Kızının ilk reglini kutlayan Ceyda Düvenci'ye tepki yağdı! Regl kutlamak utanılacak bir şey mi?

Kızının ilk reglini kutlayan Ceyda Düvenciye tepki yağdı! Regl kutlamak utanılacak bir şey mi?
Kızı Melisa'nın ilk reglini sosyal medya hesabından duyuran ve bunu kutlayan Ceyda Düvenci'ye tepki yağdı. Paylaşımı gören insanlar ikiye bölündü. Bir kısım reglin utanılacak bir şey olmadığını ve kutlanılması gerektiğini ifade ederken diğer kısım bunun gizlenmesi gereken bir konu olduğunu belirtti. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Bu gönderiyi Instagram'da görüntüleyin
Regl kutlanmalı, özel bir gün.
Regl kutlanılacak bir şey değil, gizlenmeli.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Kızının ilk reglini kutlayan Ceyda Düvenci'ye tepki yağdı! Regl kutlamak utanılacak bir şey mi?
Cevapla