Bugün bir haber gördüm ve sizlerin düşüncesini acayip merak ettim. İnstagram'da yaptığı tatil ve gidip deneyimlediği konaklamalar, restoranlar gibi yerleri paylaşan bir İnfluencer var.
Kaldığı otelde bir durum olmuş. Otele "ben para ödemek istemiyorum, diğer oteller beni bedava konaklatmak istiyor, siz benden para alamazsınız" demiş. Ardından da İnstagram'da otel hakkında şeyler paylaşmış.
"Kaldığım otel çok bakımsız ve eski, yemeklere ve müşteri memnuniyete hiç önem verilmeyen bir otel. Gelip kalmanızı önermem. Genel olarak fiyaskoydu."
Bunun üzerine de ilgili otelden de bir açıklama gelmiş.Devamında da karşılıklı atışma olmuş. İlgili kişi konaklamanın ödemesini yaptığını belirtmiş, yalanlamış. Otelde tekrar;
"son gün çıkış yaparken yapmış olduğu konaklama ücretinin iadesini talep etmiş, ekstra harcamalarını ödemek istememiştir. tarafımızdan kabul görmemiştir. grand yazıcı otel olarak kendisine böylesi bir davetimiz olmamıştır. tahsil edilen konaklama ücreti ve ekstra harcamaları, hepad - her eve bir pati derneği'ne bağışlanacaktır. taraflar bu konuda uzlaşmış ve ortak bir açıklama yayınlayacaklardır."
Bu açıklamayı yapmış. Ne düşünüyorsunuz? :) İnfluencerler bedava konaklamalı mı :)))
Ücretsiz konaklamak isteyen Influencer, kabul edilmeyince karalama çalışması yapmış. Ne düşünüyorsunuz?
Sorun influencerlar değil, sorun markaların kendini etkileyici kılmak için başvurduğu reklam teknikleri de değil. İsteyen gel bedava kal der, isteyen para talep eder, isteyen istediği kurumu kötüler veya över. Fakat bazı şeylerin reklam çalışması ya da karalama olduğu gayet açık olmasına rağmen her reklama balıklama atlayan bir sürü insan var. Bazıları etkilenmese sorgusuz sualsiz ortalık her hafta başka bir ürünü düzenli kullandığını iddia eden influencerlarla dolmazdı. Çok yorum istiyorsanız şikayet var daha yararlı bence. :D
Eğer bir şey bedava ise ücret sizsinizdir bir söz var. Bu "influencer" ları destekleyip hiçbir işe yaramayan normalde kimsenin yüzüne bakmayacağı acizlikteki insanları takip edip bir yerlerini göklere çıkararak onlara bu egoyu siz takipçileri verdi. Ücret siz oldunuz kendiniz ektiniz dünyaya saldınız. Cehaleti kabalığı iğrençlikleri sizler takipçileri olarak onları el üstünde tutarak övdünüz. Bunun en kötü sonucu bu insanların kendilerini üstün görmesi de değil malesef. Özellikle yeni nesil dürüstlüğü aptallık iyi niyeti enayilik sanıyor ve bakıyor ki kabalık cehalet ve iğrençlikler el üstünde tutuluyor onlarda öyle oluyorlar. Berbat bir neslin yolunu sizler açtınız. Sadece kendi çocuklarınızın değil tüm çocukların böyle olmasına neden oldunuz. Bu dediklerimi bir düşünün. Sizin yüzünüzden kızlar dürüst düzgün erkekleri "sıkıcı" bulup magandalara kaçıyor. Bunlar yüzünden erkekler temiz namuslu kızları "aptal" bulup vamp kızlara bakıyor. Bir nesli ve muhtemelen tüm gelecek nesilleri insanoğlunun tüm erdemlerini doğrularını sizler mahvettiniz ve yerine iğrençlikler bıraktınız. Kendinizle şimdi de gurur duyuyor musunuz acaba? Devam edin böyle insanları Kerimcan gibileri takip etmeyi, Survivor gibi yarışmalarda en çok bağırıp çağıran uyumsuz insanları desteklemeye devam edin. Eserinizle gurur duyabilirsiniz ileride sakın çocuklarınıza kızmayın Kerimcan ve benzerlerini nasıl alkışlayıp komik bulduysanız çocuklarınızıda aynı şekilde komik bulun tamam mı? Kendinizi alkışlayabilirsiniz şimdi aferin size...
Günaydın günaydın günaydın.😁😁😁 Atalarımızın bir sözü vardır her şeyin bir adabı usulü vardır diye hatırlarsınız belki. Öncelikle kim olursan ol isterse dünya yıldızı olsun bu işlerin bir adabı usulü olur ve var. Eğer bir yıldızsınız ve herhangi bir otelde ücretsiz konaklıyıp yemek içmek istiyorsanız bu gibi bu gibi durumlarda PR Bölümü İlgilenir ve Kalıncak otelle iletişime geçilir gerekli bilgi alışverişinden sonra Uzlaşılır , ya da Uzlaşılmaz buna göre yol alınır her iki taraf için geçerli olan budur. Kaldıki böyle durumda kurumsal bir şirketsiniz ve siz birisini ücretsiz ağırlamak istiyorsanız tanınmış. O kişi ile öncelikle bir sözleşme imzalarsınız karşılıksız konaklama için. Bahsettiğiniz kişiyi tanımıyorum ama Türkiye’de herhalde böyle edepsizlikler çok kendini bir yıldız sanıp yıldız yerine koyup böyle fırsatçılık yapmak bizim kültürümüzde olmayan bir alak bizim toplumuz hiçbir şekilde böyle bir davranışı kabul etmez. Şimdi yasal süreç başlamıştır 0,03 TL tasarruf yapacağım derken başına öyle güzel biberi almış ki sormayın. Şimdi otel tazminat davası açar güçlü ve kurumsal bir şirket şimdiden ona kolay gelsin, bakalım kendini nasıl kurtaracak.😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀🌹🌹🌹🌹
Kendini zeki sandı sanırım hahaha rezillik tamamen bir fiyasko şimdi bunun gibilerinin attığı oltaya koşan balık çok olup o otelde bilmem kac kişinin ekmeğine mani olacak Allah böylelerine fırsat vermesin umarım Adalet yerini bulur haklı olan taraf kazanır yani otel yönetimi 🤷♀️ Zenginler böyle zengin oluyor demek ki ama insanliklarini yerler altına alarak...
Ay bu yeni nesil sosyal medya ünlüleri kendilerini iyice bisey sanmaya başladı ona yanıyorum. Böyle nerde saçma sapan insan nerde boş gezenin boş kalfası para da onda ıvır zıvır da onda. Şu bomboş kafaya bak. Elalem seni beleşe otelinde konaklatmak zorunda değil adamlar seni çatışmamış sen gitmişsin cirkefligin de en ucuzunu yapıyorsun. Iğrenç bisey yani. Bide insanlar senin cirkefligini kabul etmeyince daha da ucuzlasip çamur atmaya kalkıyorsun. Insanlar da böyle kapak ediyorlar. Böyle boş insanların ünlü edilmesi çok saçma geliyor ya. Çok var bunlardan çok. Ama bu kadar gereksiz insanların bu kadar çok gundem edilmemesi gerektiğine inanıyorum. Bu da onlar için bi şekil prim oluyor çünkü bizde böyle onları kaileye almış sayılıyoruz. 🤷🏻♀️
Insanlar bunu asla anlamıyor ışte. Birini karalamak çok kolay. Mesela kadın diyelim ki unlu bir erkeği bitirmek mi istiyor. Taciz etti , siddet uyguladı dese öyle bir olay dahi olmasa erkeği bitiriyor. Ha bu demek değildir uygulanmıyor ama suistimal çok ediliyor. Sırf karşılık almadı diye sırf bu olayda yaşandığı gibi para vermemek adına cirkeflesen insan çok. Iş hukuku dersi hocamız bir olayı anlattı. Kız öğrencinin biri ışte hocasının onu taciz ettiğini söylemiş. Adam karısından boşanmış dava sürecinde çok yıpranmış mahkeme hocayı haklı bulmuş. Işte hocamız da artık öğrenci gelince odanın kapısını açık bırakıyoruz kapatmiyoruz demişti Bu tip insanlar yüzünden gerçekten mağdur olan insanlara acaba diye yaklaşıyor insan
Midem bulanıyor artık şu Influencer kelimesinden de maymuna benzeyen 150k artı takipçisi olan kendini fenomen sanan insanlardan da profiline bakıyorsun kendine veya başkasına kattığı hiç bir şey yok ve bu insanlara da millet para kazandırıyor, firmalar sponsor oluyor ve şu lüks hayatı hiç haketmeyen mal sürüsünün yaşamasını sağlıyor. Ondan sonra otele gitmeyin ben istesem oteller beni bedavaya da konaklatır gibisinden dağları, dereleri ben yarattım moduna girmeler. Gerçekten nasıl bir döneme geldik anasını satayım her gün başka bir saçmalık..
3
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Firmalar sirketler bunlara prim veriyor yapmamalari lazim. simariyorlar. kimin nerden geldigini nasi bi karaktere sahip oldugunu ac gozlu olup olmadigini anlayamazsiniz. Ya bir serum alim dedim gecen gun karar veremedim biri ovuyor digeri begenmiyor baska marka soyluyor. Herkesin cildine iyi gelen farkli olablr bunun reklami olmamali bence. Gecen instada birini gordum İzmir depremi olmus bu kadinda ev hanimi surekli pasta temizlik vs urun tanitimi yapio. O kdr insan öldu depremde kadin habire link biraktim diyor nasi sinirime dokundu anlatamam. Para bu kdr mi tatli ya? Bence firmalar kusura bakmasin ama aptallkk yapiyorlar akli olan o insanlara inanmaz. İnanip alan varsa bilemem. Ama bi insan herseyden once degerlerini unutmamali insanligini unutmamali durust olmali. Prim vermemeleri gerek bu tur insanlara
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Eee bu tiplere bedavadan urun gonderiyorsunuz. Alisiyorlar bir zaman sonra. Her seye bedava gozuyle bakar oluyorlar. Bunlari bu hale getirende bu sistem degil mi? Ben esek gibi calisip kendi paramla alamadigim urunler bunlara bedaya gidiyor. Ne ozellikleri var? Ustune urunler bedavaya geldigi gibi bu reklamlardan az para da kazanmiyorlar. Alismislar ordan bedava, burdan bedava. Ben sana hayatinin tatilini yasatayim sende sayfanda 30 sn reklamimi yap. Vallahi benim nazarimda bu reklamlarin hicbiri işe yaramiyor. Hatta daha da soguyorum. Trendyoldan falan son 2 yildir alisveris yapmiyorum. Gina geldi reklamlardan, bu fenomenlerin habire link link paylasmasindan. Ters tepiyor benim gibiler icin. Hayir bir de koskoca markalar, yillarin sirketleri reklam yaptirmak icin fenomenlere mi kaldi bunu da anlamiyorum.
Ahaha böyle bir rezalet olamaz gerçekten. Kendini fenomen, influencer ya da youtuber gibi saçma sapan etiketler altında durmadan sponsor ve destek bağışı almaya çalışarak tanıtan yüzsüz ve yalancı insanlara yerinde bir açıklama olmuş. Karalamaya onun gibi zekâ seviyesi düşük takipçileri inanır. Keşke işletme sahipleri bu beynini kullanma yetisinden mahrum kalmış influencer bozuntusuna dava açsaymış.
Bunlar da resmen BELEŞÇİLİK'in adını influencer koymuşlar. Çağımızın beleşçiliği işte. Vasıfsız, karaktersiz insanlar çoğu. Hayatı beleşten yaşamanın, bir iki reklam yapmanın marifet olduğunu zannederek asalak gibi yaşıyorlar. Ezik gibi görüyorum çoğunu. Kendilerine influencer denince gurur duyulacak bir vasıf edinmiş olunmuyor yani 👍
Yazıcı otellerinde çalışmış bir kişi olarak söylüyorum, herkes parası neyse verip kalıyor. İkramlar indirimler tabi ki oluyor ancak komple ücretsiz bir konaklama mümkün değil. Prensip meselesi tabi, mutlaka ücretsiz konakladığı yerler oluyordur. Zaten herkes parasını verip kalması lazım. Bir hizmet satın alıyorsanız karşılığını vermelisiniz. Hem orada çalışan insanları her şeye koşturacaksınız, hem bin türlü naz yapacaksınız, hem de parasını vermeyeceksiniz. Yapmayın Allah aşkına.
Bunlar butiklerin bedava mal gonderip reklam yaptirdigi influencerlardan degil mi yukari kaydirip alabilirsiniz şöyle güzel böyle güzel diye ayrica neden takip ediyorlar onu da anlamis degilim hic samimi degiller onlarin lafina inanip urunleri satin alan geri zekalilar cok maalesef
Adını ilk defa duydum sanırsın sibel can. Otelin dediği çok doğru sonuçta biz davet etmedik diyor. Haklı. Davet etse zaten çağırırken der ki gelin misafirimiz olun. Kendi isteyerek gittiğin yerden kim olsan paranı öder çıkarsın, böyle yapmakta ayıptır. Param yoksa da asla tatile gitmem resepsiyonda da ağlamam zırlamam.
şu kadar takipcim var bu kadar etkiliyim diyerekden restaurant ve otellerde deneyimlerimi yazacagim bunun karsiliginda odeme yapmayacagim hatta para dahi isteyen sarlatan dolu memleket :) hatta birde erkek menager i olur ( sevgilisi ) yiyip icecek sonrasinda odemeyecek :))))
Bildiğim kadarıyla bedava olma sebebi oranın reklamını yapıp daha çok müşteri çekebilmek. Bunun içinde fazla takipçin olması gerekiyor. Bu kişinin yaptığı terbiyesizlikten başka bir şey değil böyle tipleri birde fenomen yapıyorlar. Yaptığı saygısızlık bence
Boyle cingenler asalak gibi yasamaya alismis iste. Layn sie diye kovacan bu amipleri 😀
Bizim otele de gelirdi unluler falan bi afra bi tafra offf yok odama playstation istiyorum, yok odama cicekler koyun. Senin odani skim dememek icin kendimizi zor tutuyoduk 😀
Hayvan demeye uyaniyorum cunku hayvanlar bile bu kadar terbiyesiz olamaz. poponu kaldırmışlar. Istedigi olmayinca kaşarlık yapıyor. Milletin ekmegiyle oynuyo. Kimse onu ücretsiz konaklatmak zorunda degil. Sacma sapan insanlara rant yaptirirsa Türk milleti daha neler kimler cikacak tepemize.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Ben gerçekten artık insanların para için daha neler yapabileceğine inanmıyorum Ben de bir fenomenntakip ediyordum kadın bir marka nuddle yedi beğenmedigini söyledi sonra o marka ona sponsor olunca kararını degistirdim çok guzelmis dedi nasıl bu kadar alcalabilirler anlamıyorun sonuçta sizi seven insanlar sizi takip ediyor para için onları yanlış yönlendirmek ne demek
İyi olmuş, çünkü bu boş beleş fenomenleri başımıza bela eden boş hayranları utansın hadi ünlüyü oyuncuyu geçtim hayran oluyonuz da bunlara niye hayran oluyonuz la, ekmek elden su gölden yattığı yerden hiçbi iş yapmadan para kazanıyolar işçiler de çabalasın ki alın teriyle para kazansınlar, bu arada kültürlü görüncem diye influencer demek de baya komik durmuş 😂
Bence win-win bir durum. Grand Yazıcı oteli bilen bilir, bilmeyen de duymuş oldu. Buket Güler de muhtemelen takipçi sayısını arttırmıştır. Şimdi baktım 282 bin takipçisi var. Reklamın iyisi kötüsü olmaz. Dağılabilirsiniz 😁
Yanıltmayı sever korkaklar niyetini açık açık belli etmeyenler. Her konuda böyle. Beleş yaşamayı sevdiğini saklamak için yanıltırlar konuyu suçu başkasına atarak. Sonuç değişmez beleşcisin! Süsleyip püsleyince değişmez gerçek.
Bunu takop eden 300k takipçi böylece kendilerinin aptal yerine konulmuş olduğunu umarım anlamışlardır.. Otelden bedava tatil yaptırınca çok güzel.. Para isteyince berbat.. takipçileri hala begeniyordur paylaştıkları. Devam etsinler :)
Otel davet ediyorsa, gel bizim reklamımızı yap gibisinden bedava konaklarsın zaten. Kaldı ki böyle bir durum da yok ortada. Otelin davranışı doğru geldi bana.
benden para alamazsınız , ne demek lan ge ri zekalı sen kimsin? Ma la bak ya :D adam salak mı seni bedava ağırlayacak. San ki devlet başkanı ya da sanatçı
Zoruna gidiyor bedava reklam yapamam kafasında. Beleşçi işte. Basit korkak fırsatçı. İnfluncerlik bir meslek değil hobiydi mesleğe çevirenler böyle bedava iyiliği kendini kullanmak olarak görüp karşılıksız bir şey yapamayanlardır.
@çiçekçiikızzz Afedersin ama iyice bokunu çıkardılar. Terbiyesizlik. Bir de utanmadan alamazsını demiş asdasda ya sabır :) Sanki gittiği otelin onun reklamına ihtiyacı var. Üç kağıtçı şerefsizler bunlar. Kedi ulaşamayacağı ciğere mundar der hesabı
İşte öyle düşündükleri için kendilerini haklı görüyorlar senin reklama ihtiyacın var bi de beni beğenmiyor diye küçümseyici böyle paylaşımlar yaparlar insanların aklı olsa kötüleyenleri bu kadar normalleştirmezler. Sana kötü olan başkasına iyidir sanamı kalmış milleti yönlendirmek. Kendilerini çok güceltmiş takipçileri olunca söz sahibi olduklarını sanıyolar oysa takipçilerin senden salakki bunun farkında değil.
Ay g ö t ü m bunlarda kendini bi 💩 sanmaya başladı, o firmanın senin gibi birinin reklamına ihtiyacı yokki tenezzül etmez. Üç beş takipçi satın alıp birkaç yoklukta ki erkek yürüyünce ne oldum delisine dönüyor Allah'ın kezbanları.
Bence Otel Müşterileri ile konuşmalı olumlu öneriler için bedava bir etkinlik veya içinde çeşitli şeyler olan bedava hediye sepeti vermeli. Bu sayede 1 kötü yoruma karşı 50 iyi yorum alarak buket Güler pes ettirilebilir.
Karaladığı otel de Grand Yazıcı. Uludağın en iyi otellerinden. Kaldığı otelin eskiliğinden falan bahsederken, oraya gitmiş olan insanları hiç düşünmemiş mi acaba?
Yani bu ve bunun gibi aptal insanları izleyip hem para kazandırıp hem de bir b*ka yarıyorlarmış gibi hissettiren herkese bravo ya. Şunları izlemeye harcanan vakte yazık yani
sosyal medya kendini bir halt sanan insan müsveddelerinin ego tatmin mekanı olduğu için gayet doğal bir durum. umarım işletme zarar görmeden kurtulur şu zamanda böyle geri zekalılarla uğraşmak bir de iftiraya uğramak hiç te iyi olmaz.
Biz bilemeyiz ki kim haklı? Biri öyle demiş, diğeri böyle. Ama ben şahsen grand yazıcı otel yerine. dünya markasi otelleri tercih ediyorum. Yerli marka otellerde standartlar malesef düşük.
y kuşağı yani benim olduğum kuşak emek sarfetmeden bir şeyler kazanmanın , yemenin derdinde. x kuşağı zaten dibin dibi. yazık memleketimizin geleceğine
Daha önce grand yazıcı otelde konaklama fırsatım olmuştu. Ben çok memnundum ve asla yazıldığı gibi durumlar olmamıştı. Çamur at izi kalır. Böyle kahpe insanlara hiç tahammülüm yok.
Kim olursa olsun aldığı hizmetin karşılığını vermeli sen tatil yapacaksın diye işletmeci senin giderlerini karşılamak zorunda değil adama güvenerek mi tatile çıkıyorsun terbiyesiz kadin
Açgözlülükten ve yüzsüzlükten Allaha sığınırım. Daha ne diyeyim 🤷♀️
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bu influencer ile alakalı değil, klasik kadın iftirası. Kadınlar istediğini elde edemeyince hep böyle iftira atarlar. Kadınlığını kullanıp avantaj elde edemeyince çoğu kadın böyle oluyor. Yapacak bişey yok.
İnfluencerlar ın vatana millete ne katkısı var ki bedava konaklasın ne gibi bi özelliği var bunu hakedecek.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Böyle insanlarin g*günü kaldiranlar onları takip edenlerdir bu tarz insanları beğenip paylasmak aaptalliktir sözüm burdan dışarı tabiki bu ve bunun gibi insanların prim kasmasina izin verilmemeli
Otel parayı hayvanlara harcayınca sempatik mi olacak şimdi? Reklam için bir sürü influencera yapıyorlar bedava bir sürü şey.. bence olay bundan ibaret değil