıtlayamadığım bir şeye inanmak veya inanmamak saçma geliyor açıkçası. Ama saygı duyuyorum.
Haklısın ama küçüklükten beri müslüman olarak büyütüyoruz genelde ve inanma hissi oluyo içinde bende inanmak istiyorum ve dünya da bilimde bazı cevabını bulamadığımız ilginç olaylar ve deneyler oluyo. Burdan yola çıkarakta olduğuna inanıyorum 😂
@Clemelqueen Benim ailemde agonist olduğu için müslüman olarak büyütülmedim. Hmm ilginç olaylar ne gibi mesela
İslam da buranın bir imtihan olduğu söylenir, ve Kitabında aklınızı kullanın diyor. Bilimle çelişen hiçbir durumu yok hatta kanıtlarından biri.
"neml suresi 88. ayette anlatılan hadise. "dağları görürsün, onları hareketsiz sanırsın. ... halbuki onlar bulutların geçişi gibi hareket ederler. bunu, her şeyi sağlam ve yerli yerince yapan allah yapmıştır."
Bilim ile kanıtlandı, bunu sürekli dışlanmış, içki kumar, kız çocuklarının gömüldüğü bir toplumda tek başına bilmesi ne kadar bir mucize? Ve bu bir örnekle sınırlı değil.
@Yusuf1842 Fikrimi değiştirmeyeceğim. Bu benim kararım ve seni ilgilendirmez.
@Yusuf1842 Dostum kanıt istemedim. Sen neden her şeye karışıyorsun anlamadım. Her neyse şimdi senden daha önemli işlerim var... bye bye
@Yusuf1842 Hmm akıl yaşımın senden daha büyük olduğuna yemin edebilirim ama kanıtlayamam. Yazdıklarını okumadım bile çünkü buna değmez. Ayrıca ben senden kanıt istediğimi hatırlamıyorum. Sende işine dönsen çok iyi olur. Konuyu daha fazla uzatmamalısın.
@Yusuf1842 ŞĞADSŞĞASLŞDĞPLAĞPWLDPĞLADĞPKWĞAEKDĞP
manevi olarak huzur insanda çok önemli nasıl rahatsan orada ol ben anglikanım öyle büyüdüm kimseyede karışmam
Allah kabul etsin ne diyelim, herkes gider mersine bizimkiler gidiyor tersine
Bu yorumum yanlış anlaşılmasın tersine gidenler bizim ateistler
Onun adına çok sevindim. Rabbim herkese nasip etsin.🌸
Allah herkese nasip etsin Rabbim
Allah kabul etsin 💕💕
Kendine uygun olan bir dini seçmiştir kimsenin haddi olmaksızın özgürce yaşar, bir müslüman olarak güzel seçim yapmış, darısı diğerlerine😁
Kendi seçimi, beni ilgilendirmiyor.
Yazık ya
Bak şimdii benim söylediğim bir şeye karşı tartışacak gibisin sadece benim yorumumu beğenmediğine göreee o yüzden hiç yazmayayım nedenini baya derin konular
Düşüncelere, görüşlere açık olun biraz ya:)
Anlıyorum:d
Neden taktın bana anlamadım. İnandığı şey saçmalık çünkü
Tamam :d
Ne isterse onu yapsın ilgilenmiyorum bananeeee
Allah kabul etsin
Rabbim mübarek etsin
Saygı duymaktan başka yapabileceğimiz bir şey yok.
Sevindim adına
güzel seçim yapmış.
Ne güzel olmuş...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?