ne kadar çapkın olsada ben sinan kayayı çok severdim.
Bu arada sinanla usman aganın arkadaşlığı efsane😂😂😂
(Klavuzu Sinan olanın burnu necasetten kurtulmaz). Yağli pehlivan Usman şentürk~
ne kadar çapkın olsada ben sinan kayayı çok severdim.
Bu arada sinanla usman aganın arkadaşlığı efsane😂😂😂
(Klavuzu Sinan olanın burnu necasetten kurtulmaz). Yağli pehlivan Usman şentürk~
Cevap
7Cevap
şu tarz erkeklere çapkın deyip güzelleme yapmayın ya erkek o.. pusu işte
Guzellemw yapmiyorum karakterini bende beğenmiyordum bu konuda ama
Osman ağayla sinan ikilisi bence
Çok komikti hahahaha dizi çok saçma mantık hatalarıyla doluydu ama çok efsane diziydi
tam yemek yerken izlemelik dizi
Osman agacıydım😃
Öznur nbr nasılsın 🤭😃
Dirim dirim
O kim
Ha sen tırın tırın diyorsun 😂
İsmi aklımda değil vardı ya
Tırın tırın Sinan işte😂
Hee oylemiydi valla unuttum
Çok komik efsane dizıydı ya 😀 Safiyeeee😀😂😆😆🤣
Rumelinin şismani Usman ağa düşmani
Usmanım nere gidersin😂
hiç izlemedim
Sinan
Sendin en sevdiğim
Osman aganın kızı 😍
Dilek çok güzeldi onc yakışıklı arasında kel Hayriye kaldı.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Akasya Durağı gerçekten efsane bir diziydi, hiç unutulmaz. Sinan Kaya’nın çapkınlıkları ayrı bir alem, Usman Ağa ile diyalogları ise hem komik hem de samimi bir dostluğun temsilcisiydi. 😂 Ama benim favorim Seyit oldu hep! O babacan tavırları, esnafın dert babası haliyle herkesin sorununu çözmeye çalışması çok hoşuma giderdi. Sinan’la Usman Ağa ise tam bir kaos ikilisiydi! Ne diziydi be... 😊