Neslihan Atagül "Ben Dünyanın En Güzel Kadınıyım" dedi! Dünyanın en güzel kadını sana göre kim? Gerçekten de dünyada ki en güzel kadının Neslihan Atagül olduğunu düşünüyor musun?
Evet! O dünyanın en güzel kadını
Ne münasebet? Dünyanın en güzel kadını o olamaz
Ben daha güzelim Tombik!
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Neslihan Atagül "Ben Dünyanın En Güzel Kadınıyım" dedi! Sence de öyle mi?
djfkjfnkjnkjfnckjnvmcnkjvfnkj ağzımla değil başka bir tarafımla güldüm hahahahaha :D o kendini öyle görüyor olabilir sadece ama öyle değil tabiki neslihan atagül kim ya Allah aşkına dolusuyla mankenler victoria secret modelleri var dünyada bence bu soruyu sorman bile saçma :D
Kendine gelirsen sevinirim yavrum. Saçma olan bir soruya uzun uzun cevap vererek yorum yaptığına göre sende saçma sapan birisin demektir. Biraz haddimizi bilelim arkadaşım.
Kendisini öyle hissediyorsa öyle olsun bu güzel bir sey. Hepimiz öyle olsak ne iyi olur. Kendimizi sevmiyoruz ama kendisini seven birini görünce de bok atıyoruz. Mutluluğun formülü çok açık KENDINI SEV
Ben ondan daha güzelim'dir. Arkadaşlar dereceli güzellik yüz'e göre değil, kaş göz burun kulak yapısına göre ölçülür, Kadının ne dudağı muhteşem ne burnu ne gözü, hepsi sıradan, hepsi birleştiğinde güzel görüntü çıkıyor olabilir ama değil dünya güzeli sen köyün güzeli bile olamazsın
Bence çok güzel bir kadın ama kimse dünyanın en güzel kadını değildir. Benim beğendiğim bir başkasına tutmaz, başkasının beğendiği benim beğendiğime tutmaz.
Aslında bana göre o dünyanın en güzel kadını değil. Ama her kadına göre dünyanın en güzel kadını kendisi olmalı. Mesela bana göre de ben en güzel kadınım.
Kadın popülerlik sayesinde para kazanıyor böyle ileri geri konuşacak ki gündemde kalsın ve para kazansın. Böyle soytarılıklar ünlüler dünyası için şart
Çekici değil bir kere.. Yalvarsa dahi yüzüne bakmayacağım bir tip.. Sesi çocuksu, bakışları soğuk, vücut hatları dümdüz.. Ama Kadir güzel hissettirdiyse demek ki..
Normal bir bayan her kız gibi güzel ama dünyanın en güzel kız değil. Çünkü Dünya'nın en güzel kızı kişiden kişiye değişir. Herkesin sevdiği kız o kişi için dünyanın en güzel kızıdır.
Bir kadın önce kendini sevmeli ki başkaları tarafındanda sevilsin.. ona göre o dünyanın en güzeli olur bana göre ben 😅😇🙈çok güzel buldum yorumunu özgüveni tam olmalı bir insanın 👏🏻👏🏻
Yıllardır koca arayıp ta son anda bulmuş gibi oynaya oynaya derbeder olan kadındır. Bu kadar meraklı olduğunu bilmiyorduk. pastayı bile 20 dk oynadıktan sonra kesti. En geç iki sene sonra boşanacak ve başka bir düğünde bu kadar hevesli oynamayacak kadındır. hevesini almıştır..
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Tabi tabi ya dünyanın en güzel kadınıymış, güzel kadın görmesek gerçekten inanacağım ya
Dünyanın en güzel kadınıyım demedi, çarpık paparazziliğe gerek yok. "Eşim Kadir Doğulu beni dünyanın en güzel kadınıymışım gibi hissettiriyor, beni öyle görüyor" dedi
Ben dünyanın en güzel kadınıyım demedi açıklamasına iyi bakarsan Kadir o kadar güzel seviyor ki bana dünyanın em güzel kadınıymışım gibi davranıyor dedi
@RocKeRBoy11 @bomonti216 Teşekkürler beyler :) Audrey ya da Marilyn ya da Rita.. İyi ki gelmişler de güzellik kavramını öğretmişler en azından bizlere.
Ben Dünya'nın en güzel kadınıyım demedi Kadir bana Dünya'nın en güzel kadını benmişim gibi hissettiriyor aşkımın tadını çıkarıyorum dedi 😉
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Hahaha cidden demiş mi bunu biraz aynaya bakacağına etrafına baksın o kadar güzel kızlar var etrafta. Onun güzelliği sıradan bir insandaki kadar dahası yok...
Dünyanın en güzel kadını değil ama kadının söylediğini bayağı bir çarpıtmışsın zaten, öyle bir şey söylememiş yani. Bana göre, dünyanın en güzel kadını:Adriana Lima
İsminin çok duyulmaya başlandığı günden bu yana bu kadının güzelliği hakkında ki fikrim hiç değişmedi. Bana sanıldığı kadar güzel ve çekici gelmiyor bu kadın.
En İyi Cevaplar