
Yeter ki güzel çıkayım, herkesi harcarım!
Hayır, herkes güzel çıkmamışsa fotoğrafı paylaşmam.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Genelde ilk başta sadece kendime bakarım sonra diğer kişilere 🙈 ben güzel çıktıysam paylaşırım 🤭 bu huyumu değiştireceğim çok çirkin oldu böyle yazınca valla 🤣
Yetersiz karaktere sahip olanlar harcamaktan çekinmez, tıpkı harcayabileceğini söyleyen diğer yorum yaoanlar gibi. Onların aksine arkadaşlarımla çekildiğim fotoğraf genel olarak iyi olmamışsa mutlaka silerim, herkesin iyi göründüğü bir fotoğrafın olmasını sağlarım.
Genellikle arkadaşlarımda saçma saçma pozlar verdiğimiz için maksat güzel çıkmış çirkin çıkmış değil de ayyyy kanka saklayalım hesabı oluyor. Fakat netlik sorunu olabilir. Çünkü bazen gülmekten düzgün tutamıyoruz telefonları 😁
Cevap
19Cevap
Ben zaten çoğu fotoğrafta kötü çıkıyorum da böyle bir fotoğraf paylaşan arkadaşımla arkadaşlığı keserim.
Ben güzel çıktığım halde fotoğrafta kötü çıkan varsa fotoğrafı paylaşmam. Bence fotoğrafın güzelliği harcanıyor.
Güzel çıkarsam harcarım valla fotojenik değilim çünkü
Herkes güzel çıkmamışsa paylaşmam. Ayrıca Şükrü de kötü çıkmış sayılmaz bence 😄
Birincisi Busra Develi fotografta guzel cikmamis
Ikincisi Sukru Ozyildiz bu haliyle bile yakisikli. dd
Ucuncusu harcayacak arkadasim bile yok.((
Kendi de iyi çıkmamış ki... Herkesin iyi çıktığı fotoğrafı paylaşırım.
Fotoğraf seçme konusunda başarısızlık. hep hepimizin en kotu ciktigi fotoğrafları secmisimdir.🙈🙈
Adamın kötü hali bile daha etkileyici kız bildiğin leş 😒
Genelde bizim arkadaş grubu harçar ama ben herkesin guzel olduğu fotoyu secerim
bunlarla hiç ilgilenmem
Böyle arkadaşım olsa bozdur bozdur harcarim
Herkes güzel çıksın öyle daha iyi yaa zksmsknd
Hayır, herkes güzel çıkmamışsa fotoğrafı paylaşmam.
Güzel çıkmayanın menuniyesizligi beni üzer.
Hayır ikimiz de güzel çıkmalıyız
Adam her haliyle yakışıklı problem yok bence
Acırsam anam avradım 🤣🤣
😂😂😂😂gözünün yaşına bakmam
Eveet hemde hiç acımadan 😂
Bence ikiside güzel çıkmış
✨
Babamı bile jarcarım
aslında günümüz insanlarının özeti
Ben harcanmam ki zaten hep kötü çıkarım
Herkes güzel çıkmalı sadece ben değil tabiki
harcamam
Fark etmez
Paylaşmam
Erkekler ve kadınların farkı
Harcamamak gerek
Harcarim
Olabilir yani nasıl çıktıma bağlı.
Öncelik benim
Yok ben genelde sormadan paylaşmam
Acımam 😄
aslaa
benim hesabımda paylaşılan beni ilgilendirir
Herkes güzel çıkmalı
Harcamam
Paylaşırım
fark etmez
Yazık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?