Gizli Üye(30-35)+1 yılSaçma sapan bir dizi. Osmanlı padişahlarını kötülemek için ellerinden geleni yapmışlar. Öncelikle Kanuni'nin tahta oturduktan sonra ömrünün 3 te 1 i kadar zaten seferlerde geçmiştir. Ama diziye bakıyoruz adamı öyle bir anlatıyorlar ki full sarayda duruyor. Harem konuları falan filan. Osmanlı döneminde harem konuları hiç bir zaman savaşlardan daha meşhur olmamıştır. Dizi Padişahları kötülemek için yapılmıştır. Halit'e gelirsek zaten nerede haşna fişnalı dizi varsa hiç şüphesiz oynayan isim bu :D
Padişahlarımızla ilgili daha düzgün anlatım için Abdülhamid dizisine davet ediyorum herkesi.25 Yorumla
Soran+1 yılKardeşim biz bu konuları anlatmaktanbıkmadık Kanuni 46 yıllık saltanatında 10 sefer yapmıştır yıl olarak 10 yıl 1 ay dır 36 yılı istanbuldadır saçma dizide madem niye zirvede tüm dünya da 1. olarak izleniyor 😂😂
Soran+1 yılkardeşim dirilişe karşıyım ama payitahtı izledim bülent soyadını unuttum abdülhamide benzemiş karekter uymuş mekanlarda güzel ama senaryosu sıkıcı biraz izlerken muhteşem yüzyıl tadı alamadım abdülhamid daha sert burda biraz yumuşak gibi ingiliz elçi sahnesi vardı tokat attı elçi padişaha öyle konusamaz mesela orda osmanlıyı küçültmğşler muhteşem yüzyılda dünyayı biz yönetiyoruz paradan sıkılmışız
Cevap sahibi+1 yılMuhteşem yüzyıl hiç bir seyir zevki. Yok o dizi tıpkı evlilik programlarında ki atışmalara benziyor full haremde geçiyor konular. Çok izlenmesine gelirsek eğer cevabı çok basit :D Evlilik programları da saçma ama ülkemizde milyonlar izliyor reyting kırıp duruyorlar :D Evlilik programları sence akla mantığa uyan bişi mi :D? Mesela ülkemizde olsun dünya çapında olsun söylediği şarkı bir boka benzemeyen ama orasını burasını açan sözde sanatçılarda çok dinleniyor tabi dinlemiyorlar bacak vs. izliyorlar daha doğrusu :D Bide şu var o dizide padişahlarımızı yalan yanlış bilgilerle küçültüyorlar. Ayrıca paradan sıkılmışız sözü çok saçma ki senin ezeli düşmanların varken paradan sıkılmışız vb. tokluğun katiyen olamaz. Ayrıca pek izlenmiyordu bir aralar ben diziden bir haberim en son bihter... nu dizi izlensin reyting kırsın eskisi gibi getirmişlerdi ama haberlerde o da çare olmadı diyorlardı.
Cevap sahibi+1 yılTokat olayına gelelim orada gereken cevabı aldı o şahıs fakat bu utancı yaşatmak daha makuldür orada bir çok ülkenin diline düşmesi ingiltere için utanç vericidir bu tokata cevaben bişey yapamamaları yani padişah tokatı atıyor ama ingiltere hükümetinden çıt çıkmıyor. Diriliş olsun Payitaht olsun gayet güzel izleniyor reytingleri kırıyorlar.
Cevap sahibi+1 yılBide Diriliş ülkemizde en çok izlenen dizidir.
En İyi Cevaplar
+1 yılMuhteşem yüzyıl padişahları ne lan kaç sezondur devam ediyor bu dizi ne ara o kadar padişah geldi geçti en son meryem uzerli gemide istanbula gelmiyor muydu esir olarak?
03 Yorumla
Soran+1 yılMuhteşem yüzyıl ilki 4 sezon sonra 1.5 ara muhteşem yüzyıl Kösem ve 1. ahmedle başlar
- +1 yıl
Takip ediyor musun vay be adamlar osmanliyi butunuyle diziye aktarmis sozde ama tabi tahminimce içi bomboş bir senaryo...
- +1 yıl
Tabiri caizse balon diyorum boylelerine popüler kültürün şişirmesi başka birşey değil
+1 yılbir iki bölüm baktım onun dışında izlemem. tarihimizle uzaktan yakından alakası olmayan bir tarih dizisi, başka da bir şey değil.
04 Yorumla
Soran+1 yılHahahah bunların hepsi Fas'a fiso biz dirilişi izlemiyoruz zinhar bu konuları tartışmaktan yenmekten usandık
- +1 yıl
niye hemen dirilişi ön plana sundun ki? ayrıca tartışma isteyen de yok. soru sordun cevap verdik.
Soran+1 yılböyle yorum yapanların sonucu genelde dirilişciler oluyorda ondan :D
- +1 yıl
Hmm ön yargı bayılırım :) dizi izlemiyorum, hatta tv izlemiyorum. Yeterince tarafsız oldum mu sana göre, tamam mıdır?
Maliyeti, bütçesi, ivir ziviri istediği kadar yüksek olsun, harika bir kadro oynatsın, amacı kitleleri ekrana kitleyip hayal ürünü bir tarih canlandırmaksa başarılı. Ancak tarihimizle ilgili gerçek veya gerçeğe yakın bir senaryo çizdiğini idda ediyorsa, insanlar da tarihi az buçuk biliyorlar be, zekamizla alay etmesinler. He gerçi izleme oranlarına bakınca, ya insanların zekası alay edilmeye müsait ya da tarihten falan bağımsız sadece "dizi" olarak izliyorlar.
abi ekin koç diyen var mı ya adam sete saçını dikip gidiyordu hangi osmanlı padişahı saçını dikiyodu öyle
01 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
+1 yılyürekten söylüyorum ki, padişahlık bunlara 5 beden büyük gelir
13 Yorumla
Soran+1 yılyürekten söylüyorum ki halit ergençe yakıştı
- +1 yıl
hiç sevmem o başrol oyuncusu olduğu için izlememistim muhteşem yüzyılı
Soran+1 yıltüm dünya izliyor :D 300 milyon aşkın seyirci ile bir ilk yarattı muhteşem yüzyıl türkiyenin en pahalı dizisi türkiyedede büyük ses getirdi haftalarca sahneler konuşuldu :D ben severim halit ergençi vatanım sensinede bakarım
pek izlemedim o yüzden en sevdiğim oyuncuyu seçiyorum Taner Ölmez
00 YorumlaMehmet Günsür'ün tırnağı etmez hiçbiri <3
04 Yorumla
Soran+1 yılşehzadelerde favorimiz en sevdiğim desteklediğim karekterlerdendi be yazık oldu aslan gibi şehzadeye şehzade sultan mustafa
Soran+1 yılfi de oynuyor fi izle :D saçları uzatmış ama kısa saç daha iyi onda
Ekin Koç güzel oyuncu severim onu.
12 Yorumla
Soran+1 yılAynen 2. o diyorum Halit ergençten sonra
Bu da soru mu? Tabi ki Halit🙌🏼
06 Yorumla
Soran+1 yılKatılıyorum ondan sonra ekin Koç U beğendim
Soran+1 yılbende sana katılıyorum hala hergün izlerim halit ergenç efsaneydi ama ondan sonra ekin koç derim kösemin ilk tanıtımında ekin koçu beğendim yakıştırdım sadece sesi iyi değildi onun dublaj yapsaydı daha iyi halit ergençin sesi gür tam kanunilik ses sakal desen öyle bakış hal hareket efsaneydi muradı oynayan metin de halit ergenç hareketleri görüyorum tek sesini beğenmedim birde boyu 4 murada göre kısa halit ergençin tipini tarihçilerde oynayladı kanunide 180 üstü boydu halitin boyu 183 iri birde ama murada ben mehmet akif alakurtu yakıştırırdım ben kösemin yönetmeni olsaydım muhtşem yüzyıl gibi olmuştu dirillişe fırsat verdik
Soran+1 yılaferim tebrik ediyorum seni izlemeyiniz o diziyi o dizi muhteşem yüzyıl izleyenlere küfür ediyor sizde boykot ediniz ve izlemeyiniz izlettirmeyiniz
Sadece 1.5 bölüm izledim sanırım... Bilemiyorum :/
012 Yorumla
Soran+1 yılizlemelisin
Soran+1 yılMuhteşem yüzyıl Türkiye'nin en çok ses getirelen en pahalı dizi si tüm. Dünyada beğenilerek izleniyor
Soran+1 yılmuhteşem yüzyıl bütçe olarak dekor olarak kalite olarak türkiyede bir ilk kendi orjinal dizi hiçbiryerden çalıntı değil kendi tasarımı zaten öyle olmasa reyting rekorları kırmazdı
Soran+1 yılgüzel bir soru heemn açıklıyım içerik olarak tarihi olaylar gerçektir işte savaşlar ölümler falan filan genel günlük hayat içeriği dersen bunlar tarihçilere danışılarak kurgulanmıştır çünkü 16. yy dair veriler azdır tahmin edilerek yazıldı bunlar tarihçilere uyularak öyle olmasa neden 300 milyon aşkın seyirci beğenerek izlesin neden tüm dünya izlesin neden tüm türkiye izledi rekorlar kırdı
Soran+1 yılbiz 300 milyonun başındayız hatta şu an dahi izliyorum peki tarihçiler dahi haremi bilmezken sen nasıl biliyorsun be :D maşallah bırakın bu işleri padişah hiç mi haremini kullanmıcak güldürmeyin bizi millet niye severek izledi herkes tv ye kilitlendi :D
Soran+1 yılbunu beni tanımadan nasıl söylüyebiliyorsun dirilişi izleyenler biliyordu muhteşem yüzyılı bilmeyenler mi bilmiyor bırak bu işleri isterseniz tarihi açıklıyabilirim :D sıkıntı yok
Halit Ergenç sanırım. Çok izleyemedim.
01 Yorumla
Soran+1 yılizlemelisin türkiyenin en pahalı dizisi ve tüm dünyada zirvede
+1 yılHiç sevmesemde halit ergeç
02 Yorumla- +1 yıl
ergenç
Soran+1 yılben severim halit ergençi ondan sonra ekin koçu beğendim metinde halit ergençi izlemiş belli hal ve hareketleri benziyor ama halit ergenç efsane
+1 yılSadece Kanuniyi izledim yinede o diyorum 😀
04 Yorumla
Soran+1 yılben bütün muhteşem yüzyılı izliyorum bende kanunini diyorum
- +1 yıl
Daha bitmedi mi o dizi
Soran+1 yılhayır muhteşem yüzyıl kösem türkiyede reytingleri özellikle 2. sezon foxa geçtikten sonra düşsede 55 ülkede zirvede izleniyor gelirleri yüksek bitmez
- +1 yıl
Anlıyorum 😀maalesef
+1 yılAra sıra bakardım öyle ama Kanuni tabi ki
01 Yorumla
Soran+1 yılKesinlikle izle tüm dünya izliyor
Hiç birini de izlemedim.🙄
012 Yorumla
Soran+1 yılİzle tüm dünya izliyor nerdesin sen 😂
Soran+1 yıl:D 300 milyon aşkın seyirci öyle düşünmüyor :D
Soran+1 yılyabancı dizilere binbasar abd bile bizi izliyor :D
Soran+1 yılben sevemem yabancı dizi ben izlediğim zaman oyuncuları bilmem lazım favori dizim muhteşem yzyıl ve fi dizisi
Soran+1 yılsen dizi bilmiyorsun by
+1 yılHalit Ergenç gerçekten büyük bir oyuncu..
01 Yorumla
Soran+1 yılevet katılıyorum sana
+1 yılSuleyman da iyi IV. muratta iyi.
01 Yorumla
Soran+1 yılMurat ın halleri sultan Süleyman'a çok benziyor ama Mehmet Akif alakart tam giderdi o role
izlemedim
011 Yorumla
Soran+1 yıltüm dünya izlerken sen nerdesin :D
Soran+1 yılşehzade mustafa mı mehmet günsür mü yoksa kösemde ki mustafa mı
Soran+1 yılmy asktır gerisi bitmiştir
Soran+1 yılkösemdeki mustafa aynen iyidir oda
Soran+1 yılşimdi halit ergençle beraber vatanım sensinde iyi ordada ama halit ergenç efsane oynadı
Soran+1 yılanladım :) bende severim iyi oynadı kösemde
+1 yılHiçbiri !
11 Yorumla
Soran+1 yılHalit
+1 yılSülüman
00 Yorumla- Magazin konusunda 385 cevap paylaştı.
+1 yılhalit ergenç tabiki
01 Yorumla
Soran+1 yılKatılıyorum
Gizli Üye(25-29)+1 yılhiçbiri
18 Yorumla
Soran+1 yılsultan süleyman halit ergenç
Cevap sahibi+1 yılbeğenmiyorum
Soran+1 yıltüm dünya beğenerek izliyor yaklaşık 300 milyonu aşkın seyirci 86 ülkede zirvede :D
Cevap sahibi+1 yılilla beğenmeyenler vardır 😛
Soran+1 yılbeğenen daha çoktur sonuçlar belli biz diriliş gibi ucuz dizileri izlemiyoruz
Cevap sahibi+1 yıltabi ki ecdadı uçkur delisi gibi cinselliği öne çıkaran dizileri pahalı bulursunuz bizse cinselliği öne çıkaran dizileri ucuz , kahramanlığı öne çıkaran dizileri pahalı görüyoruz aramızdaki fark.🙂
Soran+1 yılbana böyle varoş lafları etmeyiniz ilk önce karşımıza çıkma cürreti gösterin bizim dizimizi geçin ondan sonra konuşun anca böyle laf salatası yaparsınız
Cevap sahibi+1 yılvaroş lafları eden sensin 🙂
Magazin konusunda 416 cevap paylaştı. kanuni
11 Yorumla
Soran+1 yılyess
+1 yılSülüman tabiside
01 Yorumla
Soran+1 yılaferim
+1 yılKanuni
01 Yorumla
Soran+1 yılteşekkürler
hiç Birinin
00 YorumlaHiç biri
00 Yorumla
+1 yılizlemiyorum
023 Yorumla
Soran+1 yılizlenmez mi muhteşem yüzyıl :D tüm dünya izlerken :d
- +1 yıl
diriliş Ertuğrulu izliyorum
Soran+1 yılbiz izlemiyoruz öyle ucuz dizileri anti dirliş
- +1 yıl
altının değerini sarraflar anlar
Soran+1 yılbütçemiz reytinglerimiz oyuncularımız başarımız ortada kıyaslıyalım istersen kim galip gelir :D rezil olmayınız da
- +1 yıl
rezil olunacak bişey değil ama aradaki farkı ölçmeye Seviyeniz yetmiyorsa tartismayalım boşuna
Soran+1 yılFark atarız Her türlü kim ne kadar ses getirmiş bütçesi mekanları ne kadar Reyting leri Nasıl kaç ülkede izlemiş bunalrı karşılaştıralım 😂
- +1 yıl
Çok merak ediyosaniz araştırın ben kendi fikrimi söyledim bana göre o filmin hiç bir karakteri övgü hak etmiyor. He oyunculuklari iyi mi iyi sair filmlerde belki ama bu düpedüz Osmanlıya hakaret benim böyle bir ceddim yok sizin ceddiniz/ padisahlarınız o... pysa buyrun kimle kapışmak istiyosaniz kapıstırın o kısım umrum dışı
Soran+1 yılHahah haremi cariyeleri biz çıkarmadık haremi Kuran padişah Fatih sultan mehmed 3. murad Zaman'ında 2 bine yakın cariye vardır öyle dediğin gibi olsaydı niye Reyting rekorları kırdık niye tüm dünyada sevilerek izlendik niye Türkiye'nin çoğu sevdi şehzade Mustafa nın ölüm sahnesini izlendikten 1 gün sonra türbesine Türkiye nin her yerinden insan geldi niye Hürrem sevildi?
Soran+1 yılDirilişin fragmanına dahi bakmayız yasaklıdır Çarşamba günü evimde izlemiyoruz biz muhteşem yüzyılcıyız
- +1 yıl
Heh bak dediğin gibi despot ailenin ufak çocuğu senin ceddin öyle olabilir. Ama benim değil
- +1 yıl
O. pu rollerine alisiklardir ağzımı Bozuyorum töbe Bismillah bir kere Hürrem sultan iyi biri değildi niye sevdiriyorlar ki tarihini bilmeden filmden seversen yanlış olur o sevgi
Soran+1 yılSen beni bilmeden Nasıl sorguluyorsun beni tanımıyorsun dahi ah siz dirilişciler hepiniz aynısınız daha bizi yemlemiyorsunuz ah cahiller
- +1 yıl
sende beni bilmiyorsun. Ben tarihi dirilis ten de öğrenmiyorum kaliteli izlenilebilir bir film olduğu için izliyorum ve herkes izliyor dirilis ci diyerek insanları siniflandirmaniz çok saçma ve insafsızca
Soran+1 yılSenin haddine değil ona buna küfür etmek sen biliyormusun tanıyormusun Onuda o.. pu diyorsun Meryem üzerliyi sevildi Mehmet günsür Okan yalabık tutuldu sizin dirilişiniz bizim dizimiz kadar ses getirdi mi tüm türkiye dünya konuştumu başarımızı kıskanmayınjz
- +1 yıl
Başarınızda gözüm yok oyuncular tabiki kaliteli onlar size mahsus da değiller hepimiz için oynuyorlar. anlamadigin konu filmin içeriği yanlış full yanlış yalan dolan iftira tamam iyi oyuncular iyi kalitede de film yapmışlar ama neden bizim ceddimizin isimlerini lekeliyorlar bunlara hakları yok!..
- +1 yıl
Fatmagül felan da begeniliyordu konuşuluyordu öyle bişey yapsalardi niye Osmanlıyı kullanıyorlar? !!
Soran+1 yıldirlişin köpekleri bizim dizimize hakaret küfür edince tutamıyoruz kendimizi sinirleniyoruz diriliş deyince sinirleniyorum baya ama kalite olarak muhteşem yüzyıl ezer geçer kalite bütçe ile olur bizim bütçemizin üstünde dizi yok kösem için topkapı sarayı bizzat yapıldı artı 5 adet saray daha yapılmıştı muhteşem yüzyıl için artı muhteşem yüzyıldaki savaşlar gerçek savaştır dirilişteki gibi sokak çatışmasına benzer değil mohaç savaşı 2.5 ayda çekildi 500 bin dolar harcandı 16 dklık sahne belgrad savaşı 3 ay önceden çekildi muhteşem yüzyılın savaşlarını çekmek kolay değil heleki 6 günde hiç kimse yapamadı payitahat abdülhamid de fazla tutmadı hiçbir osmanlı dizisi muhteşem yüzyılı geçemez dizi olarak böyle değerlendirmen lazım sen kişisele giriyorsun
- +1 yıl
Acaba kimin parasından kazanıldı da harcadı ne ile hava yaptıgının farkında değilsin
- +1 yıl
kisilesele giren sensin oyuncular iyi ben onlara laf etmiyorum. konu çok aşağılık. Hürrem sultan Osmanlıda büyük yanlışları olan biriydi niye sevdiriyorlar onu benim Meryem Fatmaya lafım yok madem çeviriyor lar İNSAN gibi cevirsinler
Soran+1 yıltek türkiyede izlenmediki tüm dünya izliyor şu an en son çin devlet tv si satın aldı :D yani muhteşem yüzyıl tek türkiyede rekor kırmadı dünyada rekor kırdı 1. oldu diriliş bunu yapamadı bize rakip bizden daha iyise bunları geçmesi lazım 350 milyon seyirci 90 ülke 5 milyon bütççe? yani o da dirlişte yok :d malasef dizileri böyle karşılaştırıcaksın
- +1 yıl
Sanki filmi baban çeviriyor amma sahiplenmişsin. ben konuyu kapatıyorum bilmeden kırdığım olduysa fanlarından felan benim orda beğendiğim oyuncular da oynuyor. ama oyun yanlış. ölüp dedelerine kavuştuklarında ne cevap verecekler sizi böyle böyle lanse ettik ama çok reyting aldık mi diyecekler artık kendilerine kalmış. Bu gece bu kadar sıkıntı yeterli hoşçakalın
Soran+1 yılmuhteşem yüzyıl aşktır izleme sebebim hem orjinal dizi hem osmanlının engüçlü zamanı ihtişamı falan hayranlık hoşuma gidiyor güzelce tartıştık teşekkür muhteşem yüzyılı her zaman savunduk dirliişi her zaman gömdük :D
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 




En İyi Cevaplar