Soru başlıkta. Oyuncu Pelin Akıl'ı güzel ve çekici buluyor musunuz? Fiziki ve oyunculuk anlamda da beğeniyor musunuz?























Çok güzel bir kadın hatta Hande Erçel kezosuu, Fahriye Evcen den falan bile daha güzel ama değeri bilinmiyor nedense Avrupai bir havası var kadının çokta crkcii
Sana katılıyorum.
Güzel değil çekici buluyorum
Sana göre çekiciliği nereden geliyor?
Tamam. Fiziki anlamda çekici geliyor mu? Oyunculuğunu beğeniyor musun?
😂😂😂 güzel cevap. Madem soruyorsun söyleyim. Göğüsleri, bacakları, göz ve dudaklarını seviyorum yani bana çekici geliyor.
Senin hiç bir kadın oyuncunun veya genel bir kadının fiziğini sevmiyor musun veya yorumlamıyor musun? 😂
Anlaşıldı. Bakmanı tercih ederim 😂😂
Erkeklerde fazla bir şey yok. Kadınlarda çok var 😂😂
Neler duyuyorsun 😂
😂😂😂 iyi geceler. Eğlenceliydi seninle yazışmak. Yazışmak istersen DM açık 😉
Tamam. İyi geceler
Rica ederim. Onca yazışma arasında 😉😂
Cevap
13Cevap
yaş aldıktan ve hamilelikten sonra biraz çekiciliği kayboldu ama ben yine de çok beğeniyorum çok güzel ve çekici bir kadın
Aynen
Tanımıyorum ancak güzelmiş. Çekicilik ya da iticilik hakkında yorum yapamam.
Tamam. En çok fiziki anlamda neresi hoş geliyor sana?
Hem güzel, hem de tatlı olan nadir kadınlardan biri.
Aynen öyle. En çok neresini beğendin?
Yüz hatları çok güzel çekiciliği de var
Bencede var. Yüz hatları gerçekten çok güzel orada haklısın. Fiziki anlamda da zaten müthiş
Kocası şanslı adam, Pelin bir de kocasından 4 yaş büyük ama aynı gibi duruyorlar
Aynen ben ilk başlarda kocasının büyük olduğunu zannetmiştin
Wow 1-4 yaş büyük olunca kadın hemen abartın erkeklere laf yok ama
@yaşayann_ölü hasta mısın biz bir şey demedik ki?
Bir zamanlar koyu hayranıydım. :)
Şimdi ise?
Güzel kelime bile değil mükemmel.
Sence mükemmeliyetçiliği nerede yatıyor?
En çok beğendiğim oyunculardan bir tanesi
Benimde
Güzel kadın ama çekici diyemem
Tamam
evet güzel ve çelici.
Aynen. En çok neresini beğendin
İleri boyutta itici ve cidden "iri" birisi.
Hiç dişi bulmuyorum.
Hmmn
Çok güzel ve çekici buluyorum fiziği de iyi
Aynen.
En çok neresini beğendin?
Yüz hatları yüz şekli
Bu kadın nedense bana aşırı ateşli geliyor
Ateşli zaten
Evet güzel
Öyledir. Fizik anlamda neresini beğeniyorsun ve oyunculuk anlamda da beğeniyorsun musun. Evet ise hangi dizisini seviyorsun
ewet güzel kadin
Aynen. En çok neresini beğendin?
orta şekerli :)
Diyorsun
Cazibeli seksi
Ateşli seksi 🔥😉
Güzel kadın.
Bencede. En çok neresini beğendin?
Soğuk ve itici buluyorum.
tamam.
Şekeri yalaması güzel be
Sıradan
Olabilir
Yoklukta gider
😂😂
Bence her zaman gider
Evett
Öyledir
İtici geliyor
tamam.
Hayır
tamam.
Bana güzel gelmiyor
Hmm tamam
bana güzel gelmiyor
tamam..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar