
Estetik diyorlar da estetik olan diğer kadınlar genelde kötü görünürken o nasıl güzelleşiyor?

Estetik olmasa da dolguydu, molguydu derken etki ediyor. Ayrıca senin de o kadar paran olsa ve bakım yaptırsan sen de o kadar güzel olursun.
Onsuz da fena değilmiş ama
https://i.hizliresim.com/LQjd9j.png
Kesinlikle estetik var bide rengi filan acilmis sacilmis
Cok güzel beyaz tenli biri olarak bronzlaşabildigimizi söylemeli miyim
Bu kiz aslen esmer ama kendini beyazlatmis kaslari saclari simsiyah ama kaslari dovme artik
Gerçekte gördüm bembeyaz bir teni var aslen esmer olduğunu hiç sanmıyorum. dediğim gibi beyaz insanları brınzlasabilir
Kari cirkin biriyken estetikle guzel olmamiski zaten guzelmis bir iki duzeltme yapmislar
kıçıma da bu kadar fondöten sürsem o da güzelleşir.
Malesef kıçı yerine yüzüne bu kadar fondoten süren kızlar bu kadar güzel değil
Cevap
11Cevap
Bence Estetik değil sadece Fahriye kendine çok iyi bakıyor. Düzenli spor yapıyor, dengeli beslenme ve cildine çok iyi bakıyor ve düzenli uyku. Tabii bide Burak'ın aşkı onu güzelleştirdi 😊😊
onun kazandıgını ben kazansam scarlet johansın olurum tabiki estetik oluyor
Valla onun kazandıklarını kazananlar scarlet johanson olsaydı scarlet johansın bu kadar ünlü olmazdı...
yabancılar dogustan guzel
Yerine baska bir yabancı olurdu...
Ne demek istedigimi anladın sen.
Elinde olani estetikle guzellestiriyor. Tabi kadinlarin yas ilerledikce edindikleri olgunluklarini da hesaba katarsak boyle bir durumla karsilasiyoruz :)
yaprak dokumu dizisindeki haline bak berbatti. Iste bakimla makyajla ve sporla bu haldeler parasiyla kendini düzeltmis iste
Baktım gene güzel
o dizideki haliyla simdiki hali farkli bence
Estetik yaptıran kişiler kötü mü görünüyor?
Google'a git yaz bakayım ''Korean Plastic Surgery'' milletin bir önceki haline birde şimdi ki haline bak
Hayır o kadar iyi değiller demek istemiştim
Bizimde reklamimizi cekseler bizde gayet iyi cikariz. Profesyonel makyaj ve iyi bir spor ve ask hayati girince birde isin icine 😏😏
o yeni yaptirdi estetiklerini çünkü yaprak dökümündeki haline bak
Baktım beğendim
kadın olgunluğunun zirvesi diye bir yer var yaş ilerledikçe oraya gidiyor ama düşüşü de hızlı oluyor ;)
Zaten güzel kadın estetiklede daha güzel oluyor işte bide yüzlerinde ki 5 ton makyaj sağolsun daha ne olsun :)
ufak esteikler ve iyi bir makyozü var bence... ama eskidendi güzeldi şimdi de güzel kıskandığım biridir kendisi :D
Aynen kadın fena, estetik var evet ama gayette güzel ve yapıcı, bazıları yapıyor ama döte dönüyor
Ben beğenmiyorum normalde ama bu reklamda iyi duruyor.
Koton reklamı yapma 😂
Tek amacım o
Bu kadını bir tek beğenmeyen benim sanırım.
Evet
@PabloHoney Bende begenmiyorum, estetik yapan kadinlari sevmem
Aslında azınlık olduğunuz için çok da önemsemedim.
@beyaztenhatunu Allah cezamızı versin nasıl beğenmeyiz püü reziliz be
@PabloHoney 😂😂
Sadece sizi görmezden geldim :D Allah cezanızı vermese de olur asf
Bilemeyiz belki Burak güzelleştirmiştir
Güzel biri olunca estetik bile değiştirmiyor
Estetik var mı ki? Bence yok
Halen okuyor demi
Nasıl?
Üni okuyor nasılı..
Bitirmiş
Kücüklügünden beri güzelmiş ki zaten
Ben hic beğenmiyorum
Azınlık gibi
Dünyada Her kız tipinden fazlaca bulunur benzeri vardır ama kendisi gibi güzelini görmedim
Bu reklamda dehşet çıkmış
fahriye'nin neresi estetik?
Ben de anlamadım eski halleri böyle güzel değil
Teknoloji ilerledikçe
bence çok abartılıyo o kadar da güzel değil
Estetik
Onsuz da güzel
Kız zaten ilk çıktığında güzel tombul yanaklıydı. Şimdi yasaklardaki tombulluk gitmiş 😄
Makyaj ile
Makyajsız da hoş
Sormak lazım bayılıyorum bu kadına 😀
Çok elden geçti serpilir tabi
Şarap gibi kadın.
Maşallah de
Valla çok güzel ya.
Süper hatun ya.
Makyaj
vardır bir sırrı
merak ediyorum bende
aynen harika bir şey
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar