Bireylerin karşılıkları olarak birbirlerine iyi gelmesidir. Mutlu olmak ve karşı tarafı da mutlu etmektir. Ayrıyeten sadece bu da değil. Karşındaki kişi sana çok aşık ve sen de öyle olabilirsin. Bunun sonucu karşılıklı olarak çok mutlu da olabilirsin. Ama bu o insanın iyi biri olduğu manasına gelmez. Seni sevdiği için sadece sana karşı iyi olması mümkün çünkü. O yüzden sana ve topluma karşı iyi doğru dürüst tabiri caizse seni utandırmıycak vasıflara sahip olmalıdır. Aksi takdirde aşkı sevgisi bittiğinde gözünde değersizleşecek ve her türlü gayri ahlaki tutumu sana karşı da sergileyecektir.
En İyi Cevaplar