
Görüyoruz ki TV dünyasının dışına da çıkmayı başarmış.


bu durumdan sonra tepkiler de böyle oldu:













Erol Köse denen hırbo , komedi dans üçlüsünün bir parçasıydı , 90 larda tv lerde şaklabanlık yapardı. Sonradan yapımcılığa soyundu , bir sürü medya maymununa kasetler yaptı. Gerçek mesleği doktordur. Bir ara vuruldu falan ama akıllanmadı , diye hatırlıyorum.
Böyle tipleri TV de orda burda barindirmaya devam edilirse her yaptığına rağmen adam zaten diyor ne dersem diyim kimse bişey yapmıyor haklı mı haklı bizlerinde hatalarına kimse sesini çıkarmaz alkış tutarsa bizde hataya devam ederiz yani malesef insanoğlu böyle bı yaratık
Ya Erol Köse sitede gizli takılıyor ya da onun hayranı eksiledi beni zoruna mı gitti acaba 🙄🤔
Adam hayatında bir gün bile kaliteli bir şekilde anılmamak için yemin içmiş heralde. Yazık...
tamamen saçmalamış
hem öyle olsa bile bunu duyurmak erol köseye kalmaz
kaldı ki tazminat davalarına hazır olsun erol köse
Cevap
30Cevap
Kişilerin tercihleri ve özel hayatları beni ilgilendirmez. Yan komşum eskort olsa ne olur. Ya da sitemizde lezbiyen/gay olsa...
Şu kıyafet, kişilik ve tercihleri konuşan insanların tümü düşük profilli insan müsveddeleridir.
Herkesin kendi tercihi sizinle aynı görüşte olmayanlara müsvette diyemezsiniz
Bir ara seda syaan sardi, kafaya canta yedi, ozcan deniz gay barlardan cikmiyor dedi, ya ne guzel ucankus tv de program yapiyorsun iste bosver, illa gundem olacan dimi, senin bildigin kadarini bende biliyom, kim kiminle ama hic umursamiyom babba 😂😂
Erol köseye ne ki ister lezbiyen olur ister olmaz. İnsanlar kendilerini ilgilendirmeyen konulara çok burunlarını sokuyor. Erol Köse zaten antipatik boş insanın teki herseyden prim kasma derdinde. Şaşırtmadı.
Bu adam böyle değildi produksiyonu bıraktiktan sonra kafasina bisey mi dustu yoksa tecavuzemi ugradi bilmiyorum. bi garip oldu kadirgalı madara etti ama uslanmıyor
Olabilir, olmayabilir de... Erol Köse zaten sansasyon ile gündemde kalıyor, şaşırmadım. Eğer gerçekse mutluluk dileyebiliriz en fazla
Lgbtyi savunmam sevmem lakin bir erkeğinde bu sekilde dedikodu yapar gibi konuşmasini yakistiramadim.
Suç mu bu? Komik olmasın kimse, lezbiyense lezbiyenler diyelim, bunda skandal ne gibi bir durum var? İki insanın arasında olan onları ilgilendirir.
2 yetişkin insanın seçimi kimi ilgilendirir yani anlamadım ki kimene yatarlar kalkarlar insanları anlamak tuhaf
Bunu söyleyeceğine varaa eğer yatır ikisini de tedavi ettir böyle ortalığa çıkıp bangır bangır bağırmanın alemi yok
Magazinci olmak zaten dedikodu ve boş işlerle uğraşmak demek ayrıca bize ne
Zamanında evliyken Gülşen'le sevgili olan adam değil mi bu? Ne beklenirdi ki ondan.
E bize ne, holding patronu erkek olunca istediği kokonayı mikerken, kadın olunca mı skandal oluyor?
Su Erolu biri sustursun artik.. gundeme gelme cabasi
öle bile olsa 2 side ağzının tadını biliyormuş demektir :D
Bu da herkese lezbiyen diyor ona ne? Gündemde kalmak için yapıyor
E nolcak ki? Her türlü beni ilgilendiren bir durum yok ortada
bize ne? bizi burada ilgilendiren ne? başkalarının hayatını yaşamaktan kendi hayatımıza fırsat kalmıyor
Hiçbişey düşünmüyom bana ne elalemin karılarının belaltı sorunlarından
Oha Güler ya!
Biz seni hanımefendi bilirdik, sen lez çıktın ak🤣
O kadar zengin bir kadın gidip üye mi olacak. İstese hergün evine kmsenin ruhu duymadan lezbiyenleri alır.
Ya bu adam halen neden televizyonda yer alıyorlar anlamıyorum
Söyleyene bak sonra lafı tart işte inanırsan ne ala
Lût kavimi nasıl yok oldu ama ya
Ogh canıma değsin Rabbim iyi etmiş
Uuu nineme bak sen bee yaş 65 iş bitmemiş taş gibi karıları hizaya sokup beceriyor ( kesin aktiftir ninecik)
Olabilir, Eda Taşpınarla çoğu kadın sevişmek ister.
Güler Sabancı da bunu bir dövsün. Öyle iftira atmak da neymiş.
Bu adam cidden hep soytarılık peşinde
Buna ne ya insanların özel hayatından.
Eda Taşpınar daha önce evliydi adamla sanırım ve erkek sevgilileri vardı. Olsa olsa biseksüeldir belki
Erol köse adam miymiş
Yok artık :)) hemde güler Sabancı
dedikoducu erkek
igrenc
Lgbt üyesi ne ya. Ayrica kime ne yani ♀️♀️🌈
Diyelim ki öyle, kimene? :D
Olur veya olmaz bu onu ne ilgilendirir.
Eda Taşpınar da çok hoş bir hanımefendi şimdi...
Dogruysada özel hayat bizene
Guler sabanci mahkemeye versin bize ne?
Erol köstebek bence kendi ateşine odun atmış...
erol kösenin başka işimi yok
Biri yakında bu adamı vurur
Gereksiz bir iddia olmuş
antrapoz sonrası erkekler hahaha
Kime ne ki açıklayınca eline ne geçmiş acaba
Yalnız hu Sabancı bildiğimiz Sabancı mı?
Yani olabilir neler görmüyoruz ki şu hayatta
Ona ne imiş kendisini ilgilendirmez
Erol köşe 1988 öss tr 1. Si. Ayrıca göz doktoru
Olabilir. Bana ne. Kadınların seçimi bu.
Kimsenin özel hayatıyla uğraşmasın derim.
Bizene yaw
Sanane ya boş yapıyo
Şok şok şok
Olabilir
Bundan bizene
Kendi tercihleri sanane banane bizene
😂şaşırdı buda iyice
Neyden prim yapacakları şaşırmış millet...
Ee bundan bizenr
Tepki toplayarak ünlü olma peşindeler hepsi bu...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?