Özcan Deniz, Fahriye Evcen'in fotoğrafını beğendi!Fahriye Evcen ile Özcan Deniz 4 yıllık aşkın ardından 2012’de ayrılmıştı. ‘Çalıkuşu’ dizisinde birlikte rol aldığı Burak Özçivit ile de 2014’te aşk yaşamaya başlamış, 1 ay önce nişanlanmışlardı. Geçen hafta Koton için koleksiyon hazırlayan Fahriye Evcen, Instagram hesabında tanıtım videosunu paylaştı. Özcan Deniz de bu videoyu beğendi..
Siz olsanız beğenir misiniz ve buna ne tepki verirsiniz? #Meczup
Burak Özçivit kızacak! Sevgilinizin bir paylaşımını eski sevgilisi beğense buna ne tepki verirsiniz?
Ünlü insanlar iğrençtirler onlar her türlü pisliğe kaldırabilecek mideye sahiptir onlar evli oldukları halde film ve rol icabı başkalarıyla sevişebilen öpüşebilen insanlar fotoğraf like'lamak ne ki onlar için? Fahriye evcen ayrıca koton reklamında poposuna zoom yaptırıyor sadece özcan deniz değil tüm erkekler izliyor bunu önce bundan utansın karısının poposu elaleme zoom yapılıyor.
Oyunculuk sektöründekiler sanat için evliyken bile her şey yaptıklarından ar ve namus seviyeleri hafiften esnek oluyor, yoksa ben mi geri kafalıyım bilemiyorum. Çok dikkat ediyorum bu gibi durumlarda eski sevgilimi uzay boşluğunda yoksaydım adeta ne ben ne hayatındakiler rahatsız olmasın diye geçmişte yaşanan her şey bitmiştir.
Tepki vermem niye vereyim ki bana olan ilgisi, tavrı, aşkı, münasebetinden memnunsam şüphe de etmem, tepkilerim de oldukça yerinde olur. Lakin varsa bir ayarsızlık, yolunda gitmeyen bir durum, tepkimi koyar, gerekirse bunu bahane eder, yol veririm. Güle güle sana...
İkisi de unlu isim bir zamanlar sevgili olmuş olabilirler bir çok projede yer alıyorlar haliyle bir paylasimini beğenmesi onu unutamamasi peşinde olması anlamına gelmez begenebilir sorun yok. Burak özçivit'inde buna tepki vereceğini sanmıyorum zira evlilik yolundalar.
eğer o kişiyle iletişimim arkadaşça devam ediyosa başarısını takdir etmek adına beğenirim. Ama öyle geçmişten etrafında sisler eşliğinde çıkar gibi hiç bir sebep yokken sevgilimin fotosunu beğeniyosa hafif işkilenirim yani
Bunlar için çok sıradan bir olay. Sanat için soyunup öpüşenler için sosyal medyada beğeni yapılması çok mu abes sence? Başkası ile öpüşürken sorun yok ama beğeni yapılınca çok kızacak. ne kadar normal olabilir sence?
genıs ınsanlar bunlar hıc bırsey olmaz.. sorsan askın dıbını yasarlar veya yasamak ısterler ama ahlakın a harfınden bı haberler.. adınada profesyonellık dıye kıbarcasını koymuslar bunun adı godosluk!
Burak Özçivit neye kızacak? :D En nihayetinde kız artık kendisinin. Ö. Deniz' i hiç sevmem ama bir beğeninin farklı yerlere çekilmesi absürt bir abartma.
Ya ben tabiki kıskanırım deliye dönerim de yani sonuçta bunların koca bir dört sene ilişkisi olmuş ve eğer ikisi de karşılıklı isteyerek ayrıldılarsa yani bence bu şimdiki olayın büyütülmemesi gerek.
En İyi Cevaplar