
adlı bir giyim markası var. Daha çok iç çamaşırı, korse, ev giyimi gibi ürünleri olan markada rahatlığa ve doğallığa önem veriliyor.
"Ürünlerin üretiminin Türkiye'de yapılması daha önce tartışmalara sebep olmuştu."


görüntüsüne yorumlar yağdı.













Kendimi bir avuç estetik Frankenstein ile karşılcaştıacak kadar güvensiz değilim şükür. Aynada gördüğümden de çok memnunum. İnsanım ben sizleri bilemiyorum :)
Bunlara Cyborg filan diyebiliriz ya yarısı silikon estetik sonuçta😂
Kendall'ın fiziğine bayılan yorumada anlam veremedim çırpı olmanın neresi güzel ya🤔
Valla benim gözümde 3 adet balon kendileri. Sokakta estetiksiz bile bunlardan güzel yığınla insan bulunur😏
Cok uzun boylar cok cırkın duruyor ya bu ne boyle😀
Ben insan değilim evet 😅
Cevap
31Cevap

Sagdaki ben
Neden kendinizi küçümsüyorsunuz ki? Kadında estetik dibine kadar var ayrıca kadın hiç güzel de neyini beginiyorsunuz? Vücudunu mu? Kıskanmak yerine spor yaparak zaten sizde bu vücudu yapabilirsiniz herşey doğru beslenme ve spora bakıyor ortada mucizeye dair birsey yok sonuçta
Kendi p. rno kasetlerini bilerek İnternete atan ve bilerek kendilerini ünlü etmiş insanlar bu 3 kisi hic kiskanilcak bir yanları yok bence
Bunlar insan değil plastik zaten ne kendini ne de bizi böyle her yeri yapma olan biriyle kıyaslamamanı öneririm.
Bu Kendall karısıı Instagram'a her gün çıplak fotoğraf atıyor bu niye olay oldu anlamadım 🤔 diğerleri de öyle bunları asıl giyinik görmek mucize gibi bir şey
Onlar insan değil bebeğim onlar plastik hepsinin yüzü estetik tek gerçek beden kendall’ınki ve kendall boydan kazanıyor yoksa onla aynı kiloda olan tonlarca kız var kendinizden üstün görmeyin şu ermeni yandaşlarını
Şimdi ne dersiniz bilmiyorum da bı fizikte Türkiye’de çok kız var vüdutları yağlayıp poz verseler ölçüleri birebir aynı da olsa ünlü olmadıkları için bu havası olmaz o fotoların benim görüşüm 😄bir de bu kadının fiziğinden çok yüzü de olay güzel yanı
Arkadaş doğru diyoru üstüne cok yüksek bi fotoshop etkisi de var bu resimlerde bunuda unutmiyalim
Buram buram montajlı fotolardır; korkuya da, heyecana da gerek yok. 😌 Dünyanın en samimiyetsiz etiket ailesi, kendilerini doğal halleri ile sergiler mi hiç?
Damla biliçe kurban olsun onlar. Onuda tanımiyom gercide
kendall aşırı zayıf değil mükemmel vücudu var. danla'da güzel kadın
Danla güzel mi
Olmaz tabii ki. Sinirlerimi hoplatmayın çirkin işte
@LadyHeard herkes böyle "zayıf" olsa keşke
@LadyHeard tamam bugün sizin dediğiniz olsun bende zayıfım o kadar çünkü 😊
Bunlar da insansa artik biz insanustu varliklariz. Bu yaratiklari da adamdan sayiyonuz ya neyse.
Mesele zayif ve sıkı olmaksa mankenlerin hepsi oyle zaten, Kendall istisna degil. Su kalca, ust bacak kismina da ne yaptirdiysa hic yakismamis, koca gotlu duruyor. Normalde dumduz gotu vardi bunun.
Bu tarz şeylere bugüne kadar hiç ilgi duymadım yok işte bunlar insansa biz neyiz falan çok gereksiz muhabbetler. Ülkemin o kadar güzel kızı varken bunların peşinden gitmek bunlara özenmek tamamen gereksiz olaylar
Göğüs, yüz heryeri estetik botox bu kadınların. Güzel mi evet ama ben beğenmiyorum ben daha insanım 😉
kendall jennerın fiziği vücudu tıpkı çocukken oynadığım barbie bebekleriminki gibi 😳 haset etme kul neyse 😒 güzel çok
Kylie ve Kim’in fizik çöp bence, estetikten çok kötü duruyor kalçaları lakin Kendall efsane. ☺️
Benim şahsi görüşüme göre abartılacak bir fizikleri yok ve ben beğenmiyorum şahsen.
Kendall da çok iyi 3 üde çok iyi ama en seksi derseniz kylie jenner diyorum
Bizim kızlar daha güzel kendinize güvenin bunlar güzel falan değil 🙄
Koleksiyonları iğrenç. Begenmedim. Zaten herkes fiziklerine yorum yapmış iç camasira değil.
Abartilacak bir yanları yok. Her kadın kendine baktiginda güzellesir.
Çok megalomansın🙈
Yok arkadaş yok.. kusur yok.!! Ayak parmakları bile güzel. Damn it!!!
Gerçekten aşk meşk yalan tek gerçek Kendall yarim ya, hastayım kadına.
Ya noluyo kanka ya😅
Kendalın kalçalarında estetik var böyle değildi eskiden
Bunlar hiç ilgimi çekmiyor yaa. Abartıyorlar bence. Zevksizler.
Fotoğrafta gayet fit ve güzel görünüyor. kızlar sizin güzellik anlayışınız ne? Herkes giydirmiş😀
Kardashian ve Kylie i değil de. Kendall 'ın vücudu kıvrımlı ve çok güzel duruyor 😮
Bunlar kadınsa ben kocaman bi elmayım, portakalım ne biliyim mandalinayım
Ablalarını bilmem de kızlar bambaşka bir seviyede. Nasıl güzelliktir o
ben de insanım, sizleri bilemem :))
ona buna bakarak kendimi aşağılamıyorum..
arada tek fark görüyorum estetik ve çıplaklık..
Tek gördüğüm çıplaklık
Bu kardeşleri hiç sevmiyorum malum olaylardan dolayı hiç güzel de bulmuyorum doğal değiller
Sorsan ölmek üzeredir Kendall. Açlık grevi gibi bir şey.. Herkes de kompleks yapıp bu salaklara özenmiyor mu?
Ya bu kız medel hayatını güzelliğine adamış kendall yani güzel olmasi normal vucüdunun da öyle niye abartiliyor ki konuşulması bile saçma bence
*model manken
Allaha allaha bizim fiziğimiz daha güzel sacimin teli bile olamaz bunlar 🤨
Böyle kişilerle kendimi karşılaştırmiyorum o yüzden gereksiz soruları kendime sorma gereği de duymuyorum..
Gözümde zerre kıymetıyok şu kendal mıdır nedir... hilkat garibesi ya
Çok çok iyiler Türk kızlarından beğenmeyen kendileri olamıyor ya kuduruyorlar o yüzden
Bir tek Kendall’ı beğeniyorum ancak kimsenin karnı bu kadar düz olamaz. Fotoğraflar photoshoplu, bu yüzden bu fiziği kendimizle ne kıyaslamak sağlıklı değil. Ayrıca kardashian-jenner familyası güzellik ölçütü olacak kadar güzel değil ne yazık ki.
Ne skims şeyler bunlar ya 😂😂
Fotoda shop var belli ama yinede iyiler ya
Bunlar Melek Biz İnsan Dicemde Bence Abartılı Bi Güzellikleri Yok
Bizde insanız
😄😄
Gerçekten beğenmedim.
shop var dedı Amerıkanlar. Ayrıca unutma bunlar estetık ve parayla geldıler bu hale. sende bende olsa belkı saha guzel olcaz bunlardan
O kadat estetikle bir zahmet olsunlar
Hiçbiri seksi değil
Bunları beğenmeyen bir tek ben olamam her halde
Kendall a hee zaman bayıldım beee müthiş kadın
Gercekten cook guzel kadinlar
Ben beğenmiyorum bunları ya
kendall baska bir sey
Kendall'ın vücudunu beğeniyorum.
Göbeklerine kadar çekmeseler iyidi
Hay masallah bunlar ne ya eve alsan ömrün yeminle
Kendall harici gerisi boş
Güzellik algısı herkes için çok farklı
Kim Kardashian bizim kızların götü bile olamaz. Bizim kızlarımıza kurban olsun lan...
hem yuruyen estetikler hemde silikon ve ermeniler hic sevmiyorum
İnsanız. 😏😄
Gerçekten bu kadınlara asla doyum olmaz...
Danla olmasa olmazdı zaten zmsmmd
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?