Kerimcan durmazin yeşil kürklü halini nasil buldunuz? ( Soldaki resim ) 


Normalde insanların kişisel tercihlerine karışmam.. Ama bu tip insanlara acayip karşıyım.. Kadın gibi hissediyorsan git cinsiyet değil kadın ol misal Bülent ersoy gibi veyahut erkek gibi hissediyorsan erkek ol rüzgar Erkoçlar gibi.. Böyle çok çirkin görünüyor.. Iyk. Ayrıca yeşil kürkü de kendi gibi öğğğğk olmuş..
Vay be ne kadar yorum gelmiş bomba soru olmuş bu
Arkadaşlar çok rica ediyorum paylaşım yapacağım 2 xper diyor. Sabahtan beri saçma sapan şeylere görüş yazıyorum değişen birşey yok bir eig meig neyse birşeyler yapında su kardeşiniz olaya dahil olsa. Dilenci değilim varsa bir 10 lira yemek parası :D
Ayhh çok güzel buldum kız ayool
Cevap
193Cevap
Yazık anasına, babasına!
Böyle evladım olsa "Pipime dava açardım"
+1 veren o güzel yürekli kardeşlerime sevgiler. Cansınız siz ❤
- veren topitoptur kardeşim😊
@_Osmaniyeli_
Iskenderun bende
Hemşeri sayiliriz😄
Eh biraz sayılırız 😂
@_Osmaniyeli_ 😄😄
Bacaklar aynı 😂
i.cnnturk.com/.../5745a85861361f264ca47f51.jpg
Allah kızın evladının da erkek evladının da hayırlısını versin diyorum
İnsanların, ne yaptığı beni ilgilendirmez diyorum ama bu şekilde fotoğrafları görünce de, '' bana ne'' deyip geçemiyorum.
Üzülüyorum ve her geçen gün arttıklarını görünce daha da fazla üzülüyorum ve sinirleniyorum!
Ay kız gibi erkeklerden nefret ediyorum
Çok yaygınlaştı
Bu tiplerin tercihlerini gözümüze gözümüze sokarak yapması iğrendirdi
Homofobiden yakınsalarda kendileri insanları homofobik yapıyor
Ulan bayanlar bile böyle giyinmiyor. Adam akıllı giyinmiyo. Bülent Ersoy bile daha iyi. Modanın da giyimin de cinsiyetin de a*ina goydunuz. Başka bir şey değil
Çok kötü yaa bir erkeğin kadın gibi davranmasından tiksiniyorum kalıbının adamı ol be kafdeşim içinde kadınlık varsa ameliyat ol onca para kazanıyorsun yazık
kadın gibi davranmayan gaylerde var.. aynı kadının aşuftesiyle-ciddisi gibi bir ayrımları var. İnsan insandır karakterler tutumları belirler dostum!
Meyvesiz dut ağacı gibi. Bu topuda ünlü yaptı bu millet zengin etti ya dicem birşey yok.
Heybetini gizli tut yiğidim, duruşun çakalları korkutuyor.
KUDURUN. KERİMCAN ADAM GİBİ ADAMDIR
Çekemeyenler aglıyor xD
Adamlık size kaldıysa
Eksiliyen de eksilesin ya ben yakistiramiyorum bı erkeğe bu hali
niye kız ayol ?
@REDHOTLİNE07-4 ben sevmiyorum ama hor da görmüyorum yakistiramiyorum sadece.. eksiliyen sen misin
hayır kuzucum ben niye eksileyeyim ayol.
@REDHOTLİNE07-4 ne biliyim ayol
şaka yapıyorum ayol ben hiç ayol demem ayol :D
@REDHOTLİNE07-4 ayolda herkesin dilinde 😊
ha ha ha ha ne yapayım yaa söz konusu bu topiş oğlan olunca benim de içimden geliverdi :D
@REDHOTLİNE07-4 öyle olsun bakalım
peki sence çekici erkek nasıl olmalı ? gelelim sadede :)
@REDHOTLİNE07-4 evliyim
o da güzelmiş neyse ben voltamı alayım hızlıca :D
@REDHOTLİNE07-4 aynen. 😀
ülkenin şu hale gelmesinden ben utandım bunlar hala kürk peşindeler. bu kerimcanlar çoğaldıkça nesil bozulucak git gide yazık
Toplulumuzda olmaması gereken bir kişilik.. Bunları görüp normalleştirmeye çalışıyorlar.. Sapkınlık!!
İnanırmısın en çok merak ettiğim konu buydu. "Acaba yeşil kürk giyse nasıl durur" diye soruyordum kendi kendime 😂😂
Ülkeye hiçbir katkısı olmayan vasıfsız bir değişik. Sanki çok önemliymiş gibi gündeme getirmeyin şunu.
Yorumlara baktımda tabiki homofobik homofobik yorumlar ve şimdi homofobik olmadığım için yargılanacağım sanırım bu yorumlar
Gerçek kürk giyenlerin ağzına tuvalet terliğiyle vurasım geliyor. Hiç mi düşünmüyorlar hayvanların kürklerinin ne işkencelerle alındığını.
Bu, son derece önemli, konuya baktım 138 erkek 168 kız yorum yapmış. Eksik kalmamak adına suraya yorum atip +2 xperimi de alarak gidiyorum.
Menopoza girmiş sırtında yüzgeç çıkan balık gibi olmus 😄
Bu şimdi Adam mı Madam mı 😂
Neye benzediği belli değil 😎
Insanlarin yasam tarzina mudahale etme kafasini coktan gectim Ben ,,,
Bana bir zarari olmayan insani neden elestireyim...
Allah akıl dağıtırken şemsiye tutmuş bu ya 😒 piskopatt 😒
Ne kadar gerizekali, ahlaksiz, mal insanlar var ya 😶😑
Ya bizim 8 ŞEHİDİMİZ VAR LAN SİZ NEYİN KAFASİNDASİNİZ
☝☝☝☝☝☝☝
Bu kadar önemsiyorsan çık 2 yasin oku
Bir dakika, benim vatan sevdalısı olmadığımı da nereden çıkardın?
Sen evinde elin oğluyla sıcakta konuşurken ben seni korumak için askerde nöbet tutuyordum cici kız. Daha fazla polemiğe gerek yok. İyi KS'ler
Saygılar komutanım. 😒
Sağ ol, sana da.
Hahaha bu Hadise degil miydi ya sanki onun fotosuna şop yapilmis gibim
Boylelerine prim vermemek lazım nasıl ünlü oluyorlar anlamıyorum. Yazık ya bu ülkeye, şehitlerden daha fazla konuşulup gündem oluyor bu tipler.
Gerćek derdi olan soru sorar cevap 0... nerde abidik gubudik dönme sorusu var bizimkiler koşar.
Soldaki yazmasaydin anlayamayacaktim. İyi ki uyarmışsın :))
Ben çok ibnemsi buldum kıyafeti
Mal ya😂hayır iki dk erkek ol diyemeyecek kadar yalaka arkadaşları olsa gerek
ibnenin neyini nasıl bulabilirim ki? güzel kardeşim işte
İnsanlar üzerinden prim yapmayı me çok seviyorsunuz öyle.
Herkes yakışıklı buluyor kendisini ama ben bulmuyorum. İki halide iyi değil
Kendisine yakıştırıyorsa devam etsin zevkler ve renkler
Bu adam artk dillerde olmasin ya ben utaniyorum Boyle birini meshur ettiginiz icin
Gerçek sanatçılar borç içinde ölür neşet ertaş gibi...
Bunun gibi soytarılar da zenginlik içinde yüzer hayat ne garip...
ağzım da çay vardı onu bile tükürdüm paylaşmayın şöyle şeyler sövüyorum birader...
Kürk demode ve yasak. Ama bu sanırım yapay kürk ve iğrenç durmuş
Aşık oldum kesinlikle evlenirim 😏😏😏
Nasil olabilir bize ne tipini s... bak ya gıcık oluyorum bu adama 😡
Adam dedim pardon 😏
Üstünde güzel durmuşta altında suemamış gibi. Ya da bana öyle geldi.
Şu adam- Adam deyince de tuhaf duruyor neyse bu kişi kunuşunca dilim yamuluyor ya hiç sevmiyorum😒
Benim için pek birşey ifade etmesede, hür ve özgür bir birey eleştirmem pek hoş olmaz.
zeki mürenle başlayan furyanın devamı... ne oldu bize anlam veremiyorum. atatürk'ün kemikleri sızlıyordur. bu gençlikten mi umudu var şimdi atanın?
Bu niye kadın doğmamış yav tipe bak öyle gıcık oluyorumki şuna.
bu kişiler böyle para kazanıyor oda saçma olduğunu biliyordur ama bak dikkat uyandırdı sen bunu paylaştın ben okudum benden sonra okuyacaklar bakacaklar
Sununda reklamını iyi yaptılar. Soruna gelince igrenctende otesi
Canım ülkem nereye gidiyosun bunun gibi soytarilari nasil halk kahramani yapabiliyosun
Allah evine ateşler salsın assfs. Şaka şaka çok seksi 😂😂
EY ATATÜRKÜM KALK! KALKTA VATANI EMANET ETTİĞİN ŞU TİPLERE Bİ BAK!!
İnsanların giyim tarzı beni ilgilendirmez.. giyiniş görüş açısı farklıdır
guzel kurk sdfghjkld (cogu kızdan daha guzel bacakları var)
Soldaki demesen bizde hangisi yeşil kürklüki diye arıyorduk.
Kerimcan yorum kapasitemin dışında.
Kerimcan eşcinsellere hitap ediyor sana ne ki ne giydiğinden? İlgil alanı'nın dışındasın. asdf
Bu mala hala prim kastıranların allah cezasını öbür tarafta verir. Özelliklede bayanlara.
Kerim canin da bunu piyasaya getiren ailesininde buna prim vereninde
Normal yani ne diyimki elin topuna? Kürk işte modaya uyuyor bokunu sürse o da moda olur netttt
Gerçek kürkse cidden çok yazık, değilse yorum yapmak bana düşmez de bu nasıl poz be ahaahaha
günün sorusu bu mu mk? sürekli bu çıkıyo ekranda bu kadar düşmemeli KS
Şaka yapıyosun ben sağdaki sanmıştım 😂😂😂😂😂😂 Adamın her haline alıştık boşver
Allah babasına sabır versin oğlum dese bir dert kızım dese bir
Ak parti doneminde dindar nesil artis gosterdi elhamdulillah. kerimcan ve arkadaslari bu artisa en somut ornek
Böyle ahlaksız itleri yücelttiniz ya daha ne diyeyim size kıyamet yakın.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar