Spartacus dizisinde favori karakteriniz kimdi?

İlk sezondaki Spartacus'ü aşırı seviyordum. Sonrasında pek ilgimi çekmemeye başladı. Doctore'ye yaptığı yanlıştan dolayı Gannicus'a gıcık olmuştum... Sibyl dahil olana kadar da sevdiğim söylenemez 😅 İzleyeli baya oluyor lakin beğendiğim kişi başlarda Naevia'ydı. Bir ara kafayı yeyince Sibyl de karar kıldım. 😂
Spartacus dizisinde favori karakteriniz kimdi?


Güncellemeler
+1 yıl
Erkeklerden Doctore😄
Spartacus dizisinde favori karakteriniz kimdi?
Cevapla