
Barış Murat Yağcı, sevgilisi Nisa Bölükbaşı’ya genelde “Çevgiliiim çen mi geldiiin çen benim çevgilim misiiin aşşkııım” diye seslendiğini açıkladı. pic.twitter.com/jozKPalPx8— Kadraj Magazin (@kadrajmagazin) February 12, 2021

Barış Murat Yağcı, sevgilisi Nisa Bölükbaşı’ya genelde “Çevgiliiim çen mi geldiiin çen benim çevgilim misiiin aşşkııım” diye seslendiğini açıkladı. pic.twitter.com/jozKPalPx8— Kadraj Magazin (@kadrajmagazin) February 12, 2021
açıkçası tercih etmem böyle hitap etmesini. ama çok istiyosa da ne dicem ki. kıyamam ergenliğini yasayamamıs der bagrıma basarımvmkfdlvnjfk. biraz komik duruyo 2 metre adamın boyle hitap etmesi ama tabi herkesin hayatına kimse karısamaz. herkes mutlu olsun. 🔮👒🍒
Cevap
40Cevap
Önce konuşması öğren derim ona
Gerçekten mide öz suyum ağzıma kadar geldi ya. Kötü olan ne biliyor musunuz? "Çevgilimmmm çen benim çevgilim mişinn aşkımmmm" lafı beynimde dönmeye başladı. 😢
Muzu çıkarıp ağzına veririm ;) sussun diye..

😂🤣😂🤣😂🤣
Aklıma bu karikatür geldi😂😂😂

Tövbe estafurullah
hiç sevmediğim. duyunca irrite olduğum tiplerdir böyleleri. insanların davranışları çok tuhaf, anlam veremiyorum :D
bunlar gelişimini tamamlayamamış kendini malesef yine bizim yuzumuzden bi halt sanan tipler. Normal şartlarda bile itici olan şeyler, bide bunlarla beraber görünce.. kelimelerle ifade edemiyorum
Bir iki kez, uygun ortamda ve esprisine olursa tamamdır. Ama sürekli böyle asla sevmem, istemem.
15 saniye bakıp bu ilişkiyi 15 saniye uzattık yollarımızı ayıralım derdin net.
Yemin ederim hiç sevmiyorum 🤣ağzına bir çarparsam görürsün önce konuşmayı öğren derim
Karizması çizildi gözumde o boy o endam yakışıklılık varken o ne öyle çocuk gibi davranması falan biraz cool ol ya soğudum 😂
Gülerim masum şekilde sadece sonrada sessizcene "Bunu🙂bidaha🙂yapma🙂canim🙂" derim. Sonra gülüşürüz konu kapanır djddhdhsh
Delikanlı kızım.. Racona ters. Masaya yumruğumu vururum
Önce kafasına tuğla atarım sonra uçan tekme atarım sonrada halatla boğarım!😡
Kişiyi tanımıyorum ilk defa duyuyorum ama kim olduğu veya olacağı zerre önemli değil. Düzgün konuşmalı.
Aslında sempatik ve tatlı oluyor biraz ilişki de çocuk da olmalıyız bu iyi gelebilir tabi yerinde ve zamanında
Şu ahlaksızları seven var mı cıdden seven varsa bana engel atsın awk ne boş beleş insanlar. İnsanı aşktan sevgiden soğutuyorlar.
s. iktiri çekerim. Bu ne iğrençlik mk vbnmömnbvcvbnmö
Bu malların ilişksiine inanmıyorum ama ikisinden de midem bulanıyor sinsi itici şahıslar
Kısmen o da haklı nisa gibi mızmız çocuk birine anca beyleee
çevgilim kelimesini okuduktan sonra bayılmışım 😔😔
Videodaki gibi derse soğurum
😂 Iyy o ne yaaaaa!!!
Ama bazen sevgilim bana
Çen bans kızgın misin der ama boyle insan gibi jsjdskdkfk smepatik söylüyor bu ne böyle difkfkg
aklı başında birini kendime sevgili seçeceğim için böyle sululuklara, ergenliklere maruz kalmam.
@aycaakayahan1 sevgiliiiimmm benim de sana böyle seslenesim var yaaaa 🥰🥰🥰🥰❤️
Instagram da yorumları gördüm ve çoğu öğk demiş😂😂😂❤
Bize ne onlardan biz minnoş bir çiftiz 🥰
Yarisini okumadim bile o kadar tiksindim yani yaslari kadar akillari yok 😃
Sen kimsin imdat sapık var derim.
Iyy çok itici
Avakodaya ancak o sekilde seslenebilir😹😹😹🤷♀️🤷♀️
He ceninim gel buraya gavurun dölü derdim
Valla oturup düşünürüm sevgili olurken beynim neredeydi diye
Ne ara sevgili yaptım ki ben bu manyak ne diyor derim.
Dudaklarına yumulurum anında... Ama çenesini kapatsın diye!
Barış cok tatlısın tamam da. bu defa olmamış o ne öyle mıç mıç bişeyler
Bende oyle mic miclik yapan simarik biriyim zaten sorun degil
Tamamen mide bulandırıcı cıvık cıvık ıyyyy🤮🤮 kusuyorum şu an
Ağzına vurur terkederim a q.
Böyle sevgili düşman başına 🤢
Ruh halime baglı kötü yanıma denk gelirse yapıştırırım bi tane ama sert vururum iyi yanima gelirsede yapıştırırım bitane ama yavaş vururum
İtici. Sevgilim yapsaydı itici gelmezdi ama bazen şakasına öyle konuşuruz. Yapan kişiler bunlar o yüzden daha itici geliyor jdjfj
Ben önceden nisayı çok severdim. Ne zaman barışla birlilte oldu böyle bi vıcık vıcık geldi. Tiksindim çok cringe
Dünyanın ən saçma sevimsiz ilişkisi abi kardeşlerdi güya
Ağzının ortasına bir çarparım görür sevgiliyi yılışık.
Anında soğurdum 5 yaşındaki çocukla konuşuyor sanki
ölü taklidi yapardim :D :D
Anında soğurum, bir daha da muhatap olmam.
@mine12390 Neresi tatlı ya?😂 Yapmacık kelimeler bana tatlı gelmez.😀
@mine12390 Ne kadar komiksin sen böyle? 😂
Gülemedim ya o kadar zorladım kendimi ama tık yok. 😂
Şahsen bu zekâsız cringe abideleri kadar bu skik yaşamı sevmiyorum. Öyle insanı bastan kabul etmem öyle insanla isim olmaz.
Cıvık ve sıçık tipler.
Bana ters böyle aptal saptal terimler
Ne kadar itici, bunlara gıcık olan bi benmiyim.
Çok minnoş bence aşırı tatlı.
Tokadı koyarım ne o öyle ergenler gibi
Kadın bana böyle seslensin soğurum net
anında soğurum iğrenç
Köpeği ısıran adam görmüş gibi kala kalırım 😐
Tepkim tam olarak şu olur
NEY🤨
Iyyy Allah yazdıysa bozsun
Ağzını burnunu isiririm :D
Ağzına bir tane çakarım
Bugün de kustuk çok şükür
Heveslerini alıp ayrılırlar bir kaç ayları kaldı.
Tatlı olabilir abartmamak şartı ile
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?