Annem de acaba aynı fikirde mi benimle 😂 diyorum tabii. Ben: Ne güzel hayırlı bir evlat doğurmuşsun anne. Annem: He pek hayırlısın maşallah git bana çamaşır sepetini getir. 😂😂
Böylesi bir dünyaya ve böylesi bir döneme denk gelmem konusunda size kırgınım diyorum ki havada yastık şovun başlangıcını açıp kaçıyorum sonra. 😶😁 Canımın canı beni en uzun gecede doğurmuş, nasıl demeyeyim ki, nasıl övmeyeyim ki kendisini, bir de hastaneye de yetiştiremeyecekleri için evde doğmuşum. :/ Resmen eziyet üzerine eziyet olarak gelmişim. :/ :D
Ne neden doğursunuz diyorum ne de ne güzel.. Varlığımın ve dünyaya gelme sebebimi biliyorum. Şükür ediyorum böyle bir baba ve anneye sahip olduğum için.