Son derece iyi buldum.. Ozellikle unlulerde ismail balaban ve melis tezer performansiyla one cikti.. Ismail balaban ve melis tezer disindaki isimleri diger bolumlerdeki performansiyla gorecegiz. Gonullulerde;Resat, steven, emin, poyraz gibi isimler on plana çıktılar. Bu dortlu ilk bolumdeki performanslariyla birbirlerini ne kadar iyi tamamladiklarini gosterdiler. Hanzade, oylu, sancakay, aleyns gibi isimler kosu parkurunda digerisimler kadar ayn kosu seviyesine ulaşamadılar..Özellikle oyku ve sancakayin nefeslerinin cabuk kesildigini ilk parkurda gorduk.. Sena ve insulin : ) en sessiz isimlerdendi.. Senanin kosusu iyi fakat icine kapanik goruntu sergiledi ayni şekilde insulinde oyle : ) yarismanin ilerleyen bolumlerinde psikolojik ustunlugu kaldirirlarmi soru isareti.. Hayrettin, baris, batuhan gibi isimler takima liderlik etmeye calisiyorlar ozelliklede batuhani bu manada biraz onde gorduk.. Isim secmede zorluk yasamiyorlar ve cabuk organize oluyorlar.. Ama gonullulerdede;Resat, emin, steven, poyraz gibi bu dort ismi seçmekte zorluk yasamayacagini dusunuyofum gonullulerin.. Unlulerin işi biraz daha zor cunku ismail balaban ve melis disinda performans olarak bu isimlere yaklasan isimler olmadi.. Batuhani ilerleyen bolumlerde tekrar gorelim diyorum.. Cemal Hunal'ida goremedik performans olarak fakat ada yasantisinda bu şartlarda neler yapilabilir iyi biliyor bu bulundugu takıma psikolojik olarak iyi yansiyabilir.. Performansini arttirirsa eger ilerlemesini iyi görüyorum.. Cagri Atakan sessizdi bulundugu ortama uyum saglamak isteyen cekinmeyen bariscil bir kisi görüntüsü verdi.. Ikinci bolum fragmaninda oykunun karsi takimin ilaydayi kendilerine disladiklari icin gonderdigini söylüyor.. Oysaki gonulluler gonderilecek en uygun ismi secti.. Ilayda su yarisi disinda yarismadi ve oldukca pasif görüntü verdi.. Gonullulerde ayse aleyna sena gibi isimler ilaydaya gore birkac adim onde ve en uygun ismi sectiler.. Erken eleme izleyecegiz survivorda ve ilaydanin en guclu eleme adaylarindan biri olacagini dusunuyorum..2 yeni arkadas daha katilacak, kim bunlar gorecegiz : ) Favorim batuhandi en basindan beri ama performansiyla soru isareti birakti kafamda.. Hirsli istekli arzulu liderkik etmeye calisiyor ilerleyen bolumlerde izlemekte fayda var bakalim : )
Spor desen değil. Izlerken birşey kazanır mısın.. Hayır Bugüne kadar ki yarışmacıların seviyesine bakınca full zaman kaybı.. Kac yıldır aynı muhabbetler.. İzlemedim. Izlemem de :)
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
İzledim ünlüleri tutuyorum her zaman ki gibi kişisel olarak ta batuhanu destekliyorum terbiyeli çocuk gıcık olduğum takım gönüllüler her zaman ki gibi orada koca totolu bir adam var totosu ekranı kapattı 😂 maşallah ne büyük kabağı var 😂😂