
Bu adam biraz yakışıklı mı sanki?

Biraz da sempatik mi ne?

Henry cavill 😉
Sizce hangi hali daha yakışıklı?



Abi bu adam yakışıklı değil ama sakallı hali yine daha iyi
Neresi yakışıklı değil adamın bundan iyisi şamda kayısı
sakalsız hali.
2. Foto bayaa iyiymiş 😍😍
Güler yüz kazanır😀
Cevap
0Cevap
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar