Larissa Gacemer: Çocuk sahibi olamıyorum, kötü yorum yazmayın! Siber zorbalara ne söylemek istersiniz?

Larissa Gacemer: “Bana sürekli neden çocuk yapmıyorsun diyorlar. Çocuğum olmuyor. Allah beni böyle yaratmış. Yine de denedik Burak’la ama olmuyor. Eşim bunu kabul etti, ben de bu duruma alıştım. Kötü yorum yazmayın artık.” diye açıklama yaptı. Şahsen ben çok üzüldüm Larissa’ya yapılan bu çirkin yorumlara. Eşi Burak Gacemer ise, “sen bana yetersin ❤️“ diyerek eşini destekleyen bir yorum yaptı.
Larissa gacemer
Larissa gacemer
Larissa Gacemer: Çocuk sahibi olamıyorum, kötü yorum yazmayın! Siber zorbalara ne söylemek istersiniz?
Cevapla