Selam, Geçtiğimiz haftalarda geçinemiyorum diyen Demet Akalın bu gün iki spor aracıyla Nişantaşi'nda görüntülendi! Akalın, yaptığı açıklamada konserleri iptal olduğu için geçinemedigini belirtti. Bunun üzerine Akalın eşi Okan Kurt'la iki ayrı lüks araçla Nişantaşı'na geldi. Ne düşünüyorsunuz? Şahsen bence yaptığı açıklama samimi gelmemişti zaten. #Magazin
"Geçinemiyorum" diyen Demet Akalın iki lüks araçla Nişantaşı'nda görüntülendi! Bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Demet Akalın’ın geçinememesinin sebebi budur arkadaşlar!
Demet Akalın 2017 yılı Nisan ayında Acarkent’te yaklaşık 1,5 dönüm arazi üzerinde kurulu 7+2 bir villa satın aldı. Bildiğin konak yani... Bu alışveriş için bankadan 5 milyon dolar kredi çekmişti. O günkü kura göre, o paranın karşılığı 18 milyon TL ediyordu. Demet Akalın krediyi çektiğinde bir Amerikan doları 3 bin 600 Türk lirasıydı. Dolar yükseldi yükseldi, bugün bir amerikan doları 6.8 Türk lirası civarında… Hatta bir ara 7 lirayı dahi gördü ve Demet Akalın o kredinin taksitlerini hala bankaya dolar olarak her ay ödüyor…
Şarkıcı asıl parayı yıllardır konserlerden kazanıyor… Salon konseri, açık hava konseri, düğün, nişan, bayi toplantısı gibi ekstra işler ve yazları plaj konserlerinden önemli bir kazanç elde ediyor… Hatta, bu işten Türkiye’de en çok kazanan kadın şarkıcının o olduğunu söyleyebilirim… Virüs salgını nedeniyle sosyal hayat durunca ve tüm konserler rafa kalkınca şarkıcının kazancı da durdu…
Demet’in, çıkardığı albümler çok dinleniyor; tamam ama onlardan telif geliri olamaz çünkü, o sadece söylüyor, Söz yazarı, veya besteci yani eser sahibi değil… Ve elbette her ay yaptığı ödemeler sadece ev kredisi de değildir, harcamalar biter mi?
Kocası Okan Kurt’u tanıyorum, eşine büyük değer veriyor. Ama onun işleri de baba şirketinin iflas etmesinden dolayı sekteye uğramıştı, Hal böyle olunca, ünlü şarkıcının “Geçinemiyorum” demesini normal karşılıyorum.
Agziniza saglik, cok iyi tarafsiz, önyargisiz , GAZETECILIGE yakisir bir aciklama olmus..
Demet Akalin hanimefendi o söhrete, o sana ragmen cok alcak gönüllü, acik dürüst samimi oldugu gibi görünen bir sanatci, onuda degerli yapan, sevdiren bence bu özelligi, eside öyle, tam yakisiyorlar.
Tövbe tövbe... Açta açıktaki insan, günü tok kapatmak için didinen insan elhamdülillah derken bunlar ne kadar da mide bulandırıcı olaylar. Herkes kendine, şahsına yakışanı yapar. Onun da şahsı buna müsaitmiş demekki.
Kadın haklı. Konserlere çıkarken aylık kişisel harcaması 300 binse şimdi 150 bine düştü. Resmen yoksulluk sınırında hayat onun için çok zorlaşmış olmalı biraz anlayışlı olun lütfen.
Ah demet ah bu ülkede asgari ücret kaç para ekmek kaç lira sen acaba bunları biliyor musun? senin bir öğle yemeğinde ödediğin ücretle insanlar 1 ay geçiniyor ah ah..
Padişahlarlar gibi geçinemiyorum demiştir o. Siz yanlış anlamışsınızdır. Yazık yani özel jetiyle Paris'e uçup 20 milyon dolarlık alışveriş yapıp akşamına geri dönmek için artık çok zorlanıyordur. Nasıp büyük bir acı bu, siz anlayamazsınız!
Demekki araç geçinmeni sağlamıyor evet pahalı bir araç ama kendimize göre yargılamayalım bende de var 3 araç ama bunların 3 de hayati bir işlevi var demet akalın ya da onun camiasından olanların 10bn liraya geçinemiyeceği açık net arabalar veya lüks işleri şart
Demet Akalın'dan nefret ediyorum yalandan boşanmayla malları kurtardılar Şimdi yeni bir mekan açtı kadın hani geçinemiyor du Hani ev kredisi ödüyordu ödeyemiyordu!
"Geçinemiyorum" ifadesi insanların çok klasik yalanlardandır. Kişi çok zengin olsa bile sanıyorum kimse kendilerinden para istemesin gibi kaygılar nedeniyle "Yuvarlanıp gidiyoruz." der mesela.
Her insanın kendine göre maddi sıkıntıları vardır eğer bu çektikleri görüntüler ve demet akalın sözü doğru ise o gün ne yasadida bu sözü dedi derim eğer bu kare çekilmiş ama soru yanlış ise zaten hep şu mazaginler yüzünden ünlüler zor duruma düşüyor deyip sözümü bu şekilde (.) Ile bitiririm.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
Onları zengin eden biziz. Bu hayatı bizim sayemizde böyle yaşıyorlar. Gereğinden fazla prim veriyoruz çünkü onlar da fiyatlarını artırıyor. Talep olmasa böyle olmaz. Dozunda değer verseniz bu kadar lüks içinde yaşayamazlar.
küfür etsen değmezler geçinemiyorum dediği parayla afrikada açlık biter gözleri doymuyor ki düşüncesiz varlıkların satsın arabasını geçinemiyorsa onun parası ölene kadar yeter zaten
Rabim kimseyi yoklukla sınamasın 🤦♀️ çok zor gidip gucciden filan geçinmek 7 bin tl ayakkabilar almak kızının hali çok üzüdü beni ne yapsak bir yardım kampanyası başlatmak lazım
Hava kapalı hadi akalım Samimi değil aynen banada öyle geldi
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Ul n yemin ediyorum gtümle gülüyorum şu an ya demet akalın kim ya kim yani o kim. önüne gelen ünlü oluyor eskiden ünlülerde kültür varsı şimdi o da yok ağzını yamult badana yap ünlüsün
İnsanların hayatları zengin yaşıyolar. Onların yaşam biçimlerine göre onlar geçinemiyor. Sen ben altımıza lüks bir araç alsak, satar geçimimizi sağlarız jdşwkdlwkdle onlar böyle değil
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
O da bir şey mi o iki arabaya ben ancak kcımı silerim😜😎
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Onun parasıyla benim sülalem geçinir be bir arabası eksilmişti o yüzden böyle demiştir
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Gözünü toprak doyurunca doyar sıkmasın bu kadar o güzel canını
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Demette para gani kanka bulsam şöyle bir hatun kaçırmam
Demet Akalın’ın geçinememesinin sebebi budur arkadaşlar!
Demet Akalın 2017 yılı Nisan ayında Acarkent’te yaklaşık 1,5 dönüm arazi üzerinde kurulu 7+2 bir villa satın aldı. Bildiğin konak yani...
Bu alışveriş için bankadan 5 milyon dolar kredi çekmişti. O günkü kura göre, o paranın karşılığı 18 milyon TL ediyordu. Demet Akalın krediyi çektiğinde bir Amerikan doları 3 bin 600 Türk lirasıydı.
Dolar yükseldi yükseldi, bugün bir amerikan doları 6.8 Türk lirası civarında…
Hatta bir ara 7 lirayı dahi gördü ve Demet Akalın o kredinin taksitlerini hala bankaya dolar olarak her ay ödüyor…
Şarkıcı asıl parayı yıllardır konserlerden kazanıyor…
Salon konseri, açık hava konseri, düğün, nişan, bayi toplantısı gibi ekstra işler ve yazları plaj konserlerinden önemli bir kazanç elde ediyor…
Hatta, bu işten Türkiye’de en çok kazanan kadın şarkıcının o olduğunu söyleyebilirim…
Virüs salgını nedeniyle sosyal hayat durunca ve tüm konserler rafa kalkınca şarkıcının kazancı da durdu…
Demet’in, çıkardığı albümler çok dinleniyor; tamam ama onlardan telif geliri olamaz çünkü, o sadece söylüyor, Söz yazarı, veya besteci yani eser sahibi değil… Ve elbette her ay yaptığı ödemeler sadece ev kredisi de değildir, harcamalar biter mi?
Kocası Okan Kurt’u tanıyorum, eşine büyük değer veriyor.
Ama onun işleri de baba şirketinin iflas etmesinden dolayı sekteye uğramıştı,
Hal böyle olunca, ünlü şarkıcının “Geçinemiyorum” demesini normal karşılıyorum.
Allah yardımcısı olsun.
Agziniza saglik, cok iyi tarafsiz, önyargisiz , GAZETECILIGE yakisir bir aciklama olmus..
Demet Akalin hanimefendi o söhrete, o sana ragmen cok alcak gönüllü, acik dürüst samimi oldugu gibi görünen bir sanatci, onuda degerli yapan, sevdiren bence bu özelligi, eside öyle, tam yakisiyorlar.