Sapık filan değilim aman yanlış anlaşılmasın ama sadece barış arduç'un ayakları çok ilgimi çekiyor çok küçük ve uzun bu nasıl birşey anlamadım. Boyu ile ilgilisi var sanırım. Ayaklarını sürekli öpesim geliyor bu nedir anlamadım?


bir yakınımın yakını onu tanıyor çok zorlarsam bende ayaklarını koklamak isterim onun izin verirse :D benim karadeniz erkeklerine hep ilgim vardı ondan dolayı
Bu adam 1.60- 170 boyunda olsaydı acaba kızlar yine delirir miydi bunun için. Boyu olmasa normal bir erkek yani
Belli ki zaten bu adamı tüm vücut yalayıp yutarsın, ayaklarına da ilginin olması şaşırtmadı.
Ayakları çok hoşuma gidiyor bide karadenizli daha çok seksi buluyorum
aynı fikirdeyim soran bayanla
@gönüllerinsultani tabikide aynı fikirde olcaksınız! :)
ayaklarının bir kısmı suya girmiş o kısmı görmedin galiba :D
Cevap
11Cevap
Burdan nerden anladin ayaklarin buyuklugunu kucuklugunu
Aha benim gibi bir ayak fetisti bayan çıktı piyasaya 😃😃😃
sende mi? demek isterdim ama değilim sadece barışa karşı bu benim :)
1 veya 100 kişi fark etmez fetistsin işte 😃😃😃
iyi o zaman öyleyimdir ne bileyim
Mesaj atarmisin xper yetmiyor benim atamiyorum birşey söyleyecegimde özel sen mesaj atarsan yazabilirim😊
konu ne?
Burdan yazmayacagim özel birşey
ne diyebilirsin ki :D
Yazarsan öğreneceksin 😕
Bekliyorum gizli bayan😕
Uzun ve yumuşacık ayakları var fena değil bence.
Okadar yakisikli yuzu varken neden ayak bacim 😒
Ben sevmiyorum bu adamı ayağı da normal ayak işte
sevmeyeni ilk defa gördüm :)
çok seksi olsada öpsek
? anlamadım
o kadar da değil
off sus sen daha sapıksın :D
gay misin
barışın ayaklarına ilgin nerden o zaman?
hadi hadiii :)
barış değil ayakları güzel :)
Fetiş misn
sanırım öyleyim.
barışa karşı sadece ama ben... :)
Yok bence var bir anormallik sende 😂😂
hayııııır :D :D
Belden asagisi cok itici 😁
Nasıl küçük ya kocaman ayağı var
böyle dedikçe ilgim artıyor ona :D
orası kesin
aga bu nedir ya :D bacakcı ayakcı çıktı :S
hay allahım kızlardan çok neden erkekler yorum yapıyor? :)
canlıda ne cıkarsa yapıyorum kanka :S
:D :D iyi devam et
bacak kılları çok kötü ayrıca sapıksın
katiyen değilim :)
Suyun içinde buluyorum 😀
Adamın suratı çok iyi ya
bir snickers ye kendine gel
Yakisikli olmasa ayaklarini sevecek miydin oeki
hayır.. barışı barış yapan ayakları bence
Ayak fetişi var sende :D
öyle olsa tüm erkeklere karşı olurdu
Ayak fetişti olanlar da her ayakla ilgilenmiyorlar ki
diyosun :)
Killi neden almiyor ki bunlari bu
cavep vermedin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar