
resme 5 saniye bakan youtubede kuzey güney sahneler yazıyor :D

benim aklıma direkt ferhata dediği "ONU DÜR BÜK ANANIN A*INA SOK OR*SPU ÇOCUĞU" geliyo 😂😂
ahahahaha :D çok yaşa ya :D
izlediğim dönem resmen aşıktım kuzey karakterine tam istediğim tip ya 😂😂
tek izlediğim ve en sevdiğim diziydi. Böyle bir yapım 40 sene gelmez
katılıyorum ya. kaliteliydi bayağı
https://www.youtube.com/watch?v=epb7dhs-LzU :/ böyle bir oyunculuk kimde var bee
İzlemedim diziyi
izlemelisin :)
Peki 😊
burcu hanım yine çok fenomensiniz :)
Sağolun Emre bey 😊
bu diziyi 1 bölüm actım bu ne mk dedim kanalı sildim.
çok büyük bir hata 5 e kadar sabretmen lazımdı :))
o zamana ölebilirdim kardo
ben bu diziyi izlemedim reiz 😄
çok şey kaçırdın :))
Cevap
1Cevap
Hiç kaçırmadan izliyordum bunun gibi dizi bir daha gelmedi zaten 😄
bende 2 kere baştan aşşağı izledim. Bu arada sen cemal süreya sorusundaki değilmisin?
Evet bende seni hatırladım 😄
Lan oglum bak diye sahneler cok var Kuzeyin cikismalari olarak 😄
ohh bee şu diziyi izleyen biri geldi sonunda. D cevap gelmicek diye korktum d.
Telefonun arkasini tek parmakla tutmasi da cabasi 😂
hahahaha :D arabadayken kolunu dışarı atması :D nerdeyse tekerleğe yapışcak eli d:
😂😂😂
Yok degilim 😄
Tabe lan geldi aklıma hemen :D
helalll :D
Bide ona özenen erkekler türemişti pww
japon ceket patladı gitti. Bu diziden sonra :))
karakter olarak özendiğim biri çok sevdiğimde bir dizi hatta en sevdigim :))
Kuzey ve güney de güzel diziydi
ef-sa-ne. D
🖒🖒
Şu telefon tutuşu❤️ Djwkdksk
hahaha :D
Her izlediğimde canım simit istiyor
izlemiyorm
:)) tesekkurler gorus icin
ama kivanci seviyorm: )
Ben kivanci sevmiyom ama kuzryi seviyorum 😅
Kuzeyi*
: ) psikopat ruhlu oldugu icn mi
Pskopat ruhlu degildi. 😃
fragmanlarda öyle izlenim veriyordu
bu diziyi izlemeyen ben 🖐
izle sen tavsiye ederim :D
Sen kimsin?
Kimsin sennn?
Ne diziydi be
yedi bitirdiler. Perşembe günleri eve koşararak giderdim hey gidi hey be :(
İkinci sezon Alisiz kötüydü
https://www.youtube.com/watch?v=epb7dhs-LzU buyrun :/ duygulanan cıksın bee..
Ah ulan be
ne severdim la :D
güzel diziydi :D
bencede
İzlemedim 🤣🤣
teşekkürler
afiyet olsun
ney
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar