Fahriye Evcen sizce Yaprak dökümü zamanı mı güzelidi, yoksa şimdi mi? Bide zayıfladı diyorlar, bu kadın hep zayıftı Bence su gibiymis, şu an hiç beğenmiyorum
Fahriye Evcen sizce Yaprak dökümün de güzel miydi?
Alnı da şu an daha geniş duruyor gibi geldi bana yanakları küçülttüğü için alnı daha büyük duruyor. Eski hali dışarda önümden geçse, kadına bak ne güzel diye, bakarım gözümü alamam ama şimdiki hali için aynı şeyi söyleyemicem.
Ama haksızlık etmiyim kadına şimdiki hali bence neslihan atagülden Hande erçelden Demet Özdemir ve serenay sarıkayadan falan daha güzel ünlülerin genelini tipsiz buluyorum
Güzel de o saçı niye siyaha boyuyordu? Güzelliğini gölgeliyor siyah saç iyi ki kendi rengini kullanıyor artık. Türkan Şoray’a benzicem diye saçmalamış. Eskiden siyah saçlı olduğu için kadın eskiden de açık tenli olmasına rağmen esmer sanıyorlardı saç rengi değiştiği için ten rengini bile estetikli sanıyor insanlar. Ama kendi rengi açık kumral.
0
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
Estetikli zaten, O geniş yüz o patates burun nereye gitti ilk bölümdeki sen İnsnalarii ergen mi sandın saç renginden dolayı kim estetik sanat😅Ve siyah daha cok yakışıyor kumralla ölü gibi
Estetikli değil mi dedim? İnsanlar ten rengini bile estetik sanıyor dedim ten rengini açtırdı göz rengini açtırdı diyorlar ama öyle açtırmak mümkün olsa herkes açtırırdı ten rengi ve göz rengi zaten öyleydi.
Estetik yüz hatlarında var, teninde veya göz renginde estetik yok esmer bir kadın değil hiç bir zaman da olmadı sadece Türkan Şoray’a özendiği için açık kumral olan saçlarını siyaha boyattırıyordu
karışık yazmışım shjsjc neyse özet geçiyorum tekrar. Bu kadının burnunda yanağında falan zaten estetik var kesinlikle orası doğru, ama imaj olarak saçları da eskiden doğal değil daha genç yaştan saçlarını boyamış bu kadının gerçek doğal hali bilinmiyordu herkes siyah saçlı sanıyordu hatta ten rengine göz rengine bile estetik diyorlar o derece kendini değiştiriyor Fahriye, yani fahriye doğal bir kadın olsaydı keşke o zaman herkes bu esmer kadın estetikle kumrala döndü denmezdi en azından, şimdi yeni yeni boyamamaya başladı. Ben açık renk saçlar seviyorum ama dediğin gibi kumralla ölü gibi durmuş baktım şimdi, bence bunun nedeni kendiyle uğraşıp kendini değiştirmesi, en baştan doğal olsaydı belki de böyle durmazdı. Ama yüz hatlarına estetikli demekte insanlar haklı çünkü estetikli yani bariz belli.
Alışmıştır. Bu ünlülerin %90'i Estetikli zaten. O açıdan ünlü kadınları begenmiyorum bana yapay robot gibi geliyorlar ünsüz estetiksiz kadınlar daha iyi.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Eskiden taştı şimdi normal güzellikte birisi. eski göz sekli ne oluyor tam olarak? Burdaki göz sekli suankiyle aynı degil
Çekik biraz, şu an yüzünü çok gerdigi için küçüldü baya
Alnı da şu an daha geniş duruyor gibi geldi bana yanakları küçülttüğü için alnı daha büyük duruyor. Eski hali dışarda önümden geçse, kadına bak ne güzel diye, bakarım gözümü alamam ama şimdiki hali için aynı şeyi söyleyemicem.
Ama haksızlık etmiyim kadına şimdiki hali bence neslihan atagülden Hande erçelden Demet Özdemir ve serenay sarıkayadan falan daha güzel ünlülerin genelini tipsiz buluyorum
Güzel de o saçı niye siyaha boyuyordu? Güzelliğini gölgeliyor siyah saç iyi ki kendi rengini kullanıyor artık. Türkan Şoray’a benzicem diye saçmalamış. Eskiden siyah saçlı olduğu için kadın eskiden de açık tenli olmasına rağmen esmer sanıyorlardı saç rengi değiştiği için ten rengini bile estetikli sanıyor insanlar. Ama kendi rengi açık kumral.
Estetikli zaten, O geniş yüz o patates burun nereye gitti ilk bölümdeki sen İnsnalarii ergen mi sandın saç renginden dolayı kim estetik sanat😅Ve siyah daha cok yakışıyor kumralla ölü gibi
Estetikli değil mi dedim? İnsanlar ten rengini bile estetik sanıyor dedim ten rengini açtırdı göz rengini açtırdı diyorlar ama öyle açtırmak mümkün olsa herkes açtırırdı ten rengi ve göz rengi zaten öyleydi.
Avrupai saç renklerini beğeniyorum siyah saç beğenmiyorum
Estetik yüz hatlarında var, teninde veya göz renginde estetik yok esmer bir kadın değil hiç bir zaman da olmadı sadece Türkan Şoray’a özendiği için açık kumral olan saçlarını siyaha boyattırıyordu
karışık yazmışım shjsjc neyse özet geçiyorum tekrar. Bu kadının burnunda yanağında falan zaten estetik var kesinlikle orası doğru, ama imaj olarak saçları da eskiden doğal değil daha genç yaştan saçlarını boyamış bu kadının gerçek doğal hali bilinmiyordu herkes siyah saçlı sanıyordu hatta ten rengine göz rengine bile estetik diyorlar o derece kendini değiştiriyor Fahriye, yani fahriye doğal bir kadın olsaydı keşke o zaman herkes bu esmer kadın estetikle kumrala döndü denmezdi en azından, şimdi yeni yeni boyamamaya başladı. Ben açık renk saçlar seviyorum ama dediğin gibi kumralla ölü gibi durmuş baktım şimdi, bence bunun nedeni kendiyle uğraşıp kendini değiştirmesi, en baştan doğal olsaydı belki de böyle durmazdı. Ama yüz hatlarına estetikli demekte insanlar haklı çünkü estetikli yani bariz belli.
Soruya bak aqqq ya yarin neye zam gelcek diye uyku tutmuyor beni
Zam her sene geliyor nesini merak ediyosunuz artık
Yeni yeni estetiğe başladığı dönemler :D
şu an botokstan mimik yapamıyor 😅
Kadın her sene yaşı kadar ameliyata girip o kadar anestezi ile nasıl yaşıyor ya
Alışmıştır. Bu ünlülerin %90'i Estetikli zaten. O açıdan ünlü kadınları begenmiyorum bana yapay robot gibi geliyorlar ünsüz estetiksiz kadınlar daha iyi.
Cansu Dere estetiksizmiş mesela. Onu beğeniyorum
Ay ben hiç beğenmiyorum bu kadını donuk ve sinsi geliyor
Bence şimdi daha güzel olmuş.
Çok donuk geliyor bana şu an burda daha tatlı gibi
bi çekicilik yok masumiyet var
Yüzü değişti