Şarkıcı Koray Avcı #evdekal çağrısına dikkat çekmek için sakallarını kesip sosyal medya hesabından takipçileriyle paylaştı. Sakal erkeklerin olmazsa olmazı mı, olmasada olur mu?
Koray Avcı 12 yıl sonra sakallarını kesti. Siz erkeklerdeki sakal modasını nasıl buluyorsunuz?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
Epey farklı olmuş alışmıştık kaba sakal görmeye adamı... sakal tabiki severim yakışıyor çoğuna.
Koray Avcı bu değil miydi ya
Nefes almıştır cildi, arada kesmek lazım papaz gibi dolaşmanın bir anlamı yok 😄
Sakal bizim makyajımız gibi iyi hissettriyor bizi :D
Abi sakalımızı kestiğimizde harbi tavuk götü oluyoruz y
Ben de çıkmıyor ama Türkiye de üzücü olarak sakal modası var keşke olmasa. :D
Bu kim nitelikli dolandırıcılık bu. bir de kızlara diyorsunuz :))
Eşime sakalliyken asık olmuştum nikahta sakalini kesti bu ne dedim 😂😂😂 o gündür adamcağız sakalini kesmiyor
Mühendislik öğrencisi gibi olmuş 😂😂😂
Yaşlanmış ya 😂😂 sakal çoğu erkeğe yakışmaz ama
Küçücük suratı varmış adamın.
Sakalsız erkek her zaman tercihim
Niyeki
@Zortaryus iğrenç birşey
Batıyo diye mi
@Zortaryus görüntü olarak
Sakalsızda memur gibi ama
@Zortaryus olabilir ama sevmiyorum
Geri uzatsın mk ciddiye alamıyorum djdjdlsjdld
Sakalsız tipsiz erkeklerin Avutması
Bana her türlü uyar ikisini de seviyoruö
Bu sakalları kesersem biterim
Sakal erkegin makyaji
Adam Acun'a dönmüş.
parlamış...
kesmeseymiş keşke :D
Bu ne oğlım mk skdodk
güzel
bende sakal bıraktım
Sakal daha güzel
10 yas genclesmis