Barış Arduç'un eski halini gördünüz mü?

Şimdilerin favori yakışıklılarından! Eski hali nasıl sizce?

😊😊 Barış arduçun eski halini gördünüz mü?


0|0
6032

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 31

  • ahahahhaha :D güldürdün

    1|0
    0|0
  • Ahahahaha :D :D :D :D d[^_^]b
    Umudunuzu kaybetmeyin beyler :D (Kaşlara bak martı gibi aha. hAHa :D )

    2|0
    0|0
  • Kanal 7 türkü dizisinden bir sahne gibi 😊

    4|0
    0|0
  • Şimdi görmüş olduk.

    1|0
    0|0
  • Beyler, ümidi kesmiyoruz! :)

    2|0
    0|0
  • her şey özgüven

    2|0
    1|0
  • bak evladım buna ayı derler, ormanda yetişip şehre inerler, ağır mağır hantaldır ama, armudun iyisin ayılar yerler :)))))))))

    1|0
    0|0
  • eski yenı fark etmez bu kim kanka ya

    1|0
    0|0
  • Kaç yaşında burda?

    1|0
    0|0
  • ekrana simit attım.

    2|0
    0|0
  • Para herşeyi halleder

    1|0
    0|0
  • en rahat 17 yaşındaki halidir ya olur böyle şeyler adam değişmiş işte :D

    2|0
    0|0
  • Para boyle birsey

    2|0
    0|0
  • Suriyeli dızolara benziyo.

    1|0
    0|0
  • İlerde ben manken olurum ozaman ak : ))

    1|0
    0|0
  • Küçük emrah :)

    1|0
    0|0
  • ibişe benziyor

    1|0
    0|0
  • Bu adam eskiden de tipsizdi şimdide tipsiz

    2|2
    9|1
  • sakalın önemini bir kez daha gözler önüne serdi yoksa hala bu sübyan hali gibi değişen pek bişey yok

    1|0
    1|0
  • kezo :D D

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    11

Kızlar Ne Diyor 59

  • Evrime kafa göz dalmış.

    1|0
    0|0
  • Şimdiki hali sanki bir boka benziyo :D Amma da abarttılar yakışıklı görmesem bende ölüp biterdim heralde :D

    2|6
    4|0
  • Ve gözler kör olur

    2|0
    0|0
  • bu neee tam hayal kırıklığı ;)

    1|0
    0|0
  • Evrime kafa atmış.

    1|0
    0|0
  • Parayı bulmadan önce / parayı bulduktan sonra :D

    1|0
    0|0
  • hala beğenmeyen bir ben miyim :D tabi bu ben erkeği sarı sevdiğimden kaynaklı olabilir :D

    1|0
    0|0
  • Ne alaka ise baris manco diye okudumo yuzden geldim

    1|0
    0|0
  • Ben Barışı şımdı de beğenmıyorum mor dudakları var çok çırkın
    Mımıklerı olmasa hıç gıderı yok

    1|0
    1|0
  • İyi ki potansiyelini fark etmiş.

    1|0
    0|0
  • Erkekler yaslanınca tipi oturuyor bence.

    1|0
    0|0
  • yeni hali yakisikli degil bence

    1|0
    0|0
  • Iyyyy çirkinmiş

    1|0
    0|0
  • aman banane eski halnden şu an lokum gibi :)

    1|0
    0|0
  • Vay be

    1|0
    0|0
  • paranın gücü

    1|0
    0|0
  • Evrim geçirmiş bu ne böyle 😄

    1|0
    0|0
  • Aman Tanrım didiiiimm D: :(

    1|0
    0|0
  • önceden de şimdi de yakışıklı bulduğum bir bey değil sadece kas adam işte ya..

    1|0
    0|0
  • hala umudumuz var demek ki beyler bayanlar :d

    1|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    39
Yükleniyor...