Güncellemeler
+1 yıl
Güncelliyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Görüşleriniz için teşekkürler
evet 5 veya 10 saniye geriden izliyoruz. isteğe bağlı diye biliyorum. yönetmen/yapımcı her kimse işte onlar gecikmeli veya gecikmesiz için karar alıp yayın yapıyolar. kontrol odasından (reji diyolar sanırım) anlık izlendiği için bir sorun olduğunda hemen müdahale edilebiliyor.
ben ya 10 sn ya da 1 dk geriden gidiyor diye biliyorum. yani gecikmeli geliyor bize sansürlemeye pay bırakmak için. :)
Aynen geç geliyor..
Yoksa küfürleri kesemezler
Cevap
0Cevap
1 dakika diye biliyorum
1 dakika fazla değil mi telefon bağlantılarında falan sorun olabilir o kadar olursa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar