Bir süredir İtalyan sevgilisi Guido Senia'dan ayrıldığı konuşulan Şeyma Subaşı, iddiaları doğruladı. Mesafelerin ilişkinin daha uzun sürmesine engel olduğunu belirten Subaşı, "O başka ülkede ben başka ülkede o yüzden ayrıldık" dedi.Ayrılık haberlerini doğrulayan Subaşı 'Aramızda bulunan mesafeler ilişkinin daha uzun sürmesine yetmedi, o başka ülkede ben başka ülkede o yüzden ayrıldık. Kötü bir ayrılık değil ben istedim" dedi.Subaşı faturaları ödemekten sıkıldığı iddialarına ise "İnanmayın böyle şeylere. Kendisi çok iyi kalpli birisi. Sadece ayrı kaldık benim kızım var burada olmak zorundayız ne kıskançlığa gerek var ne başka şeye" açıklamasını yaptı.(Mynet)
Kıskançlık güzeldir yerinde ve dozunda olursa. Aslında severim kıskanılmayı. Sevildiğimi, o ilişkiye ait olduğumu düşünürüm kıskanıldığım zaman. Bazen; kıskançlığın, güvensizlikten kaynaklandığını savunsam da şu bir gerçek ki;her kıskançlık güvensizlik değildir. Ama aşırı kıskançlık güvensizliktir. Aşırı, yersiz kıskançlık hoş değildir. İlişkileri bitirir. Çirkin ithamlar hoş değildir. Uzak mesafenin olduğu ilişkiler de uzun ömürlü ve kaliteli olmuyor. Şeyma Hanım'a mutluluklar diliyorum bundan sonraki hayatında 🌺
Bu kız gerçekten ya aklını kullanamıyor ya da bizimle eğleniyor (ağam bizimle eylenii) 😂 Sen gül gibi çocuğu eften püften sebeplerle bırak gel bir de açıklama yap. Önce faturaları bahane et sonra uzak mesafe de (Derhal burayı terk et kardeşim) 😂
Parasını kadın veriyor herşeyini ödüyor birde kıskançlık mı yapiyor 😅😅😅 Bu kadın neden kendine bunu yapiyor acaba. Rezillik. Bir kızı var ve kızı ile yakın bile değil çocuk için berbat bir şey. Bazıları anne olmasın ya...
Cinsel hayatlarının on planda olduğunu düşünüyorum gerçekten aşk olsaydı arada farklı gezegenlerde bile olsa bir şekilde olurdu. Bunlar birbirlerinden sıkıldi. Ayrıca uzak mesafe ilişkisi olmasına rağmen sürekli birliktelerdi zaten bu bahane işte