Çocuklar Duymasın'ın Duygu'sundan hamilelik pozu siz olsaydınız bu tarz paylaşımlar yapar mıydınız? Bence saçma bu tarz paylaşımlar çünkü o en özel duygu ve olay insan için özel kalmalı... #invictus16 💫🍀
8 aylık hamile olan Çocuklar Duymasın'ın Duygu'sundan hamilelik pozu! Siz böyle bir resim çektirip paylaşır mıydınız?
Fotoğraf çekinmek için öyle biz poz verilmiş yani pek de özel bir an sayılmaz. Ben vermezdim ama verene de niye veriyor diye sormak anlamsız geliyor, canı istemiş yapmış işte.
Fotoğraf çektirmeyi çok seven biri değilim ama gayet normal hatta oldukça tatlı bir poz. Yani bunu gerçekten ayıp falan bulan varsa tedavi olması gerekiyor
Allah bağışlasın, analı babalı büyütsün ama eşim olacak kadın o şekilde zaten karın bölgesini açmayacağını bilir. Ben de bu genişlikte değilim. Biraz edep yahu..
Rabbim kolay doğum nasip etsin. Analı babalı büyütsün, sağlıcakla alsınlar sağlıcakla büyütsünler çocuklarını inşallah. Ben bu şekilde bir resim paylaşmazdım. Herkesin kendi tercihi 🌺
Nedense bir çok insan dünyaya üstün bir varlık getirecekmiş havasındalar altı üstü bir insan yavrusu, afrikadaki aç bebekleri bu kadar önemseseler keşke