Miranda Kerr'i cidden çok güzel buluyor musunuz?

Çekici, tatlı bulabilirsiniz saygı duyarım ama inadına çok güzel diyenleri görünce kendi fikrimi belirtmek isterim elbet katılan, katılmayan vardır. Neymiş "Neden Türkiye'de böyle güzel yok" Ben çirkini yok demek istiyorum Yüzü bayağı çirkin renkli göz olması dışında espirisi yok! Gözleri aşırı küçük, burun bayağı uzun ve şiş, suratı basık yüzü nasıl güzel Allah sen söyleyin ya 😂 Çoğu Türk kızının yüzü bundan güzel lütfen kıskanç diyerek ergenleşmeyin doğrular bunlar kıskancağım kadınlar belli Amber heard, Elisha Cuthbert, Mila kunis, vanessa hessler, Tori praver varken Miranda'yi kıskanmam imkansız haksızlığa, insanların kör olmasına sinir oldum hepsi bu..
Miranda Kerr'i cidden çok güzel buluyor musunuz?

Miranda Kerr'i cidden çok güzel buluyor musunuz?

Miranda Kerr'i cidden çok güzel buluyor musunuz?




Güncellemeler
+1 yıl
Sizin asla görmek istemediğiniz gerçekleri söyledim, size bu çirkin kadının güzel gelmesi'nin sebebi Victoria secret mankeni olması, Ünlü olması falan filan, Ama Miranda'yi beğenmicek Seçici, Akıllı adamlar var elbet onlar can can! Ama Türk kızlarını Her fırsatta kezban diye aşalayarak uzun süre yokluktan olan, Hiçbir kızın pas vermediği, Dişi timsah getir beğenecek olan Kamil, Keko dolu bu ülkede.. onların beğenmesi normal. Her görüşe saygim var da bu kadını beğenene yok!
Miranda Kerr'i cidden çok güzel buluyor musunuz?
Cevapla