Ödülün sahibini belirlemek için yapılan ikinci tur oylama başladı. Oy verme işlemi 17 Kasım'a kadar sürecek ve birinci 44. Pantene Altın Kelebek Ödülleri'nde gecesinde ödülüne kavuşacak... Evet favori çiftiniz hangisi? #Meczup
Burçin Terzioğlu - İlker Kaleli "Poyraz Karayel"
Bensu Soral - Çağatay Ulusoy "İçerde"
Elçin Sangu - Barış Arduç "Kiralık Aşk"
Miray Daner - Boran Kuzum "Vatanım Sensin"
Öykü Karayel - Gökhan Alkan "Kalp Atışı"
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
44. Pantene Altın Kelebek Ödülleri için finalistler belli oldu! Sizce, en iyi dizi çifti hangisi seçilmeli?
Tabi ki de Vatanım Sensin. Ama ne yazık ki, saçma sapan kıytırık aşk dizileri daha fazla oy alacak. Yok poyraz karayelmiş yok kiralık aşkmış. Neredeyse hepsi bir birinin aynısı. Oysa ki Vatanım Sensin de milletimizin tarihi anlatılıyor. Oradaki insanların nasıl zorluklar çektiği ve milletimizin direnişi anlatılıyor. Sadece saçma sapan sıradan birbirinin aynısı olan diğer aşk dizileri gibi kıyrıtıktan değil. Hem dizi olarak hem de çift olarak tabi ki Miray Daner ve Boran Kuzum. Özellikle Miray Daner yaşı küçük olsa dahi Listedeki tüm bayanlardan çok daha iyi rol yapıyor.
Bir savaşın içinde büyüyen gerçek bir aşkı anlatması ve aynı zaman da aşkı anlatırken milletimizin tarihini de anlattığı için tek izlediğim dizi zaten Vatanım Sensin.
Ama en başta Karadayı da olmalıydı bu dizilerin arasında. Kenan İmirzarıoğlu ve Bergüzar Korel de Türkiye’nin en başarılı oyuncularının başında geliyor. https://m.youtube.com/watch?v=VTfKnfXCO5s
Öncelikle televizyonda kadın olsun erkek olsun görsellik çok önemli. Bunu ben değil yapımcılar söyler. Ancak biraz da olsa oyunculukta olacak. sadece görsellik oyunculukta olmaz. mankenlik değil oyunculuk yapıyorlar. Bunları hep göklere çıkarmayacaksın meczup hatun , az da olsa eleştireceksin. yoksa Aleyna tilki hem kendilerini bilim insanı hem de dünya starı sanırlar.
Poyraz Karayel ve İçerde dizisinin müptelasıydım Amavaşk konusunda burçin ve ilker daha iyi gibiydi, belki d gerçek hasyatta da aşk yaşadıklar ç8n o ruhu o duyguyu bize yansıtabildiler İçten samimi delice aşk😍Resmen ekrana kilitlediler bizleri👏👍👌
Poyraz ayşegül tabii ki. şu kızların hepsi süt kuzusu. burçinin mimikleri güzelliği hiçbirisinde yok. keza ilkerin de karisması ve hislerini yansıtması diğerlerinde yok ay kız evlenin hemen evlensinler iletin
Elçin Sangu Ve Barış Arduç çünkü gerçekten yakışan bir çift Resmen ikisi birbiri için yaradılmis. Ve oyunculukta ikisi de işlerini iyi bir şekilde yapıyorlar. Yakışan ve uyumlu bir çift olduğu için ve beni ekran başına kilitledikleri için ElÇiN SANGU VE BARIS ARDUÇ diyorum 10 kasım mutluluk zamanını 4 gözle bekliyorum ve Elçin Sangu Seni Çok Ama Çok Seviyorum 😍😚😘😘❤❤❤❤❤❤
Gönül isterdi ki elçin barış olsun ama onlar geçen sene aldılar aynı şekilde ilker ve burçin de aldı her sene aynı kişilere vermesinler :D Çağatay da çok ödül aldı biraz da kasıntı geliyor bana bu yüzden Öykü-gökhan alsın genç yetenekler miray boran da olabilir tabi Bir de alakasız olacak ama Elçin in Defne karakteri gibi olmadığını öğrendiğimden beri antisempatik geliyor :D değişik bir ego ve özgüven patlaması var kızda mütevazılık zerre yok
Poyraz Karayel tekrar mı aday? Geçen sene ödül aldı ve dizi bitti ya hani, olmaz diye düşünüyordum. Bence İlker Kaleli hak ediyor tabii ki. Çağatay'da olabilir, İçerde'de güzeldi...
sadece kanl d ve star dızılerını yanı dogan medıyagurubunun dızlıerın destekledıgı ıcın zerre gozumde degerı yok bence Türkıyedekı aklı basında yuksek bı kesımde bu palvaralarla dolu odul torenıne aldırıs etmıyo
Seviyesizliğin diz boyu olduğu ınsanlara kötü örnek olan bu malum dizilerimizin ödül aldığı dünyada hala iyi şeylerin olabileceği inancı az da olsa duruyor işte durmalıda.
Bunlardan hiç kimse. Ama illa ki seçmemi istiyorsan o zaman Kalp Atışı diyorum
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Bensu soralım iticiliği😒Abi güzel mi güzeldir belki ama çooook itici. Asla haketmiyo ödülü. Yine elçin ya da burçin en iyisi. Bu arada pantene şampuanın parfümünü çıkartsınlarr. Çoook güzel kokuyo 😂😂
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
'' Ayşegül ve Poyraz '' tabi ki tartışmaya bile gerek yok.
severim senin haramını güzel kardeşim sokakta kızlara bakıp burda kızlara yavşıyorsun sonra gelmiş zina özendiren diye kurgulanmış ülkemizde olanları anlatan dizilere laf yapıyorsun. Sen bu dizileri izlemesen nereden bileceksin öyle olduğunu evde p*rno izleyip evlendiğinde abazanlar gibi sevişip sürüyle çocuk yapan bir zihniyetsin. Dediğimi kimse yanlış anlamasın ama gerçekler bunlar ülkede dini kullanarak biyerlere gelenler ve onları dine sığınarak destekleyen namussuz şerefsizler var.
En İyi Cevaplar