Anket yapan kişiler, oy kullanmaktan yana muaf oluyor sanırım. Ama ben klassmanımı ve alternatif tercihimi, Arda Kural'dan yana kullanırdım. Ne kadar ruh ve sinir hastalıkları vesilesiyle, bu tür oyuncu ve takım ayaklarını bırakmış olsada; zamanında ''Eyvah Kızım'' büyüdüde, muhteşem bir izlenim öne sürmüştü. Emret Komutanımdada Engin Hepileri ile dirsek teması kurmuş, ikiside çok iyi işler çıkarmışlardı. İkiside gayet yakışıklı... Ve Engin Hepileride zaten kulvarında, çok iyi ve kaliteli tartışmasız bir oyuncu bakalım sizin tercihiniz kim olacak? :)
Arda Kural
Engin Hepileri
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Arda
Erkekten anlıyorsunuz hanımefendi zevkli bir bayanmışsınız. :)))
Oyleyimdir 😄 sarisinlara karşı bir zaafim var ☺
Ehehe doğrudur. :)) tüh be sempatik hoş bir adamım babyface sayılırım yaşıma göre oldukça ama sarışın değilim ne yazık ki :D :D
Yapacak birsey yok 😄 :)))
Bizimde yaradılışımızda siyah saçlı ve beyaz tenli olmak varmış. :D
Aynen maalesef 😊 herneyse onemli olan bu değil zaten
Evet bunlar sadece genetik bir kodlama her erkeğin doğmatik olaraktan zaten var bir mıknatıslı yanı çekmek isteyen ve bunu gözardı etmeyen bir erkek gözleriyle sözleriyle duruşuyla her türlü çeker önemli olan o samimiyeti ve sıcaklığı hissettirebilmesi o erkeğin ve mühim olan insanlıktan gelen karakter yapısı zaten kişilik özellikleriyle bu doğmatik fiziksel özelliklerin bir bütün olabilmesi gerçeği yansıtabilmesi. :))
Yes 👍 biraz kısa cevaplar veriyorum ama 😄. ..
Boşver ben hatunda zaten hava cıva etmeyen kişileri severim. Böyle açık net ve anlaşılır olacak senin gibi... :D :D
Tamam 😄
Höööyyt :D :D bu kadarda bla bla bla kalacak tamamlık cevapları kastedmedim ama biraz açıklayıcı ol madam :D :))
Peki 😄 nerelisin? Merak ettim için soruyorum 😊
Estağfırullah sor tabi :)) Baba meşrepi Malatya :D anne meşrepi Erzincan :D doğma büyümede Zeytinburnu çocuğuyum. varoşlardan geliyorum semt olarak yani biraz :D :)))
Enteresan bir karışım 😄😊 estağfurullah varos falan deme kendine
İşte dedim ya bu da bir genetik kodlama ehehe evet öyle gerçektende yarı eşeyli kromozom Malatya yarı eşeyli kromozom Erzincan olmuş :D :D işte ne çıkarsa varoşlardan çıkıyor ama ne bileyim dillere plesenk olmuş şimdi kozmopolitik şehir İstanbul ben semt ve insan ayırmam keza sende öyle birini andırıyorsun ama berbat bir algı var işte direk Esenlerdenim Bayrampaşa veya Zeytinburnundanım dedin bu çıkmaz yaftayı ve algıyı yiyorsunuz :D :D çok teşekkürler böyle düşündüğünüz için. :)
Yok hayır tesekkur edecek bir şey yok evet biliyorum oyle bir ayrım var ama çok fazla tinlamamak gerek :)))
O zaman bu gece senin bu tutumuna ve kanaatkar tavrına güvenip bundan sonra sıkıntı tinne diyorum bu tip insanlar için. :D :D bu arada çok kabalık edip buyurmadıysam senin nereli olduğunu öğrenebilir miyim? :)) biraz atladık üstünden ama sormadık hemen çünkü. :)
Karadenizliyim 😄😬
Artvin 😊
Sohbetinizin içtenliğinden belli oluyor zaten bu ya şimdi tam diyecektim ama yanılırım diye şimdi patozlama direkman vurmayayım dedim yüzünüze şimdi bunu :D :p çıkmazsaydı doğru utanırdım çünkü. Ehehe... :) Peki o zaman şehri tahmine deyim yine utanma pahasınada olsa Samsun mu? :D :)
Yaaaaa :))) ama parça parça yazmışsın bak yeni farkettim Artvinli olduğunu rezil oldum şimdi :D :)))
Boşver onemli değil olur oyle şeyler 😄☺
Ama şimdi bir ton trafik ve iç karışıklık yarattım boş yere :D :D :)) oysaki sen yakmışsın hemen bir alt yorumunda Artvinliyim diye sinyali :D ama en azından dürüstçe davrandım değil mi Artvinlimisin diye hem okuyup hem de üstüne üstlük böylesi bir yorumda yapabilirdim yani :D :)))
Evet ama dediğim gibi önemli değil 😄 biliyormusun bazen karadenizli olmaktan nefret ediyorum ben yurtdışında yaşıyorum burada birisi nerelisin diyince artvin diyorum çoğu orası neresi diyor karadeniz diyorum sonra direk laz sin değil mi diyorlar bu da beni sinir ediyor bilip bilmeden atıp tutmalari 😑
Sende bu arada benim gibi yarı sosyalist yarı da Atatürk ulusalcısısın değil mi bende nefret ediyorum o tarz ırkçı ve milliyetçi tayfadan ve aşırı muhafazakar zümreden faşistlikten başka bir şey değil boşver şimdide ben seni telkin edeyim böylesi bir direktif vereyim takma bunları kafana sen bana bugün bunu çokca zaten dedin hem böylece sıranıda bir bakıma savmış oldun. :))) Artvin Karadenizin gururudur neşesidir yeşilidir ve insanlarıyla birlikte hem yöresel hem de bölgesel bakımdan mihenk taşıdır oradaki gurbetçi türklerin böyle demesi gayet normal çünkü onlar orada asıl vatanına aç bir şekilde yaşıyorlar ve dinlerinede aynı şekilde o yüzden boşver ırkçılığa ve milliyetçiliğe kaçabiliyorlar hepimiz insanız sonuçta laz bile olsan ne çıkar ne fayda olabilir yani bence çok absürtçe :))
Evet bir nevi haklısın ama işte insan bazen takıyor insanlarda karadeniz= laz diye bir algı var maalesef herneyse önemli olan insan olabilmek :))) bu arada sen kökenini nereden geldiğini biliyormusun? 😬 yani hiç araştırma vs. birseyler yaptın mi? Daha doğrusu bu konu seni ilgilendiriyor mu? 😛
Ehehe pek doğuluyu anımsatmıyorum değil mi o yüzden mi sordunuz yoksa laf lafı açıp konu konuya değindi diye mi? :)) Ben tabiki de araştırdım ve ailemden ötürüde biliyorum ben aleviyim yalan söylemiyeyim ve Türkmenim Türkmen alevisi yani. :)) evet onların bu tarz seçici konuşmaları senin onlara ekeceğin nefret tohumlarını bir tık daha yukarılara çekip arttırsın ne bileyim hiç uğraşma o tarz çıtası aşşağılarda kalan ve seyreden kişilerle şutla gitsin aklı hür vicdanı gür kişilerle ilgilenmelisin. :))
Evet laf lafi açtı diye ve boyle seyler beni ilgilendiriyor 😄 valla benim için ne birisinin dini nede ırkı onemli insan olsun yeter :))) anladim yani öz ve öz Türksün 😬 mesela benim kokenimde de gurculuk varmış bu arada bu soruyu sormak la kotu bir niyetim yoktu yani enteresan bir konu bence oyuzden sordum 😇
Estağfırullah :)) güzel bir betimleme oldu karşılıklı :) evet genlerimin nerden geldiği mitolojik olarak benimde dikkatimi ve ilgimi çekmiştir hep ve yakın tarihle çağdaş türk dünya tarihiyle daha çok oldukça ilgiliyimdir yok ya insan ilişkilerine değer veriyorum sadece ondan benim yerimde kim olsa aynı şekilde bir bayanla konuşuyorsa eğer nasıl bir yordam izleyeciliğini bilerekten önceden o tarz konuşur. :) yaaa alevimi olduğumu önemsemediniz yani tam da sizden beklediğim bir davranış ve hareket helal olsun. :)
Onemsemem herkes neye isterse ona inansin kimseyi de yargilamam beni ilgilendiren bir konu değil cunku :))
Yok elhamdülillah Müslümanım zaten de bu tarz ayrımcılığa karşı mahal vermemeniz hoşuma gitti yani :) Herkes bu toplulukta ve güncel hayatınızda sizin gibi düşünmez ve düşünmüyorda açıkçası. :)
Sizi bizli konusmasak? 😇😇 gerek yok cunku buna 😉😇 umarım bir gun herkes "benim gibi" dusunur 😄 bu biraz fazla havalı mi oldu? 😄😊
Sen diye hitap edebilir miyim sana? o zaman :)) resmiyeti seviyorum ama fazla ciddiyetliliğede gelemeyen birisiyimdir :D :D ondan kaynaklanıyor :)) Yok gayet cool oldu bence... :D :)))
Evet edebilirsin 😄 no problem ✋ ben uyumaya gideceğim sohbet için Sağol şimdilik iyi geceler kendine iyi bak 😇🙋
Peki bende yatsam iyi olacak ama benim anlamadığım bu arada niçin görüş belirtirken gizli kullanıcı oldunuz hem ne kadar güze sohbeti koyu muhabbetde etdik hani öyle trollemece veya alakasız görüş yapıcı yorumda olmadı gelişigüzel bir şekilde seninle buradan online olup denk geldikçe ara ara görüşmek isterim istersen takip isteği yollayabilirsin benimde buradan ilk kez bir arkadaşım olur böylece :)
Bu arada adım murat :)
Engin hepileri
engin