Kerim tekini tanıyan var mı ve yakışıklı olduğunu düşünen var mı ya da vs. görüşleriniz nedir?

Yanılmıyorsam yaşasa tarkana rakip olacaktı dediler
Kerim tekini tanıyan  var mı ve yakışıklı olduğunu düşünen  var mı  ya da  vs.görüşleriniz nedir ?


Kerim tekini tanıyan  var mı ve yakışıklı olduğunu düşünen  var mı  ya da  vs. görüşleriniz nedir?


Kerim tekini tanıyan  var mı ve yakışıklı olduğunu düşünen  var mı  ya da  vs. görüşleriniz nedir?


Kerim tekini tanıyan var mı ve yakışıklı olduğunu düşünen var mı ya da vs. görüşleriniz nedir?
Cevapla