Bülent Ersoy'u kişilik olarak seviyor musunuz?

Bülent Ersoy'u kişilik olarak seviyor musunuz?

Bülent Ersoy'u kişilik olarak seviyor musunuz?

Bülent Ersoy'u kişilik olarak seviyor musunuz?


Bülent Ersoy'u kişilik olarak seviyor musunuz?
Bülent Ersoy'u kişilik olarak seviyor musunuz?

Ben sevmiyorum çünkü inanılmaz kibirli birisi. Hiçbir zaman transeksüel olduğunu kabul etmedi. Kendisini gerçek bir kadın olarak görüyor. Hiçbir zaman da Lgbt'yi desteklememiştir.

Seviyorum çünkü...
Nötr
Sevmiyorum çünkü...
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Bülent Ersoy'u kişilik olarak seviyor musunuz?
Cevapla