Muhteşem yüzyıl dizisinde sizi en çok etkileyen , hiç unutmadığınız bi sahne var mı?
Şehzade Mustafa 'nın ölümü beni en çok etkileyen ve hiç unutamayacağım bir sahneydi benim için... Peki yaz sizinki
Şehzade Mustafa 'nın ölümü beni en çok etkileyen ve hiç unutamayacağım bir sahneydi benim için... Peki yaz sizinki
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Şehzadenin sref*siz babası tarafından boğdurulma sahnesini hiç unutamam..
Ahaa benim de o sahne ya kesinlikle
Muhteşem Yüzyıl efsane diziydi. Keşke o kalitede birşeyler yine olabilse. Şimdikiler çocuk piyesi gibi basit ve kötü produksiyonlar.
Kesinlikle öyle ya 🥺
Şehzade mustafaydı. Çok duygulanmıştım hala daha açar izlerim
Bendeeeee aynı durumu yaşıyorum evet
Hürremin kızı mihrimaha hitaben “ben bir köleyim, sen bir sultan olarak doğdun” demesi
Pargalı büyük devlet adamıydı.
O adamı hiç gözüm tutmuyordu ya
çok akıllıydı ama... Öngörüsü yüksek. Gerçekte de öyleydi. Ondan sonra çöküş başladı zaten.
Ooo tabi canım sivri zekalı bir adamdı ama Süleyman la bu kadar yakın olup onu arkasından vurmaya çalışması benim zoruma giden olaydı
Filmde öyle yansıtıldı... İzlediği politikalara bakın... Ondan sonra Hürrem devleti (Süleyman) avucunun içine aldı...
Evet ya o kadında iyi çeldi Süleymanın aklını da Süleyman da dünden razıydı valla
Mustafa'yı öldürmesi devleti bitirdi zaten.
Ayy o sahne bitirdi beni orada Süleyman öldü Benim için ya gerçekten
Benim için de Osmanlı
Mehmetin ölümü... sülüman ile hürremin kavuşmaları
Sulumanim
😂😂😂😂
"Baharda manisaya gidelim, birlikte.."
Hiç izlemedim
Bende izlememiştim ama çok merak ettim diye başlamıştım bir ara baya iyi sarıyor
Öyle mi belki bende başlarım izlemeye
gölyüzü sahnesi